‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,136 tot 9,150 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

@ Dries ; rij gewoon ff naar scootxtreme ofzo, die sproeiers gaan geloof ik tot 100 of zelf meer
      btw, waar zit je op school?

@ simon ; nieuwe bougiekabel erin draaien, want als hij zomaar ineens loshangt, en de aansluiting gewoon slecht

-Roy-
      Bijdrager

ok ik had dus een 43mm malossi gekocht, en de drijfpen paste gewoon niet goed tussen de zuiger, aan 1 kant kon het clipje er gewoon NET niet in, ik heb er een stukje afgeslepen:S dit kan nooit goed zijn maar kan het heel kwaad als de zuiger gewoon vast zit??

pier
        Bijdrager

-Roy- :
          ok ik had dus een 43mm malossi gekocht, en de drijfpen paste gewoon niet goed tussen de zuiger, aan 1 kant kon het clipje er gewoon NET niet in, ik heb er een stukje afgeslepen:S dit kan nooit goed zijn maar kan het heel kwaad als de zuiger gewoon vast zit??

andere drijfpen gaan halen, daar zit verschil in. sommigen zijn iets korter en dan past het wel!

de papkarre
          Bijdrager

het is trouwens piston pen om fouten te voorkomen

vraagje: waarom wordt de polini krukas tunen manier afgeraden

ja-general
            Bijdrager

de papkarre :
              het is trouwens piston pen om fouten te voorkomen

vraagje: waarom wordt de polini krukas tunen manier afgeraden

omdat je t dan niet echt hoeft te berekenen op je cilinder
              daarom zijn de prestaties ermee minder

de papkarre
              Bijdrager

owk bedankt

nog een vraagje welke dingen moet je vooral niet doen en welke juist wel bij cilinder tunen want ik wil een beetje gaan oefenen

-Roy-
                Bijdrager

oke, dit is de zuiger van mijn cilinder, hij zit toch wel goed he? want pijltje kan ik niet vinden maaar er is maar aan 1 kant een spoelpoort dus moet hij toch wel goed zitten??

dus ik snap niet waarom hij niet goed loopt, cp’s staan op precies .45 krijgt benzine, maar start zoooo ontiegelijk slecht en blijft op zo’n laag toerental dat ik maar net 20 rijd met volgas,
                  blijft totaal niet stationair draaien uiteraard. en met of zonder choke maakt geen bal uit.

setup is
                  70cc malo
                  geveild carter
                  13/13
                  powerfilter
                  proma cc

ps. ohwja en ik ben niet buiten het vakje ofzo geweest met uitveilen;)

Iemand?? want ik kan het niet vinden

ja-general
                  Bijdrager

die pijl op je zuiegr moet richting je uitlaat poort

-Roy-
                    Bijdrager

zoals ik al zei, die is niet goed te zien en ik heb wel beetje geschuurd maar is een heel vreemd pijltje. anders dan normaal

ja-general
                      Bijdrager

probeer er eens een foto van te nemen

hansieb
                        Moderator

Zo zit die wel goed hoor , er hoort VLEES voor de uitlaatpoort te zitten als je begrijpt wat ik bedoel.

-Roy-
                          Bijdrager

ja snap het, want op zuiger staat in het midde een 0 en erlangs wat ik dacht dat pijltje was V4 dusja maar zo zit ie wel goed ja dacht ik ookal

ohwja, jmpb had mij een 80cc koppakking gestuurd, zou het daardoor kunne dat ie zo weinig compressie had? ik dacht dat het niet echt kwaad kon maar nu ga ik er wel een 70cc op zetten

FonS
                            Bijdrager

-Roy- :
                              dus ik snap niet waarom hij niet goed loopt, cp’s staan op precies .45 krijgt benzine, maar start zoooo ontiegelijk slecht en blijft op zo’n laag toerental dat ik maar net 20 rijd met volgas,
                              blijft totaal niet stationair draaien uiteraard. en met of zonder choke maakt geen bal uit.

krukaskeerring hoogst waarschijnlijk :!
                              btw, wat voor carter is het? bij mix / kick wil de buitenste keerring vaak verschuiven en/of lekken

-Roy-
                              Bijdrager

ik heb het al, hij loopt weer als een beest:D het was toch die 80cc pakking die jmpb verkeerd had opgestuurd hahah, maar ik heb een oude 70cc pakking erop gegooid maakte meteen veeeel meer compressie en ik dacht zit wel goed, en hij starte meteen binne meter en loopt perfect….

Dave93
                                Bijdrager

Als ik 16 ben koop ik een nieuwe vespa ciao.
                                  Als ik dan een 13/13 delorto op zet trekt ie dan sneller op, zo nee wat moet ik dan doen om hem sneller op te laten tekken zonder aan men blok te prutsen?

15 berichten aan het bekijken - 9,136 tot 9,150 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.