Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 januari 2008 om 16:52 #126145
Tomahawk :
Wat betekend het alsmijn brommer een beetje inhoud, hij lijkt wat meer te stotteren(zo klinkt het althans).. en als ik mijn choke een klein beetje inhoud mijn brommer gewoon goed doortrekt naar de top met meer trekkracht?
te weinig lucht? te veel lucht? kan ik zoiets doen met de luchtschroef? of moet ik met sproeiertjes gaan werken.. is verstopte carb ook een optie?
als dit dus een probleem is met de sproeier, een te kleine sproeier.. hoe kan het dan dat ik voorheen hier geen last van had? kan het zijn dat de carb verstopt zit? het luchtfilter heb ik al schoongemaakt..
22 januari 2008 om 19:14 #126151dan zou het idd kunnen zijn dat de carb ergens verstopt is of de sproeier want dan krijgt hij wat minder benzine he
23 januari 2008 om 15:23 #126155ja ,hey iedereen
heb hier alleen maar problemen met men superbravo
hier komt de probleem:
men brommer valt uit tijdens het rijen
start moelijk
en als em efkes heeft gereden en ik stop valt em drek uitwa kan het probleem zijn ? en wat moet ik daaraan doen
wat ik al heb gedaan :
carburator gepoetst (nummer van het sproeierke in de carb. is : delorto
74201
GR 25
luchtfilter gepoetst
benzinefilter gepoetsten nog steeds hetzelfde probleem
thx op voorhand
ps: info van men brommer:
superbravo
elec bobine
nummer van het sproeierke in de carb. is :delorto
74201
GR 25
kick starter
vario(ofzoiets ,k weet nie voor wa iedereen da moet weten ,maja)voor meer info vraag maar
men hotmail: [email]vlad_bez@hotmail.com[/email]23 januari 2008 om 17:13 #126158bougie gaar ?
23 januari 2008 om 17:16 #126159Komt de benzine goed uit de tank en door de slang. Heb je benzine in de tank?
23 januari 2008 om 17:39 #126161Hey had een klein vraagje mag je bougie ook aan de zijkante vonke??
bij mij vonkt ie meer aan de zijkant dan voorkant.
bougie kapot?23 januari 2008 om 17:45 #126162je bedoeld niet via het uitstekende armpje ?
Dan zou ik de bougie even schoonmaken, of beter een nieuwen.
23 januari 2008 om 17:59 #126163Glenn :
bougie gaar ?k heb ook nog een nieuwe bougie gekocht
Jacky :
Komt de benzine goed uit de tank en door de slang. Heb je benzine in de tank?bezine heb ik in de tank
en ik denk wel da em er goed uitkomt
ma hoe zie je of em er goed of slecht in komt23 januari 2008 om 20:56 #126164Ik heb een keer gehad dat er bij de aansluiting van mijn carb dat buisje dat je benzine geleidt naar je inlaat een beetje los zat, die stak er ook een heel klein beetje uit, toen heb ik hem aangetikt en erin geduwd en toen deed hij het gewoon weer goed, dus misschien is dat het wel vlad…
23 januari 2008 om 20:57 #126165Mijn voorwiel staat een beetje scheef, dit ligt volgens mij aan de veren in je voorvork ofzo, maar dit heb ik in begin september laten repareren en nu is het alweer zo, jammer genoeg is de fietsenwinkel waar ik het had laten doen failliet en heb ik dus geen garantie.. is het gevaarlijk om daarmee te rijden? ik geloof dat veel ciao’s er last van hebben, en is dit makkelijk zelf te repareren?
23 januari 2008 om 21:03 #126167is een rotklus om te doen ja, maarwel te doen zegmaar
scooterhouse is niet falliiet gegaan, ze haden geen zin meeer;)
dat eht gevaarlijk is zal wel meevallen maar het rijd niet fijn. revisie setje kopen op jmpb en aan de slag;)
Mike23 januari 2008 om 21:12 #126168nee was een andere winkel in huiswaard:P maar is het ook moeilijk om te doen? en kan het als je er niet veel verstand van heb wel lukken?
24 januari 2008 om 09:45 #126172ik heb het een maand geleden gedaan, het is irritant als je naar een kant stuurt en je wiel iets schreef staat, want dan heb je geen grip en glij je telkens weg, het is wel een kloteklus, maar het is zeker te doen, gewoon even je voorwiel deruit halen, brommer op paar bakstenen laten rusten, en de rubbers vervangen en de veren, in je eentje ishet bijna niet te doen, dus zorg dat je er iemand bij hebt die je kan helpen
24 januari 2008 om 10:54 #126173hoi hoi ik heb een vespa grillo die gwn goed loopt heeft alleen een likje lak nodig de lak begin te bladeren.
wil hem verkopen maar weet niet wat zoon ding ongeveer waard is.
als iemand weet wat zooon ding tegen woordig ongeveer opbrengd kan ik een richtprijs maken.
heb geen foto’s maar hij loopt gwn goed.
wat is zoon ding deze tijd nog waard?greets william
24 januari 2008 om 10:59 #126174kan ik met mijn 70/80cc gewoon het mix pompje gebruiken voor de smering?
dus dat ik niet steeds zelf zit te kutten met het mengen:P
en hij mengt dan ook nog steeds perfect? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.