‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 8,956 tot 8,970 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rutta
    Bijdrager

nou arvid, ik ben juist blij dat het geen citypower is:P want ik wil juist iets harder, dus ga ik binnenkort een citypower halen:P maar dat wordt nog lastig om dan 1 te vinden met een 23,5 mm aansluiting te krijgen.

ArvidW
      Donateur

Ik heb alle pot uitlaatjes gehad, 25km/uur Snor, 45km/uur Brom, Cittypower Citta model, Cittypower Ciao model. En ik vond de cittypower niet veel sneller dan de 45km/uur brom uitlaat.

Dat jouw blok met cittypower beter optrok hoeft niets te zeggen over de uitlaat zelf, kan ook wat zeggen over de staat van je cilinder, blok, Brom / snor cilinder enz enz. Niet zo hele sterke vergelijking.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

diac
        Bijdrager

ja dat klopt, en meestal is het ook geen echt merk city power.. zoals de Proma en de Gianelli standaard look.
          want die heb je alleen in 22mm toch?

edit: arvid, dan heb je nog geen echte city power gehad hoor ^^

ArvidW
          Donateur

Toch wel vreemd dat ik er een stikker van “cittypower” bijkreeg vind je niet.

Hoe weet jij nou in godsnaam wat voor een uitlaten ik heb gehad 😕 Denk je niet dat ik dat zelf beter weet 😕

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

diac
            Bijdrager

jawel, en voel je nou niet op je teentjes getrapt.
              ik heb het over de Proma en de Gianelli, en die doen het toch echt wel beter dan de sito+ en de gewoon (geen merk) city powertjes.

Rutta
              Bijdrager

Ok,maar zijn er niet gewoon ‘echte’ citypowers te krijgen met een 23,5 mm aansluiting dan?

diac
                Bijdrager

ik weet het niet, maar d8 dat de Gianelli en de Proma niet te krijgen zijn in 23.5.
                  anders neem je toch gewoon een merkloze, het verschil merk je toch wel.

Interceptor
                  Donateur

hey goeie avond allen, ff iets anders; na 500 km met me nieuwe v snaar (poelie 80) gereden te hebben was die al op (slippen op hoge toeren). nu had ik nog een snaar liggen(zo een met “blokjes” aan de binnenkant) , maar nu trilt men ciao kei erg.
                    had ik al een niewe poelie gehaald, maar nog steeds het trillenschudden.
                    kan het zijn dat het aan de snaar zelf ligt? of zie ik iets over het hoofd?
                    groet nicky

de papkarre
                    Bijdrager

——————————————————————————–
                      Jeroen :

de papkarre :
                      kan iemand mij vertellen wat alle accesoires van een dremel/ferm multitool voor funtie hebben?
                      bvd

ps deze heb ik:http://www.ferm.nl/framesgen.asp?LangID=2&PageID=1

ik denk dat je hier wel wat aan hebt:

LINK

bedankt
                      welke heb je nodig om je cilinder te tunen

iemand op bovenstaande vraag?

FonS
                      Bijdrager

@ Nicky ; ja kan aan de snaar liggen, heb ik zelf eens gehad. als je hem op fietsstand zette en de poelie rustig ronddraaide, zag je de v-snaar verder naar binnen/buiten bewegen in de poelie (breedte van de snaar was niet overal hetzelfde)

kan ook zijn dan je poelie gewoon niet goed op z’n plek zit natuurlijk

Interceptor
                        Donateur

hey thx FonS,
                          net 500 km gereden met men nieuwe dr evo, loopt +- 80 met poelie 80 op teller. maar als ik ff volgas rij dan knalt het net zo als; je ff de decompressiekabel inknijpt tijdens volgas. heb ik de verkeerde uitlaat? gianelli ”mega” leo krul (met beiden getest, leo is k#tter na mijn zeggen). beiden hebben het…. ik snap niet. men rotte twinner past niet met men zijstandaard, dus die heb ik er niet onder gehad:?

markiej
                          Bijdrager

mijn licht deed het laatst niet dat heb ik nu gemaakt maar als ik gas geef krijg ik minder licht terwijl dit andersom zou moeten zijn. wie kan mij helpen??

wjtjee
                            Bijdrager

Vraagje wat voor uitlaat is dit dan ? Is die gewoon standaart ?

Voor het potje word het pijpje dunner en platter en daarna weer wat dikker

Edit: Beter fototje om die verdunning te zien

nico
                              Bijdrager

ik heb een vraag
                                mijn brommer die begint te stotteren als die warm is, als ik gas geef en als ik op het hardste rij
                                ik heb er laatst nieuwe zuigerveren ingedaan toen liep die perfect (85 op scooterteller) maar na twee dagen ongeveer begon het
                                mijn setup:
                                43mm dr evo
                                inlaat+spoelpoorten berwerkt
                                racekruk
                                13/13 malossi filter @68
                                leo handmade

Bluevespa
                                Bijdrager

dat heb ik dus ook:S?, ik d8 dat het aan mijn uitlaat lag, want als ik gas blijf geven knalt ie

15 berichten aan het bekijken - 8,956 tot 8,970 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.