‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 8,911 tot 8,925 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mathijs16
    Bijdrager

Mathijs16 :

Mathijs16 :
      Hallo,

Weet iemand uit welke legering het carter bestaat? Het is voor het grootste gedeelte aluminium. Maar met welke legeringen erin? Ik wel namelijk mijn carter wat oplassen met beklede elektroden.

Greetz Mathijs

Heeft iemand een idee?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnalium Zou dit kloppen dan?

sombrero
      Bijdrager

ik weet dat ze dit soms gebruiken in de motorcross maar volgens mij zit dit niet op een ciao hoor. want na mijn weten kan magnesium opgelost worden door zout. daarom is het ook niet verstandig om met een crossmoto over het strand te rijden 😀

Luc
        Bijdrager

sombrero :

Luc :
          oké .. het is meer dat je blok te veel druk geeft naar de uitlaat en dat de uitlaat die dan niet kwijt kan weet niet hoe je het precies moet uitleggen .. en als ik dan een uitlaat zou pakken met een grotere pijp zeg maar en een groter gat aan het eind dar kan die de druk mooi kwijt .. maar nogmaals weet niet hoe je het meot uitleggen

Weet iemand hier iets van ,,

Luc

Heb je al een koppakking want die zitten er standaard niet op
          msschn helpt dat

kan dit iets met de koppakking te maken hebben ? of heeft iemand verstand over het detoneren ???

Stann
          Bijdrager

pier :
            heb je je sproeier ook verandert toen je die 13/13 erop zette? en van dat automatisch gasgeven..

ff je gashendeltje verstellen, snap je wat ik bedoel? boven op de carb die schroef kun je uit en indraaien.

bedoel je niet schroefje aan de zijkant?? Want dat had ik al gezecht dat t daarmee niet lukte..welk bedoel je dan op de bovenkant?? en hij valt ook snel uit eah …:?

markiej
            Bijdrager

er zit een schroefje aan de bovenkant van de carb daar loopt de draad doorheen die kun je ook nog afstellen moet je maar ff proberen

Raadt
              Bijdrager

Heej, ik ben aan het twijfelen of ik de 42mm polini of de 46,5mm malossi moet gaan halen..:ehh Welke zouden jullie kiezen? Ze kosten beide ongeveer €100, maar welke is beter gezien prestaties (op vario) en levensduur? 😕

ja-general
                Bijdrager

als je puur voor prestaties gaat natuurlijk de 46.5 malossie
                  en ik dacht dat de 42mm polini niet meer leverbaar was

FonS: alleen de 41mm en 43mm niet meer
                  trouwens de malossi is gietijzer, dus altijd nog te honen enzo…
                  qua levensduur lijkt me die dus beter

ArvidW
                  Donateur

Malossi 46.5mm nemen !

Welke snelgas van JMPB moet ik nemen?

Tommaselli
                    Speedgashandle Aluminium.
                    Tommaselli.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

AA-T
                    Sleutelbeheerder

de eerste absoluut niet..
                      heb m ook thuis liggen, nooit gebruikt, plastic met chroomverf, lelijk afgewerkt en schijnt kabels als ontbijt te vreten

ciaoracer
                      Bijdrager

Ik zou de laatste kiezen:thumb
                        Heb ik paar weken terug ook besteld en vind hem er zéér nice uit zien. ALs ik naar foto’s kijk van scooters kom ik tegelmatig deze snelgas ook tegen. Dus ik zou je die aanraden. bestel dan ook gelijk een nippel mee voor op de gaskabel te zetten anders kun je die ook nog na bestellen.;)

ArvidW
                        Donateur

ciaoracer :
                          Ik zou de laatste kiezen:thumb
                          Heb ik paar weken terug ook besteld en vind hem er zéér nice uit zien. ALs ik naar foto’s kijk van scooters kom ik tegelmatig deze snelgas ook tegen. Dus ik zou je die aanraden. bestel dan ook gelijk een nippel mee voor op de gaskabel te zetten anders kun je die ook nog na bestellen.;)

Bedankt voor de tip ! 🙂:thumb

Welke moet ik hebben dan ?
                          5x7mm
                          6x9mm
                          6x14mm

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

ciaoracer
                          Bijdrager

diegene waar bij staat bestemd voor gaskabel. de rest is voor andere kabels dacht ik zo uit mijn hoofd te weten.
                            heb even gekeken en denk zelf 5x7mm ;).

Ik ben deze zelf ook vergeten mee te bestellen. omdat dat nergens staat. maarjah ik zeg het je maar even. 😀 Dat jij niet hetzelfde als mij aan de hand hebt.:D

robbyboy
                            Bijdrager

hallo mensen ik heb een rms uitlaat voor de vespa
                              zow iemand mij er mssn meer over kunnen vertellen met welke uitlaaten ik hem kan verglijken
                              het grootste punt is 24.5 diameter

robbyboy
                              Bijdrager

hier komen de foto”s

jan-willem
                                Bijdrager

Ik heb een heel raar probleem ik heb nu een leovinci krul onder m’n cioa gehangen en een stuk gereden , maar ik ga niet harder als 40 :S terwijl ik met een standaard uitlaat harder ging.
                                  Sproeier is maat 50 en bougi is koffie met melk bruin.
                                  Verder niks veranderd.

15 berichten aan het bekijken - 8,911 tot 8,925 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.