‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 8,896 tot 8,910 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Svennoow
    Bijdrager

past mijn techno reverse uitlaat onder mn citta als ik een bokstandaard heb? (wordt een beetje moe van die zijstandaard, die breken elke keer)

Mike
      Bijdrager

dat moet volgens mij net aan passen,

anders achter een proma cc aan;)

maar als jij je zij standaart goed besvastig breekt hij niet, je meot ff creatief zijn, de besvestiging waar ze ze mee leveren is niet “Je van Het” idd

Mike

Svennoow
        Bijdrager

Heb de mijne al een keer gelast, dat ging met poulie prima. maar toen ik vario ging rijden moest ik er een hoop vanaf slijpen waardoor die nu gebroken is.
          maar zou dat een beetje lekker rijden op mijn setup een proma cc? of raden jullie me een andere uitlaat aan? die reverse is wel een goeie uitlaat voor topsnelheid maar trekkracht is pas bij de 30kmh te bekennen(poulie 65mm)waar ik nu tijdelijk mee rij. maar denk dat dat meer door de rest van mn setup komt:P

Mike
          Bijdrager

proma cc en dr evo zijn een heel goed duo, maar zie maar een proma te vinden, De proma cc word niet meer gemaakt, gerust wel te krijgen bij bromfiets zaken, maar neit meer bij online shops.

Mike

Svennoow
            Bijdrager

is de proma cc ook een goeie uitlaat icm vario?

sjaak trekhaak

ik heb hier vloeibare pakking ligge ,die wilde ik gaan gebruike voor tusse de cilinder/kop maar op de verpakking staat dat die tot 160 grade is,kan ik die hiervoor gebruike?

Wouz-LwB
                Donateur

Gewoon normale pakking ertussen !

Wouz-LwB
                  Donateur

Svennoow :
                    is de proma cc ook een goeie uitlaat icm vario?

Jazeker, Flick rijd er ook altijd mee op vario !

.-{2F4OV}-.

100% cker!! Spreek uit ervaring:thumb

Bluevespa
                      Bijdrager

en ook met een polini w-poort neem ik aan de proma cc?

Ik wil alleen evenzeker zijn van 1 ding,als ik volgas rijd, en hij veel toeren maakt, gaat hij sinds 3 weken pruttelen,alsof hij zijn druk niet kwijt kan, zou dat heeeeel goed mogelijk zijn,dat dat komt omdat mijn uitlaat,van binnen zo smerig is als ie maar zijn kan??. want hij doet het elke keer,, als hij pruttelt en ik geef vol gas knalt hij.en niet uit de uitlaat, maar gewoon waar je je uitlaat derop zet? weet iemand bijna zeker,of dat dit probleem heel goed mogelijk kan zijn

Stann
                        Bijdrager

hallo allemaal!
                          ik heb al en tijdje en probleempje. Ik heb sinds en tijdje en 13/13 erop gezet. Hij liep in het begin eigenlijk helemaal niet goed. Gelukkig loopt die nu beter. Maar het enige probleem is dit nog. Als hij gewoon stationair loopt en je tilt zeg maar de achterkant op begint het wiel te draaien. Hij geeft dus al gas als je stil staat. Ik dacht in eerste instantie dat het het stationair schroefje was. Ik heb alles geprobeerd, maar het lukte maar niet. Ook valt die al heeel snel uit, ook al geeft die eigenlijk al gas bij het stilstaan. weten jullie wat dit is?? Ook hoor ik bij hoge snelheid en veel toeren altijd en getik, dit blijkt te zijn wanneer het blok te weinig benzine krijgt. Maar hij doet het niet altijd, soms. Hoe kan ik dit oplossen??
                          Ik hoor het wel.

Groet Stan

pier
                          Bijdrager

heb je je sproeier ook verandert toen je die 13/13 erop zette? en van dat automatisch gasgeven..

ff je gashendeltje verstellen, snap je wat ik bedoel? boven op de carb die schroef kun je uit en indraaien.

MarcoKnoops
                            Bijdrager

Hallo mensen

ik heb sinds tijdje nu een leovince krul met een 13/13 carbarateur en sproeier 58

hij rijd best wel lekker

maar als ik optrek en vol gas geef hoor ik een heel scherp piepend geluid

betekend dat ik dan ook andere veertjes moet nemen ? (zo ja welke kleur)

en ik heb gehoord dat een malossi power filter ook bezig is
                              en ik wil graag weten waarom dat eigenlijk beter is ?

Roger102
                              Bijdrager

Zijn je koppelings schoentjes niet op ?? want dan is het ijzer op ijzer he 😉

AA-T
                                Sleutelbeheerder

een malossi powerfilter is niet perse beter, maar in combinatie met een 13/13 wel wat fijner..
                                  het powerfilter laat meer lucht door waardoor er dus ook meer lucht bij je mengsel komt (sproeier dus ook op aanpassen)

bij hogere cc’s zal ik persoonlijk iig wel zeggen dat een powerfilter beter is..

15 berichten aan het bekijken - 8,896 tot 8,910 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.