‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 8,881 tot 8,895 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

ik weet niet wat er met mijn ciao mix is
      hij maakt best veel geluid en gaat niet hard 50km/h ofzo
      en als ik meer als half gas geef dan begint de brommer te trillen
      de brommer is helemaal origineel alleen andere uitlaat 13/13carb. en malossi luchtfilter

guy
      Bijdrager

ik had alleen de cilinder eraf gehaald hoe kan dat spieltje er dan uit vallen ofzo iets:D
        hoe ziet zo’n ding eruit waar moet naar zoeken:? moet nog veel lereen over ciaos

quote: Ik denk dat het spietje er uit is gevallen doordat je de koppeling niet hard genoeg of zonder ringetje hebt aangedraaid. Het spietje valt in de krukas en steekt een stukje uit. Over dit stukje valt dan weer in het vliegwiel en als de krukas dan gaat draaien neemt het sprietje het vliegwiel mee. Zo beter diac

Luc
        Bijdrager

Hallo ,

ik heb het pas ook al eens gevraagt maar ik kan het niet meer terug vinden ,,
          ik heb een totaal orgineel std vespa ciao snor ,,
          er zat ook een p25 uitlaatje op fabrieks std geloof ik maar nou begon de rond de 20 km/h te detoneren toen had ik een city power eronder gelegt ( soort van , is van proma geloof ik ) maar het werd weliets minder maar het is toch storend ,

maar ik kreeg hier te horen dat ik een andere pouli moest nemen klopt dat ? zo ja ?

welke grotere of een kleinere ik heb er nu een 80 op zitten

hopelijk kan iemand me hier mee helpen ,,

alvast bedankt :thumb

sombrero
          Bijdrager

iik heb owk weer eens een vraag 😀 als ik een athena 50cc met een HD kop zou pakken maakt deze Hogedruk kop dan veel verschil met de originele cil.kop ?

diac
            Bijdrager

in theorie wel, in de praktijk niet.

Luc
              Bijdrager

Eij Sombrero ,

Ik heb helaas geen antwoord op je vraag
                Maar jij misschien wel op de mijne ? zie boven

Kan jij mij daar misschien mee helpen

Groeten Luc

sombrero
                Bijdrager

diac :
                  in theorie wel, in de praktijk niet.

owkee bedankt

en luc ik weet niet wat je bedoelt met detoneren :S

als je me wilt uitleggen wat dat betekent kan ik je msschn wel helpen 😀

Luc
                  Bijdrager

oké .. het is meer dat je blok te veel druk geeft naar de uitlaat en dat de uitlaat die dan niet kwijt kan weet niet hoe je het precies moet uitleggen .. en als ik dan een uitlaat zou pakken met een grotere pijp zeg maar en een groter gat aan het eind dar kan die de druk mooi kwijt .. maar nogmaals weet niet hoe je het meot uitleggen

Weet iemand hier iets van ,,

Luc

guy
                    Bijdrager

ik had alleen de cilinder eraf gehaald hoe kan dat spieltje er dan uit vallen ofzo iets
                      hoe ziet zo’n ding eruit :?waar moet naar zoeken moet nog veel lereen over ciaos:D

quote: Ik denk dat het spietje er uit is gevallen doordat je de koppeling niet hard genoeg of zonder ringetje hebt aangedraaid. Het spietje valt in de krukas en steekt een stukje uit. Over dit stukje valt dan weer in het vliegwiel en als de krukas dan gaat draaien neemt het sprietje het vliegwiel mee. Zo beter diac

diac
                      Bijdrager

deze dingen zijn het;
                        ze zijn heel klein hoor 😛

als je je vliegwil eraf neemt zie je het zitten in je krukas.
                        als je goed kijkt zie je in de krukas iest uitsteken op de foto.
                        daar waar de krukas net uit het blok komt.
                        daar zit zoiets dus in geschoven.

sombrero
                        Bijdrager

Luc :
                          oké .. het is meer dat je blok te veel druk geeft naar de uitlaat en dat de uitlaat die dan niet kwijt kan weet niet hoe je het precies moet uitleggen .. en als ik dan een uitlaat zou pakken met een grotere pijp zeg maar en een groter gat aan het eind dar kan die de druk mooi kwijt .. maar nogmaals weet niet hoe je het meot uitleggen

Weet iemand hier iets van ,,

Luc

Heb je al een koppakking want die zitten er standaard niet op
                          msschn helpt dat

Rutta
                          Bijdrager

Ik heb voor mijn vespa ciao snor een 13/13 carb gekocht en nu wil ik de inlaat gaan uitvijlen. hoe groot moet ik hem uitvijlen? 13 mm?

sombrero
                            Bijdrager

Rutta :
                              Ik heb voor mijn vespa ciao snor een 13/13 carb gekocht en nu wil ik de inlaat gaan uitvijlen. hoe groot moet ik hem uitvijlen? 13 mm?

ten eerste lees eens deze topic voordat je iets post zoals dit 🙂
                              http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=8188

ten 2e werk je set up eens bij hier links dan weten we ook beter wat we kunnen zeggen.

Wouz-LwB
                              Donateur

Vraagje :

Als je je ciao frame in de spuitplamuur/filler hebt gezet,
                                moet je hem daarna ook nog in de normale grondverf spuiten ?
                                Of kan gelijk de lak erop ?

sombrero
                                Bijdrager

Wouz-LwB :
                                  Vraagje :

Als je je ciao frame in de spuitplamuur/filler hebt gezet,
                                  moet je hem daarna ook nog in de normale grondverf spuiten ?
                                  Of kan gelijk de lak erop ?

je moet die filler nog ff schuren met zo een waterschuurpapier en dan kun je em direct spuiten

en ik had owk nog een vraag vanmiddag zag ik zo een ding op het eind van mijn uitlaat (ninja) met een trechtervorm. ik heb al eens iets gelezen hier op het forum dat het een begrenzer is. er zijn verschillende meningen, dus wou ik vragen heeft het veel zin als ik het eruit dremel of niet en is het wel een begrenzer 🙂

15 berichten aan het bekijken - 8,881 tot 8,895 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.