‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,361 tot 3,375 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-Roy-
    Bijdrager

zeker bananen zadel kopen, echt veel vetter vind ik(ik heb het ook:P) en alsje dan toch enkel koopt zeker met buddy erbij ja dan kan het nog wel;)

reiniero
      Bijdrager

zit dat ook fijner?

-Roy-
        Bijdrager

trouwes kun je je naam verandere? want ik vin dit een kut naam hahah

mwa van dat zadel, enkel veert meer maar ik heb geen problemen met banaan dus vind het goed zitte en ziet er vetter uit

Edit ArvidW: Dubbelpost 1

reiniero
          Bijdrager

welke naam veranderen?

-Roy-
            Bijdrager

mijn naam:P of ik die kan verandere

trouwes jij verkoopt je vario aan maikel(maat van mij) trok je echt autowheelys?

Edit ArvidW: Dubbelpost 2 d’r zit btw een Edit button 😉

reiniero
              Bijdrager

ja echt;) ja wat versta je onder autowheelies mijn voorwiel kwam tenminste wel de lucht in;):D

weet niet waar je je naam kunt veranderen

Edit ArvidW: Dubbelpost 3 (okey, niet van dezelfde persoon:P) Edit liever ipv een dubbelpost, en zeker geen dubbelposten als d’r geen info in staat (hè rieniero :pest)

GK
                Bijdrager

OK ik had ff gesearched en ik had gehoord dat de meeste brommers vanaf de jaren 80 ofzo een 10 pen hebben.

Ik heb dus dat gat in de drijfstand opgemeten en die is 12 mm

maar nu zei iemand iets over naaldlagers (dat kleine buisje met de kogeltjes erin?) dat je die er bij moet tellen, grote kans dat dat precies 2 mm scheelt en da ik dus eigenlijk een 10 pen heb dus ik hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe dit nu precies zit want ik heb niet veel zin om de verkeerde zuiger te hebben snapje

en anders kan ik namelijk ook geen dr erop zetten denk ik omdat die allemaal pen 10 hebben

bobbie88
                  Bijdrager

Gewoon ff testen hé;) pak een pen 10 pistonpen, doe je naaldlagertje er om heen, en doe hem dan in het gat van de krukas drijfstang. Als dit precies past heb je dus een pen 10;)

.-{2F4OV}-.

Kwafo :
                      OK ik had ff gesearched en ik had gehoord dat de meeste brommers vanaf de jaren 80 ofzo een 10 pen hebben.

Ik heb dus dat gat in de drijfstand opgemeten en die is 12 mm

maar nu zei iemand iets over naaldlagers (dat kleine buisje met de kogeltjes erin?) dat je die er bij moet tellen, grote kans dat dat precies 2 mm scheelt en da ik dus eigenlijk een 10 pen heb dus ik hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe dit nu precies zit want ik heb niet veel zin om de verkeerde zuiger te hebben snapje

en anders kan ik namelijk ook geen dr erop zetten denk ik omdat die allemaal pen 10 hebben

Dat is niet waar. Jij hebt een pen12 krukas en die hebben geen naaldlagers. Bij pen 10 is de naaldlager meegerekent.

En DR kan er wel op, want die heb ik nog voor je liggen;)

Was de laatste die de brommerboer had liggen bij ons;) Dr 43mm Evo met nog nooit gebruikte Pen 12 zuiger. Ook nieuwe zuigerveren en pakkingen erbij d8 ik;)

Laat maar horen hoeveel je ervoor wil geven:thumb

Frits
                      Bijdrager

Ik wou graag even weten, waar je een motor/middenkapje kan kopen??
                        zwarte kleur en nieuwe type ciao mix of zo

!Japieoh!_!Ciao!

gewoon bij de brommerboer 😕
                          En anders als ze het niet hebben kunnen ze het vastwel bestellen denk ik.

J3sp3R
                          Bijdrager

mn zijstandaart van de citta is weeeeer afgebroken. kut systeem. kan die van de ciao er ook op? op een citta?

Frits
                            Bijdrager

@!Japieoh!_!Ciao!

kost zoiets denk je?

@jaspur ciao standaard is korter en ik weet niet of die erop kan.

bobbie88
                              Bijdrager

Frits :
                                @!Japieoh!_!Ciao!

kost zoiets denk je?

Zo’n plankje kan de voor 5 a 10euro bij de brommerboer halen

Heb ik ook nog een vraag:
                                Klopt het dat er op een zuiger van een Malossi 60cc cilinder maar 1 zuigerveer zit?

Frits
                                Bijdrager

bobbie88 :

Frits :
                                  @!Japieoh!_!Ciao!

kost zoiets denk je?

Zo’n plankje kan de voor 5 a 10euro bij de brommerboer halen

Heb ik ook nog een vraag:
                                  Klopt het dat er op een zuiger van een Malossi 60cc cilinder maar 1 zuigerveer zit?

ok koop ik dat een keer

15 berichten aan het bekijken - 3,361 tot 3,375 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.