‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,346 tot 3,360 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bobbie88
    Bijdrager

Nick_orginelli :
      ff een mooi kleine vragen topic vraag:D

wat kan ik eraan doen om te zorgen dat mijn gashendel weer vanzelf terug ”glijdt”’

moet ik dat veertje van de gasschuif vervange ?:con

Dat zou kunnen helpen, als je daar een stuggere veer in doet zal hij misschien terug glijden. Maar meestal zit dat probleem van de ”cruise control” (:P) gewoon in de gashendel zelf.. Misschien een keertje uit elkaar halen, beetje smeren met olie o.i.d.

Colin
      Bijdrager

Nick_orginelli :
        ff een mooi kleine vragen topic vraag:D

wat kan ik eraan doen om te zorgen dat mijn gashendel weer vanzelf terug ”glijdt”’

moet ik dat veertje van de gasschuif vervange ?:con

<isschien is de gashendel te ver over het stuur geschoven en daardoor komt het handvat tegen het stuur en loopt dit iets aan zodat hij misschien blijft hangen. Of het veertje vervangen zodat hij beter terugglijd.

Nick_orginelli
        Bijdrager

ok, morgen eens kijken;):thumb

TimoO_
          Donateur

Rebel :
            Maaar je moet ook bedekenden of je het kan afstellen he?
            Sinds je al problemen had met die Speedenginge van Poliniciao

Maar opzicht is het niet veel alleen dat een polini krukas niet zo logisch is 😛

tegen die tijd heb ik hem toch al afgestelt. aangezien het dezelfde setup is en hij in de buurt woont komt ie gewoon effe langs en doen we hetzelfde als bij mijn evo. simpel 🙂

!Japieoh!_!Ciao!

of het is die veer die in je carb. zit, dit was het bij.

Bo3T
              Bijdrager

heb een vraag.. ik heb een 70cc dr, heb net nieuwe zuigerveren gehaald, maar zit hier verschil tussen bij de zuigerveren dus dat eentje per see bovenaan moet en de ander onder net als bij 50cc?

alvast bedankt 😉

-Roy-
                Bijdrager

ja da vroeg ik me ook af eigelijk?

Nick_orginelli
                  Bijdrager

een vraagje:

ik heb net een blok uitelkaar gehaald, zoon revisie als in de how-to beschreven staat.
                    Nu draait de krukas alleen wat stroefjes!

wat te doen ???:con
                    (ps hij draait na een paar keer aanswingelen wel wat soepeler… )

alvast bedankt..

ArvidW
                    Donateur

Kleine tik op krukas geven (wel moer om schroefdraad heen doen, en liefst met houten plankje om schok op te vangen)

Owja, en als je je keeringen er al in hebt gedaan vind ik het niet vreemd dat hij niet soepel draait:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

ArvidW
                      Donateur

Bo3T :
                        heb een vraag.. ik heb een 70cc dr, heb net nieuwe zuigerveren gehaald, maar zit hier verschil tussen bij de zuigerveren dus dat eentje per see bovenaan moet en de ander onder net als bij 50cc?

alvast bedankt 😉

Nee, maakt bij de DR70evo niet uit, zijn precies dezelfde veertjes

Moet vooral eens goed naar de veertjes kijken, zit een randje op zodat er minder contactoppervlak met de cilinderwand is om vrijving te verminderen, best slim 🙂 (betekent wel iets mindere compressie)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

R.oel !

Iemand een idee;

vanmiddag ging ik met m’n cross-si rijden, maar na een tijdje wilde die niet meer starten, alleen kwamen er ploffen uit de uitlaat, en af en toe een vonk uit de uitlaat .. zou dit gewoon aan de bougie kunnen liggen of moet ik het heel ergens anders zoeken ?

tuurlijk zit er wel nog genoeg benzine in, en vonkt die normaal ..

Frits
                          Bijdrager

benzine kraan open laten staan?

pier
                            Bijdrager

R.oel ! :
                              Iemand een idee;

vanmiddag ging ik met m’n cross-si rijden, maar na een tijdje wilde die niet meer starten, alleen kwamen er ploffen uit de uitlaat, en af en toe een vonk uit de uitlaat .. zou dit gewoon aan de bougie kunnen liggen of moet ik het heel ergens anders zoeken ?

tuurlijk zit er wel nog genoeg benzine in, en vonkt die normaal ..

Haal gwoon een nieuwe bougie. duw je die erin. ren je kijk je wat hij doet gaat die aan probleem opgelost.
                              gaat die niet aan kun je dan wel heel goed zien of de bougie nat is. dus dan is het niet dat hij geen bezine krijgt.

reiniero
                              Bijdrager

wat vinden jullie van zo’n “buddy zadel” op een citta of gewoon een één persoons zadel houden?

Bo3T
                                Bijdrager

ik vind gewoon een zadel mooier.. maar dat heb ik zelf ook daarom.. wat veel mensen doen is nog zoon kontje erbij kopen dan ziet het er wel mooier uit maar dat heb ik zelf ook niet ..

ik vind met zon lang zadel dat die zo smal lijkt.

15 berichten aan het bekijken - 3,346 tot 3,360 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.