‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,331 tot 3,345 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

heeft ie toch al zegt ie…?

iig, zoals ik het lees, zit je kruk nog in het grote carter.
      dat moet je dus goed heet stoken en voorzichtig met een rubber hamertje tegen de krukas tikken, uitkijken met de schroefdraad 😉

moet lukken denk ik :thumb

ArvidW
      Donateur

Als je de moer eropdraait en een plankje hout erop houd en gaat rammen met een zware hamer gaat hij er ook uit:P Zo heb ik het al vaak gedaan zonder beschadiging van krukas:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

FonS
        Bijdrager

zelf een vraagje;

ik heb al twee keer gehad dat mijn ciao er ineens mee kapte, na er een andere bougie in gedraaid te hebben liep hij weer perfect.

beide keren was het een bougie van pas een paar 100 km oud. ze vonkten allebei wÊl nog, maar blijkbaar was de vonk niet sterk genoeg.

kortom, mijn ciao vreet bougie’s (rij er vaak meer dan 100 km per week mee). hoe kan dit?

(even ter info, ik heb een 70 DR evo, carters hierop aangepast, en een hogedrukkop)

ArvidW
          Donateur

Welke hittegraad heb je ervoor? Electronisch ontstoken?

Zelf reed ik altijd met BHS 8 R van NGK, maar ik heb ook wel 500km gereden met BHS 6 R van NGK, deze is niet kapot gegaan.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

FonS
            Bijdrager

cp ontsteking, eerste keer was een hittegraad 8, de tweede een 7 (NGK)

reiniero
              Bijdrager

ik had even een vraag ik kan nu een evolution blok krijgen met 80cc polini en met de 19mm carb en ontsteking erbij soort van elektronische en cp’s ik kan dit krijgen voor 275 euro en alles is hoogstens 20 km oud?

en zou een leo HM hier goed op lopen:P:P??

Jelle1989
                Bijdrager

Leovinci handmade (50/70 cc) – Onderhand een gewilde uitlaat, net als tien jaar geleden de Leo krul. Presteert zoals je gezien zijn uiterlijk mag verwachten, goed dus. Vanaf stationair is er al power, wat in het middengebied nog eens toeneemt. Gaat alleen niet super hoogtoerig door. Een van de geschiktere uitlaten voor de vario mannen. Redelijk duur, maar hij houdt zich dan ook heel goed.

gok erop dat ie dan ook wel goed zal lopen op een 80cc..

pier
                  Bijdrager

kopen natuurlijk!! nieuw kosten de carters+ carb al 265!
                    en zit er ook een volle wangen kurkasje in?

reiniero
                    Bijdrager

ja maar ik bedenk me tog nog maar even. 😛 er zit een polini volle wangen in zegt ie

Nick_orginelli
                      Bijdrager

ArvidW :
                        Als je de moer eropdraait en een plankje hout erop houd en gaat rammen met een zware hamer gaat hij er ook uit:P Zo heb ik het al vaak gedaan zonder beschadiging van krukas:)

tis me gelukt;)

bedankt voor de tips:thumb

(je moet toch ff goed hard tikken, maar als je dat nog nooit gedaan hebt dan ben je wel xtra voorzichtig)

TimoO_
                        Donateur

past een voorvork van een tomos A30 ook in een Ciao?

bobbie88
                          Bijdrager

TimoO_ :
                            past een voorvork van een tomos A30 ook in een Ciao?

Geloof het wel, alleen er moet wel het een en ander aangepast worden, netzo als die vork van de A35.. Geloof ik hoor, correct me if i’m wrong;)

HELLRAISER
                            Bijdrager

reiniero :
                              ja maar ik bedenk me tog nog maar even. 😛 er zit een polini volle wangen in zegt ie

Vind ik toch maar maf sinds wanneer maakt Polini Krukjes? En ik zou me er toch maar niet te lang over bedenken als je al na gaat dat je voor de hele set 400+ kwijt bent.

Rebel

Maaar je moet ook bedekenden of je het kan afstellen he?
                                Sinds je al problemen had met die Speedenginge van Poliniciao

Maar opzicht is het niet veel alleen dat een polini krukas niet zo logisch is 😛

Nick_orginelli
                                Bijdrager

ff een mooi kleine vragen topic vraag:D

wat kan ik eraan doen om te zorgen dat mijn gashendel weer vanzelf terug ”glijdt”’

moet ik dat veertje van de gasschuif vervange ?:con

15 berichten aan het bekijken - 3,331 tot 3,345 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.