‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,316 tot 3,330 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Marcc
    Bijdrager

heb ik een rode drukveer nodig met mijn setup <<<<<<< en rond welk gewicht rolletjes moet ik gaan zitte?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Als je gelijk denkt van hoe sterker me setup dat je gelijk een rode drukveer moet nemen is onzin.
        Ten eerste moet je blok het trekken, het gaat er vooral om hoe je afsteld (of je hem kan krijgen zonder dipjes)

Het beste is natuurlijk af te stellen met een zo licht mogelijk drukveer, maar bij een sterke setup gaat dit nog al gauw dansen.

ik denk dat geel genoeg (of goud) goed is voor je setup

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Jeroen
        Bijdrager

weet iemand wat voor uitlaat dit is?

ik dacht aan faco ofzo? omdat hij de orginele kleur zwart lijkt te hebben en uit 2 helfte bestaat, maar dat kan ik ook mis hebben.

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

verlaste scooter uitlaat 😛 man das geen vespa uitlaat..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Jeroen
            Bijdrager

haha oke ja ik twijfelde toch een beetje, ik vond ut begin stuk er al en beetje knommelig uitzien.
              ik dacht vraag ut maar ff na, in ieder geval gedankt:)

pier
              Bijdrager

FF terug komen op de vraag van arvid.. over of een brom inlaat vna een mix zown klein vlakje heeft aan de linker kant!! … zag ik dat een SNOR inlaat van een mix veel groter is,

NU is me vraag zit er bij een snor mix geen koperen bus? en als die er niet zit hoe is hij dan begrenst? met een 7/10 carb?

Jelle
                Moderator

een snor mix blok heeft volgens mij als begrenzing een kleinere boring zodat er geen grotere cilinders oppassen en hij is natuurlijk begrenst door de de snor zuiger en cilinder.
                  en nee een snor mix blok heeft idd geen kopere bus in de inlaat

pier
                  Bijdrager

ok bedankt nu weetk al weer wat meer…
                    maar die BROM mix dan hoe ziet die inlaat eruit? zelfde als een snor alleen 12mm dan? ( en de vlakjes langs t gat zijn t zelfde als bij een snor )?

GeFret
                    Bijdrager

Marcc :
                      heb ik een rode drukveer nodig met mijn setup <<<<<<< en rond welk gewicht rolletjes moet ik gaan zitte?

Ik had precies dezelfde setup behalve de gefreesde krukas. Ik had een gele drukveer van Malossi erin zitten en 6,0 grams rollen. Liep perfect! Dus iets rond de 6,0 gram moet goed zijn.

FonS
                      Bijdrager

jelle :
                        een snor mix blok heeft volgens mij als begrenzing een kleinere boring zodat er geen grotere cilinders oppassen en hij is natuurlijk begrenst door de de snor zuiger en cilinder.
                        en nee een snor mix blok heeft idd geen kopere bus in de inlaat

idd, geen koperen bus, ik geloof dat de inlaat ong. 11mm is.
                        en dat van die cilinder; er past zonder kleine bewerking inderdaad géén andere cilinder in een snor-mix carter. ff met een halfronde vijl klooien, en het past wel :p (carter ietwat ‘groter’ maken)

ArvidW
                        Donateur

D’r is nog een manier om carter iets groter te boren, check mijn perso maar (ergens achteraan)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

rickgeurten113

hallo,
                            ik moet ff zorgen datmn vespa ongeveer 0,6 heeft op de roller maar hoe kan ik dat doen?
                            ff ori luchtfiltertje en 2 mate kleinere sproeier lukt dat??

hij gaat ongeveer 70/75 dus ik weet zoizo niet hoeveel kw die heeft?

rickgeurten113

5 admins online en niemand weet t

Nick_orginelli
                              Bijdrager

vraagje: hoe krijg je een krukas eruit ?:con

ik heb al mijn kleine carter eraf (met de brander)… maar ik moet de krukas zelf uit ut gat krijgen;)

KennyVespa
                                Bijdrager

blok splitsen

15 berichten aan het bekijken - 3,316 tot 3,330 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.