Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 januari 2007 om 16:14 #138787
Oke, bedankt! đ
Maar die kabel is veel te lang, fuck. đ
Als ik die afknip mis ik die ‘peertjes’.
Of hoort ie zo lang te zijn en kan ik die kabel ergens verbergen? đĄ Want nu die zo lang is, werkt ie ook niet als ik aan de hendel rop.31 januari 2007 om 16:23 #138788Dat 2de peertje zoals jij het noemt knipje altijd eraf.. zijn toch ook 2 verschillende? Dat is zodat je altijd de goede hebt. Die 2de is normaal een die je erop schroeft!
31 januari 2007 om 16:28 #138789Oke, gewoon afknippen dus. đ
Ik heb nog wel zo’n nippel liggen. Die dus ipv het kleine peertje? Bedankt.31 januari 2007 om 16:29 #138790Ik had ook een klein vraagje, maar groot probleem…
Ik heb dus de Simonini-kit. Nu heb ik het er allemaal onder gelegd en ging ik em testen. Maar hij wilt maar niet starten!!!! Krijgt gewoon benzine en vonkt als de nete (Kreeg me toch een schok toen ik ging kijken of ie vonkte :D)Hoop dat jullie me kunnen vertellen wat er wellicht aan de hand is.
Bij voorbaat dank.
31 januari 2007 om 16:45 #138791Langer choken , of een nieuwe bougie van een heter type.Ook geen , of niet teveel gas geven bij het starten.
31 januari 2007 om 16:50 #138792barry :
Langer choken , of een nieuwe bougie van een heter type.Ook geen , of niet teveel gas geven bij het starten.Eehm, choken heb ik echt lang gedaan. Ben een half uur bezig geweest om dat ding aan te krijgen đ
En eeehm, die bougie MOET goed zijn, want Coda heeft er gewoon mee gereden en daarna aan mij overgedragen…
Ik ga nog wel wat kloten.
Bedankt Barry!31 januari 2007 om 16:55 #138793GeFret :
barry :
Langer choken , of een nieuwe bougie van een heter type.Ook geen , of niet teveel gas geven bij het starten.Eehm, choken heb ik echt lang gedaan. Ben een half uur bezig geweest om dat ding aan te krijgen đ
En eeehm, die bougie MOET goed zijn, want Coda heeft er gewoon mee gereden en daarna aan mij overgedragen…
Ik ga nog wel wat kloten.
Bedankt Barry!Met een Bougie heb je nooit de garantie dat deze goed is. Kan van het ene op het andere moment gebeurt zijn. Gewoon ff nieuw bougietje halen. Misschien helpt het, misschien niet. Maar als het niet helpt kan je iig ÊÊn mogelijkheid afschrijven;)
31 januari 2007 om 17:16 #138794Jaspur :
Oke, gewoon afknippen dus. đ
Ik heb nog wel zo’n nippel liggen. Die dus ipv het kleine peertje? Bedankt.Dat gedaan, maar als ik aan de hendel trek komt er nauwelijks beweging in de decompressie dinges in de kop. Niet genoeg om het uit te laten gaan.
31 januari 2007 om 17:18 #138795VespaCiaoPaul :
wat is de maat van vespa banden? (5spaaks is 17″ en de rest 16″ dat weet ik)maar ik zie hier banden met de maat: Maat 90/80/17.
rickgeurten113 :
breedte kun je 2 1/4 of 2.5 hebben dus 2,25 of 2,50 cm …en de grootte hangt dus af van 16 of 17″
moet je even kijken wat erbij staat de breedte maakt niet uit voor op welke velgen je ze zet;)misschien ff een linkje waar dat staat?
nog een vraagje, malo too bad hoe presteert ie op 50cc en past de bok dan nog wel gewoon?
31 januari 2007 om 17:21 #138796Jaspur :
Jaspur :
Ik heb nog wel zo’n nippel liggen. Die dus ipv het kleine peertje? Bedankt.Dat gedaan, maar als ik aan de hendel trek komt er nauwelijks beweging in de decompressie dinges in de kop. Niet genoeg om het uit te laten gaan.
Kabel spannen!
31 januari 2007 om 17:23 #138797Jacky :
Jaspur :
Jaspur :
Kabel spannen!
Ja, dat leek mij ook. Maar die valt niet te spannen, dr is geen stelbout đĄ Of zit ik nu dom te lullen?
31 januari 2007 om 17:45 #138798
!Japieoh!_!Ciao!JE kunt toch de kabel inkorten đ
31 januari 2007 om 19:50 #138799Oke,
Vandaag spoeier 49 in me ciao gedaan, liep nu gewoon goed.
Alleen wat me opviel, ding trilt als een idioot, waardoor na 10 min rijden me carb al los was geschoten waardoor ik niet echt meer zo hard ging(zat niet debiel vast gedraait), is het gewoon het geheel goed vast strak draaien dat het al een hoop scheelt of zijn er ook andere dingen?
31 januari 2007 om 19:53 #138800welke uitlaat ken ik het beste bij deze setup gebruiken
60 cc alu van polini waar je die uitlaat flens moet op zetten
een polini speed engine
een race krukas
en 1313 cab31 januari 2007 om 19:54 #138801Timmetje :
Oke,Vandaag spoeier 49 in me ciao gedaan, liep nu gewoon goed.
Alleen wat me opviel, ding trilt als een idioot, waardoor na 10 min rijden me carb al los was geschoten waardoor ik niet echt meer zo hard ging(zat niet debiel vast gedraait), is het gewoon het geheel goed vast strak draaien dat het al een hoop scheelt of zijn er ook andere dingen?
Het zou niet zomaar los moeten kunnen trillen! Heeft dan toch iets te maken met de aansluiting. Ben je niet het plastic hulsje vergeten wat tussen je inlaat van je blok en de carb moet? En gewoon goed vast draaien, maar niet tÊ vast!!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.