‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,211 tot 3,225 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wouz-LwB
    Donateur

Ik zie geen zuigerveren , pistonpen en clipjes voorderest is ie compleet 😉

sjefke
      Bijdrager

mischien een rare vraag?
        maar kan je ook alleen een voorvario op je ciao zetten zonder achter vario
        lijkt me eigenlijk wel.
        maar als het kan helpt het dan ook met optrekke ofzo?

Dice
        Bijdrager

Nee want je snaar moet is om te beginnen te dun om in de voorvario te passen of anders te dik om in de achterkoppeling te passen.

En het helpt niet want je krijgt niet het ‘versnelling’ effect. Je snaar kan niet naar beneden vanachter omdat je poulie dat niet toelaat…

sjefke
          Bijdrager

Dice :
            Nee want je snaar moet is om te beginnen te dun om in de voorvario te passen of anders te dik om in de achterkoppeling te passen.

En het helpt niet want je krijgt niet het ‘versnelling’ effect. Je snaar kan niet naar beneden vanachter omdat je poulie dat niet toelaat…

oke bedankt;)

Timmetje
            Bijdrager

Oke, ik wou vandaag me ontsteking afstellen, alles leuk en aardig. Totdat ik hem weer in elkaar zou zetten, dankzij mijn vliegwieltrekker, is mijn schroefdraad waar me koppeling op moet platgedrukt waardoor ik hem niet meer vast kan zetten :boos:boos:boos

Wat zijn de mogelijkheden? kleiner schroefdraad in tappen?

Tonni
              Moderator

Schuin kantje vijlen is al voldoende denk ik, kan nooit heel erg plat gedrukt zijn.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Timmetje
                Bijdrager

mij lukt het zo niet, maar ik laat mijn vader straks maar ff proberen voordat ik straks nog meer mol :boos

Fredzzz
                  Topic starter

Ik ben op dit moment bezig met mijn Malossi vertanding voor in de Sprocatti Citta.

Als ik hem erin zet (zoals het hoort) en alles vast draai van boven (de deksel dus) dan draait hij niet meer. Maar als ik hem heel strak vast draai, en een beetje terug draai om hem losser te maken, dan draait hij wel…

Wat was dit probleem nou dat iedereen had met de Malossi vertanding met die ringetjes? Ik heb het op elke manier geprobeert, met of zonder ringen en nog meer…

?!

Timmetje
                    Bijdrager

oke, nog meer goed nieuws 🙁 net me blok er weer onder vandaan gehaalt en het blijkt dat mijn dat pinnetje/uitstekeltje waarmee je vliegwiel mee vastgezet moet worden afgebroken is 😐

hieronder foto van het pinnetje/uitstekeltje….

wat kan ik hier mee doen? me broertje zegt lassen maar dat lijkt me sterk…

pier
                      Bijdrager

gwoon nieuwe haalen:P een SPIE is dat

Timmetje
                        Bijdrager

gelukkig 🙂 moet ik hiervoor mijn krusas eraf halen of moet ik hem er zo ook uit kunnen krijgen?

Wouz-LwB
                          Donateur

Je kan hem er zo uithalen , ff met een tang ofzo 😉

Tim
                            Bijdrager

hallo,
                              ik krijg mijn brommer alleen aan met de choke en als die aan is kan de choke er gelijk vanaf en blijft hij lopen, maar hij moet heeel lang warmlopen en de bougie is een beetje donkerder dan koffie bruin maar dit heb ik gedaan omdat ik heb in aan het rijden ben, maar dat lang warmlopen komt dat doordat de sproeier te groot is?

Marcc
                              Bijdrager

Fredzzz :
                                Ik ben op dit moment bezig met mijn Malossi vertanding voor in de Sprocatti Citta.

Als ik hem erin zet (zoals het hoort) en alles vast draai van boven (de deksel dus) dan draait hij niet meer. Maar als ik hem heel strak vast draai, en een beetje terug draai om hem losser te maken, dan draait hij wel…

Wat was dit probleem nou dat iedereen had met de Malossi vertanding met die ringetjes? Ik heb het op elke manier geprobeert, met of zonder ringen en nog meer…

?!

ik had dit ook alles geprobeerd enzo je moet gwoon alles dr in zette met ringen en dan die as die door je achterwiel gaat helemaal naar benede trekken en vastzette in n bankscroef. en dan in elkaar zette en dan eventueel steeds in n wiel zette en kijke of ie soepel loopt.. want met de hand lijkt t altijd of ie neit soepel draait omdat de vertanding nou eenmaal zwaar is..

Tim
                                Bijdrager

Tim :
                                  hallo,
                                  ik krijg mijn brommer alleen aan met de choke en als die aan is kan de choke er gelijk vanaf en blijft hij lopen, maar hij moet heeel lang warmlopen en de bougie is een beetje donkerder dan koffie bruin maar dit heb ik gedaan omdat ik heb in aan het rijden ben, maar dat lang warmlopen komt dat doordat de sproeier te groot is?

weet iemand hier een antwoord op?:P

15 berichten aan het bekijken - 3,211 tot 3,225 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.