Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 januari 2007 om 17:16 #138748
Ik zie geen zuigerveren , pistonpen en clipjes voorderest is ie compleet 😉
24 januari 2007 om 17:47 #138749mischien een rare vraag?
maar kan je ook alleen een voorvario op je ciao zetten zonder achter vario
lijkt me eigenlijk wel.
maar als het kan helpt het dan ook met optrekke ofzo?24 januari 2007 om 17:48 #138750Nee want je snaar moet is om te beginnen te dun om in de voorvario te passen of anders te dik om in de achterkoppeling te passen.
En het helpt niet want je krijgt niet het ‘versnelling’ effect. Je snaar kan niet naar beneden vanachter omdat je poulie dat niet toelaat…
24 januari 2007 om 17:50 #138751Dice :
Nee want je snaar moet is om te beginnen te dun om in de voorvario te passen of anders te dik om in de achterkoppeling te passen.En het helpt niet want je krijgt niet het ‘versnelling’ effect. Je snaar kan niet naar beneden vanachter omdat je poulie dat niet toelaat…
oke bedankt;)
25 januari 2007 om 13:07 #138752Oke, ik wou vandaag me ontsteking afstellen, alles leuk en aardig. Totdat ik hem weer in elkaar zou zetten, dankzij mijn vliegwieltrekker, is mijn schroefdraad waar me koppeling op moet platgedrukt waardoor ik hem niet meer vast kan zetten :boos:boos:boos
Wat zijn de mogelijkheden? kleiner schroefdraad in tappen?
25 januari 2007 om 13:34 #138753Schuin kantje vijlen is al voldoende denk ik, kan nooit heel erg plat gedrukt zijn.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...25 januari 2007 om 14:27 #138755mij lukt het zo niet, maar ik laat mijn vader straks maar ff proberen voordat ik straks nog meer mol :boos
25 januari 2007 om 15:12 #138757Ik ben op dit moment bezig met mijn Malossi vertanding voor in de Sprocatti Citta.
Als ik hem erin zet (zoals het hoort) en alles vast draai van boven (de deksel dus) dan draait hij niet meer. Maar als ik hem heel strak vast draai, en een beetje terug draai om hem losser te maken, dan draait hij wel…
Wat was dit probleem nou dat iedereen had met de Malossi vertanding met die ringetjes? Ik heb het op elke manier geprobeert, met of zonder ringen en nog meer…
?!
25 januari 2007 om 15:58 #138758oke, nog meer goed nieuws 🙁 net me blok er weer onder vandaan gehaalt en het blijkt dat mijn dat pinnetje/uitstekeltje waarmee je vliegwiel mee vastgezet moet worden afgebroken is 😐
hieronder foto van het pinnetje/uitstekeltje….

wat kan ik hier mee doen? me broertje zegt lassen maar dat lijkt me sterk…
25 januari 2007 om 16:02 #138759gwoon nieuwe haalen:P een SPIE is dat
25 januari 2007 om 16:06 #138760gelukkig 🙂 moet ik hiervoor mijn krusas eraf halen of moet ik hem er zo ook uit kunnen krijgen?
25 januari 2007 om 16:31 #138761Je kan hem er zo uithalen , ff met een tang ofzo 😉
25 januari 2007 om 16:34 #138762hallo,
ik krijg mijn brommer alleen aan met de choke en als die aan is kan de choke er gelijk vanaf en blijft hij lopen, maar hij moet heeel lang warmlopen en de bougie is een beetje donkerder dan koffie bruin maar dit heb ik gedaan omdat ik heb in aan het rijden ben, maar dat lang warmlopen komt dat doordat de sproeier te groot is?25 januari 2007 om 16:43 #138763Fredzzz :
Ik ben op dit moment bezig met mijn Malossi vertanding voor in de Sprocatti Citta.Als ik hem erin zet (zoals het hoort) en alles vast draai van boven (de deksel dus) dan draait hij niet meer. Maar als ik hem heel strak vast draai, en een beetje terug draai om hem losser te maken, dan draait hij wel…
Wat was dit probleem nou dat iedereen had met de Malossi vertanding met die ringetjes? Ik heb het op elke manier geprobeert, met of zonder ringen en nog meer…
?!
ik had dit ook alles geprobeerd enzo je moet gwoon alles dr in zette met ringen en dan die as die door je achterwiel gaat helemaal naar benede trekken en vastzette in n bankscroef. en dan in elkaar zette en dan eventueel steeds in n wiel zette en kijke of ie soepel loopt.. want met de hand lijkt t altijd of ie neit soepel draait omdat de vertanding nou eenmaal zwaar is..
25 januari 2007 om 19:24 #138766Tim :
hallo,
ik krijg mijn brommer alleen aan met de choke en als die aan is kan de choke er gelijk vanaf en blijft hij lopen, maar hij moet heeel lang warmlopen en de bougie is een beetje donkerder dan koffie bruin maar dit heb ik gedaan omdat ik heb in aan het rijden ben, maar dat lang warmlopen komt dat doordat de sproeier te groot is?weet iemand hier een antwoord op?:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.