Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 januari 2007 om 01:39 #138419
zover ik weet maakt het bijna niks uit.
maar iemand zij wel eens van.
ik siteer:als de demper langer is kan het nog wel een een positieve invloed hebben.
dus succes ermee.
ik zou een leo demper pakken3 januari 2007 om 11:40 #138420Asriem :
hee ik heb een proma cc maar me demper is kapot. maakt het nu met rij prestaties uit of ik nou gewoon een andere demper van ander mekt eronder doe?
alvast bedankik denk ook niet dat het veel uitmaakt want ik denk dat je nieuwe demper een leo of proma dempertje word?
3 januari 2007 om 11:42 #138421Asriem :
hee ik heb een proma cc maar me demper is kapot. maakt het nu met rij prestaties uit of ik nou gewoon een andere demper van ander mekt eronder doe?
alvast bedankZolang de stinger niet dunner is is er niets aan de hand. Een langere demper geeft iets meer vermogen, maar hier praat je over 0.1 pk ofzo, onmogenlijk voelbaar !
Dus je kunt er elke demper op mikken zolang binnendiameter van buisje wat erin zit niet kleiner is dan origineel.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno3 januari 2007 om 12:04 #138422ik probeer zo zuinig mogelijk met mijnd emper te doen 😛 wil graag die summit demper erop houden 😛 die kun je denk ik niet zo makkelijk aankomen, iemand btw nog tips voor ‘demperonderhoud’
3 januari 2007 om 13:28 #138423goed schoonhouden en om het jaar ofzo demper wol vervangen.. dan blijft ie lekekr stil.. want als ej demperwol vol oliesputters zit gaat ie verstopt raken en dempt hij slegter
* ED * Trouwens iemand die wet hoe je bij een proma cc al die olie troep van je 8erwiel weg ken houden want bij de aansluiting van de demper hou je altijd een kiertje en bij mij komt er elke keer vet veel olie sputters op me wiel wat ik irritant vind..
bij de polini Sp heb ik dit ook maar dat komt amdat die geen schuin demper tuutje heef.. ik vind het nogal irritant.. en zoveel olie goi ik niet bij m’n benzine
gr mike
Mike3 januari 2007 om 19:14 #138424ik heb een puch blokje… met een euro cilindro cilinder.. polini power box… ontsteking en al… nu is mijn vraag… Wat is dit waard :P? ik wil er van af en heb er geen verstand van!
dankje
stijn
3 januari 2007 om 19:27 #138425het zelfde als een goed lopend vespa blokje denk ik
zal dus tussen de 50 en de 100 euro weze.. hangt van de staat van de cilinder af etc.. verse lagers..enzo
marktplaats niet iets hetzelfde?
Mike3 januari 2007 om 20:39 #138426stijnvleut :
ik heb een puch blokje… met een euro cilindro cilinder.. polini power box… ontsteking en al… nu is mijn vraag… Wat is dit waard :P? ik wil er van af en heb er geen verstand van!dankje
stijn
50 euro als je um aan mij verkoopt;)
3 januari 2007 om 20:40 #138427Nielz :
ArvidW :
Contact Punten, dus dat dingetje wat telkens open en dicht gaat (bij ontsteking) 😉jaa kweet wel wat contact punten zijn 😛
nou net benzine dr in gepleurd….
start goed alleen als ikd an moet afremmen (als hij koud is) slaat hij af
ik kan hem dan met flink trappen (als hij op bok staat) wel aankrijgen en dan slaat hij ook niet af als ik klein beetje gas blijf geven
maar als ik dan vanaf bok ga slaat hij af
vanalles geprobeerd en toen kwam ik dr achter: wanneer het achterwiel niet meer draait slaat hij af hoeveel of hoe weinig gas maakt allemaal niet uit
als ik hem aanfiets dan gaat het achterwiel dus wel rond dan loopt hij wel goed
vaage shit….
morgen ff carb schoonmakencarb is schoongemaakt….
geen verschil (zat ook niks van prut in)
wat moet ik nu doen?3 januari 2007 om 20:43 #138428hmm geen punten.. geen carb.. ik denk dat er iets van ergens valse lucht bij komt kijken.. bijd e aansluiting van de carburateur miss.. of miss heb je ergens een lekke pakking..
kijk het eens na.. naar de bus die om je spuitstuk zit bijvoorbeeld
Mike3 januari 2007 om 20:51 #138429Aan je uitleg te horen zit er een probleem in je koppeling.Lagers die vastzitten , of een kapot-versleten trekveer.Kijk eerst dit maar eens na.
4 januari 2007 om 12:08 #138430ga binnekort blok dr onderuit halen en allemaal nakijken
nog n vraag
een vespa ciao blok met cilinder en zuiger en bobine allemaal goed voor 20 euro…..
teduur of mooie prijs?4 januari 2007 om 12:16 #138431is een mooie prijs.
4 januari 2007 om 13:05 #138432
.-{2F4OV}-.Nielz :
ga binnekort blok dr onderuit halen en allemaal nakijkennog n vraag
een vespa ciao blok met cilinder en zuiger en bobine allemaal goed voor 20 euro…..
teduur of mooie prijs?Ben je gek:o das een koopje man:D
De ontsteking is cker owk nog elektronisch, omdat het een mix is!
Dan heb je helemaal een goede deal!
4 januari 2007 om 13:29 #138433
rickgeurten113goeie deal is een elektr blokje dus dat is helemaal mooi..kopen!!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.