Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 januari 2007 om 17:23 #138404
jah analoog ..
hij komt van een 15 ich en zit nu op een 17 inc maar dat maakt tog nie uit want die gaatjes zitte even ver van de as
of is dat juist wel weer zo omdat de wiel omtrek weer groter is ..
ik weet het allemaal nie:?
2 januari 2007 om 18:31 #138405het maakt niet uit hoever de sensor/magneet van de as zitten! je moet dus de wiel omtrek aangeven.
want elke keer als de magneet langs de sensor komt telt die 1x de wielomtrek.2 januari 2007 om 19:04 #138406kan je op een 65cc DR een normale koppakking zetten of moet het persee die 65cc pakking zijn ?want in me revisie setje zit een normale?
2 januari 2007 om 19:07 #138407Jeroen :
het maakt niet uit hoever de sensor/magneet van de as zitten! je moet dus de wiel omtrek aangeven.
want elke keer als de magneet langs de sensor komt telt die 1x de wielomtrek.ja maar hoe stel ik dat op zown analoge teller in?
2 januari 2007 om 19:07 #138408sbroy :
kan je op een 65cc DR een normale koppakking zetten of moet het persee die 65cc pakking zijn ?want in me revisie setje zit een normale?altijd de koppakking specifiek voor je cilinder gebruiken (dus geen 38mm pakking op bv. een 41+mm cilinder, std cilinderkop is te gebruiken tot 43mm
2 januari 2007 om 19:09 #138409tnuzz :
ja maar hoe stel ik dat op zown analoge teller in?niet, haha :p
volgens mij toch… ik geloof niet dat daar iets aan te veranderen is
2 januari 2007 om 19:16 #138410FonS :
tnuzz :
ja maar hoe stel ik dat op zown analoge teller in?niet, haha :p
volgens mij toch… ik geloof niet dat daar iets aan te veranderen is
hmmm…=) heb ik dat weer:D
2 januari 2007 om 19:20 #138411Analoog kun je volgens mij maar 1 ding mee doen:
Prullenbak open
Teller erin
Prullenbak dicht
En al je problemen zijn opgelost:pest
Vind het zulke klote dingen die analoge tellers, bijna altijd afwijking, tellerkabel breekt, wijzertje danst tussen 40 en 50 bijv, gaat niet harder dan 50:P Ofwel ik vind die dingen:kotsAW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno2 januari 2007 om 19:23 #138412ArvidW :
Analoog kun je volgens mij maar 1 ding mee doen:Prullenbak open
Teller erin
Prullenbak dicht
En al je problemen zijn opgelost:pest
Vind het zulke klote dingen die analoge tellers, bijna altijd afwijking, tellerkabel breekt, wijzertje danst tussen 40 en 50 bijv, gaat niet harder dan 50:P Ofwel ik vind die dingen:kotsahahah dat wordt hem waarschijnlijk wel
2 januari 2007 om 19:27 #138413Ik heb net m’n mix blokje op m’n gewone ciao frame gezet, hij zit er nu op maar zonder het mix systeem. Ik heb een 12/10 carb met 42 sproeier, volgensmij een bromblok maar dat weet ik niet zeker. Nu gebeurt het volgende, hij start perfect en loopt prima stationair. Maar als ik gas geef is het bllluuuuuuwwbbb en valt hij uit. Daarna start hij gewoon weer, en bij gas geven gebeurt hetzelfde. Als ik de Shoke in duw hem met de shoke erop laat lopen gaat dit ook prima, als ik gas geef rijdt hij een stukje vol op tot ong. 15 km/h en dan is het weer hetzelfe en valt hij uit. Hoe komt dit? Heb ik een te grote of een te kleine sproeier? Het is btw een elektronisch ontstoken blok. Er zit een gebruikte bougie in die al een beetje koffie bruin was, en als ik die er uit haal is deze nogsteeds hetzelfde dus hier kan ik niet echt uit op maken of hij teveel of te weinig benzine krijgt. Misschien weet iemand van jullie het!
2 januari 2007 om 21:37 #138414mij ciao valt de hele tijd uit maar als ik mijn decompressie hendeltje licht in druk doet hij het wel gewoon..
kan iemand mij helpen?.
2 januari 2007 om 22:20 #138415bobbie88 :
Ik heb net m’n mix blokje op m’n gewone ciao frame gezet, hij zit er nu op maar zonder het mix systeem. Ik heb een 12/10 carb met 42 sproeier, volgensmij een bromblok maar dat weet ik niet zeker. Nu gebeurt het volgende, hij start perfect en loopt prima stationair. Maar als ik gas geef is het bllluuuuuuwwbbb en valt hij uit. Daarna start hij gewoon weer, en bij gas geven gebeurt hetzelfde. Als ik de Shoke in duw hem met de shoke erop laat lopen gaat dit ook prima, als ik gas geef rijdt hij een stukje vol op tot ong. 15 km/h en dan is het weer hetzelfe en valt hij uit. Hoe komt dit? Heb ik een te grote of een te kleine sproeier? Het is btw een elektronisch ontstoken blok. Er zit een gebruikte bougie in die al een beetje koffie bruin was, en als ik die er uit haal is deze nogsteeds hetzelfde dus hier kan ik niet echt uit op maken of hij teveel of te weinig benzine krijgt. Misschien weet iemand van jullie het!heb je het nippeltje waar het olie je blok in gaat al afgesloten?
2 januari 2007 om 23:07 #138416ArvidW :
Contact Punten, dus dat dingetje wat telkens open en dicht gaat (bij ontsteking) 😉jaa kweet wel wat contact punten zijn 😛
nou net benzine dr in gepleurd….
start goed alleen als ikd an moet afremmen (als hij koud is) slaat hij af
ik kan hem dan met flink trappen (als hij op bok staat) wel aankrijgen en dan slaat hij ook niet af als ik klein beetje gas blijf geven
maar als ik dan vanaf bok ga slaat hij af
vanalles geprobeerd en toen kwam ik dr achter: wanneer het achterwiel niet meer draait slaat hij af hoeveel of hoe weinig gas maakt allemaal niet uit
als ik hem aanfiets dan gaat het achterwiel dus wel rond dan loopt hij wel goed
vaage shit….
morgen ff carb schoonmaken3 januari 2007 om 01:33 #138417masterman :
bobbie88 :
Ik heb net m’n mix blokje op m’n gewone ciao frame gezet, hij zit er nu op maar zonder het mix systeem. Ik heb een 12/10 carb met 42 sproeier, volgensmij een bromblok maar dat weet ik niet zeker. Nu gebeurt het volgende, hij start perfect en loopt prima stationair. Maar als ik gas geef is het bllluuuuuuwwbbb en valt hij uit. Daarna start hij gewoon weer, en bij gas geven gebeurt hetzelfde. Als ik de Shoke in duw hem met de shoke erop laat lopen gaat dit ook prima, als ik gas geef rijdt hij een stukje vol op tot ong. 15 km/h en dan is het weer hetzelfe en valt hij uit. Hoe komt dit? Heb ik een te grote of een te kleine sproeier? Het is btw een elektronisch ontstoken blok. Er zit een gebruikte bougie in die al een beetje koffie bruin was, en als ik die er uit haal is deze nogsteeds hetzelfde dus hier kan ik niet echt uit op maken of hij teveel of te weinig benzine krijgt. Misschien weet iemand van jullie het!heb je het nippeltje waar het olie je blok in gaat al afgesloten?
Ik heb het al voor elkaar, hij stond niet goed afgesteld. Hij rijd nu perfect!
3 januari 2007 om 01:36 #138418
Asriemhee ik heb een proma cc maar me demper is kapot. maakt het nu met rij prestaties uit of ik nou gewoon een andere demper van ander mekt eronder doe?
alvast bedank -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.