‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,656 tot 2,670 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rickvd
    Bijdrager

Zou ik deze gewoon kunnen gebruiken(is van de citta) http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3096 , bedankt voor het snelle antwoorden

joey636
      Bijdrager

ik ga er van uit van wel.
        er staat namelijk ook bij dat hij voor citta is.
        maar dan moet je wel een origineel zadel hebben.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

ciao zadelveer is ANDERS dan van een citta, van een citta is langere veer.

is anders dus

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Rickvd
          Bijdrager

Nouja dan maar tijdelijk geen vering in me zadel:P Zoek wel een andere x

Toch bedankt

PoliniCiao
            Bijdrager

Staan er genoeg op marktplaats ed. Joey heb jij geen zadel meer liggen? Hij woont in echt 😉

Tonni
              Moderator

Tip voor je zadelveer vervangen: zet m in de bankschroef, draai die stevig in, tot de veer bijna samengeknepen is, trek er paar GOED STEVIGE ty-wraps om en draai de bankschroef voorzichtig weer los. Nu kan je de veer gemakkelijk op zijn plaats zetten, en knip je de ty-wraps door.

Let wel, het is op eigen risico! kom dus niet bij mij klagen als je zo dom bent geweest om er een vinger bij tussen te stoppen…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

stijnvleut
                Bijdrager

ik heb net een vario gekocht… een hele set…. 2ehands… maar… nu zitten er 2 rollen te weinig in… zou het erg zijn alsk hem een keer probeer zonder die 2 rollen?

en wat is de maat voor vario snaar? ciao… achterkoppeling 100 MM

PoliniCiao
                  Bijdrager

je kan met minder rollen rijden alleen dan moet je kijken dat ze goed verdeelt zijn (dat hij in balans is)

stijnvleut
                    Bijdrager

oke dankje! en snaar maat weeet ik al dus ff naar auto winkel snaartje halen! bedankt

PoliniCiao
                      Bijdrager

13X950 he 😉 en blokje naar achteren. Kijk dat die netjes boven op de poulies ligt dan variert hij t meeste!
                        Suc6 ermee :thumb

stijnvleut
                        Bijdrager

ik had 13*950 gekocht, bij auto winkel… ik alles erop legge… eerst achterwiel erop gemaakt met lange klonk enz… koppeling erop… en v snaar er vast om doen…komk er achter dat v snaar vet strak staat… k krij em amper over de kruk heen? nu had ik hem erop gekrgen …. maar vario nog niet mooi gemonteerd… hy zat wel vast… altans,, da d8 ik… niet dus… ik starte em… reed 2 meter en boom men voor vario vliegt eraf! alle onderdelen trug geraapt alleeen wat rollen kwijt… maar ik heb tog de goeie maat snaar? hoe komt t dan dat hij zo strak staat? het blok staat helemaal naar achter! en er staat duidelijk op de snaar… 13×950

PoliniCiao
                          Bijdrager

bij mij is hij perfect :o, ik had eerst een 975 maar die was ram te lang, toen geruild end de 950 was perfect. 100mm met blok helemaal naar achteren.

Rickvd
                            Bijdrager

Vraagje, hoelang kan je bezine ongeveer laten staan? Ik bdoel totdat het niet meer goed is. Heb namelijk jerry can hier staan en bezine staat ongeveer 7 weken, kan ik deze nog gebruiken of niet?

Bedankt

.-{2F4OV}-.

Rickvd :
                                Vraagje, hoelang kan je bezine ongeveer laten staan? Ik bdoel totdat het niet meer goed is. Heb namelijk jerry can hier staan en bezine staat ongeveer 7 weken, kan ik deze nog gebruiken of niet?

Bedankt

Die benzine kan je nog wel gebruike hoor:thumb

.-{2F4OV}-.

stijnvleut :
                                  ik had 13*950 gekocht, bij auto winkel… ik alles erop legge… eerst achterwiel erop gemaakt met lange klonk enz… koppeling erop… en v snaar er vast om doen…komk er achter dat v snaar vet strak staat… k krij em amper over de kruk heen? nu had ik hem erop gekrgen …. maar vario nog niet mooi gemonteerd… hy zat wel vast… altans,, da d8 ik… niet dus… ik starte em… reed 2 meter en boom men voor vario vliegt eraf! alle onderdelen trug geraapt alleeen wat rollen kwijt… maar ik heb tog de goeie maat snaar? hoe komt t dan dat hij zo strak staat? het blok staat helemaal naar achter! en er staat duidelijk op de snaar… 13×950

Als ik jou was zouk tog ma een 13*975 hale;)

Je kunt er ook voor kieze het frame een beetje uit te boren, maar da zouk nog niet doen… Eerst ff grotere snaar probere:thumb

15 berichten aan het bekijken - 2,656 tot 2,670 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.