‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,461 tot 2,475 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tim
    Bijdrager

voor de 43mm DR hoef je de poorten niet door te trekken in je carter en bij de evo wel of ja hoeft niet.
      en de DR evo en veel sneller.

Jelle1989
      Bijdrager

kzou het bij allebei doen, qua prestaties merk je dat zeker..maar het hoeft allemaal niet inderdaad..

Tim
        Bijdrager

bij de gewone DR kan je de spoelpoorten toch niet doortrekken in t carter;)

Quest
          Bijdrager

is de 43mm DR cilinder op jmpb.nl de EVO versie of niet?

barry
            Donateur

Quest :
              is de 43mm DR cilinder op jmpb.nl de EVO versie of niet?

EVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

murkus
              Bijdrager

bijna alle nieuwe DR cilinders de 43mm versie dan he zijn evo versies …de gewone DR word volgus mij nie eens meer gemaakt

Tim
                Bijdrager

ik heb der nog 2… van een ben ik de poorten groter aan t make en ben nog extra poorten der bij aan t make

Quest
                  Bijdrager

hahaha dus op marktplaats word je dik opgelicht? daar verkope ze vaak 43mmDR voor 60 euro.. terwijl die nieuw 59 euro is

KennyVespa
                    Bijdrager

IK heb vraagje

ik krijg mijn stuur niet los!!!!!!!!!!! :boos

hier foto:

ik heb allebij de bouten losgedraait maar krijg hem niet los

en heb geen bout bovenin zitten voor het stuur vast te houden want rij al 1,5 jaar (dus vanafde aankoop) zonder die bout en stuur is nooit losgekomen dus op hij zit vast geroesten of vasteglast maar zie geen lasnaden

of moet ik hem op een andere manier losmaken?, of flink warmstoken met de gasbrander?

Jelle
                      Moderator

het beste zou zijn , zo’n stuurbout er in draaien en er een goeie tik met een hamer op te geven..
                        ik denk dat hij dan wel los komt

bobbie88
                        Bijdrager

Zoals je zelf waarschijnlijk wel weet wordt je stuur aan de binnenkant van je voorvork vastgezet met een kegel die je IN je stuurbuis draaid, deze kegel zorgt ervoor dat de buis van je stuur breder wordt, en dus gaat vast klemmen in je voorvork. Zoals jij het verteld begrijp ik dat jij die bout die door deze kegel heen gaat niet hebt? Dit kan betekenen dat die kegel er zo ver in zit gedraait dat hij muur vast zit, en dat die hele bout dus niet meer nodig was(evengoed vind ik het vreemd dan zo’n bout weg te laten, maar oke.. ) Mijn advies, stop er een lange bout in (of iets anders wat door dat gaatje heen kan waar die bout in zit, en wat stevig genoeg is om op de rammen) En zoals hiervoor gezegd, geef er een aantal rammen op met de hamer! misschien dat het kegeltje gewoon onwijs vast zit!

PoliniCiao
                          Bijdrager

Mijne ging toen ook met geen mogelijkheid los.
                            We heben toen maar gewoon t hele ding eraf geslepen. 😀
                            Ging toch een ander vorkje erin zetten…

Biker-mouse
                            Bijdrager

Spuit hem eerst vol met kruipolie of iets dergelijks, laat het 2 uur staan en ga het dan proberen met een hamer, gaat dan een stuk makkelijker.

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

KennyVespa
                              Bijdrager

wat voor een tapdraad maat is die bout? want anders haal ik effe 20cm tapdraad draai ik hem erint en kegel ik hem erdoorheen

Jelle
                                Moderator

volgens mij m6

15 berichten aan het bekijken - 2,461 tot 2,475 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.