‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,431 tot 2,445 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hannesjeuh
    Bijdrager

denk minder dan 10€.
      kan er iemand nog op mijn vraag antwoorden??? pls

de voetsteuntjes voor citta op jmpb. passen die ook op een ciao? zoja welke zijn het dan die passen? die van buzetti of die van x-treme?

edje
      Bijdrager

@hannesjeuh:ze passen allebei is voor zelfde trapas gemaakt alleen ze zijn verschilldend van andere vorm of merk duss 😉
        @ nick_originellie: k denk dat je 2dehands 10 euro betaalt ofzo 😀

veldman
        Bijdrager

Heb een vraagje
          Heb nu die oerlelijke kenteken plaat erop

Kan mijn gele plaatje voor op het spatbord er nu af of is dat nog steeds verplicht?

alvast bedankt

G-no
          Donateur

die kan eraf:)

hc_mike
            Bijdrager

http://mopshop.de/shop/index.php?cat0=441&cat1=496&cat2=1712&cat3=UmFobWVudGVpbGU=&osCsid=a29c9956978266005b679b850e1069b0

als je naar onder gaat kom je bij de voorvorken.

je hebt dus de telescoop versie en de gewone versie van ebr…..hoef je bij die gewone versie ook niet die busse te vervangen?

J3sp3R
              Bijdrager

Hoe rop je met een ciao die fokking sc00t4h josties dr uit. Ik wil een ontgrensde Aerox er uit trekken.. 😛
                Zou dat lukken met vario 100mm, malo voorvario, pinasco vliegwiel, 50cc dr, 13/13, city power? xd

Onkruidzaaier
                Bijdrager

Ik denk dat je dan toch wat meer cc’s nodig zal hebben…
                  ArvidW met een 70cc rijdt nèt wel of nèt niet, een scooter eruit.. Maar die heeft idd geen vario..

Jacky
                  Bijdrager

ja maar je moet ook daarna nog beetj doortrekken he:) En met citypower lijkkt me ook niet zo geschikt.

J3sp3R
                    Bijdrager

Als ik mn brommer aan heb, gaat ie vanzelf al naar voren. Dacht de luchtschroef, maar die is 2½ slag open. Gaskabel misschien iets te strak dacht ik.. Maar moet ik die schroef dan richting de carb draaien, of richting de cilinder? Heb m nu zo ver mogelijk tegen de carb aan met moeite gekregen tijdje terug..

G-no
                      Donateur

een langere gaskabel kopen

Jeroen
                        Bijdrager

draai eens je stationairschroef wat verder eruit, standaard is volgens mij 4.5 slag eruit, dus hij mag wel wat verder bij jou.

Joost
                          Bijdrager

Ik heb een beetje zitten te zoeken op deze site naar de vraag wat nou precies het verschil is tussen een brom en snor achterwiel klok. kwa snelheid en optrekken, heb geen duidelijk antwoord kunnen vinden, kan iemand mij hier antwoord opgeven ? groeten joost

Baz
                            Bijdrager

Een bromklok laat je niet zachter optrekken ,als jij met je snorklok eerst tot de 10km/h sloom optrekt en dan hard naar de 35km/h dan zou het zo zijn als jij een bromklok erin legt dat je de eerst tot 18km/h sloom optrekt en dan snel naar de 60km/h fzo rijd.

Jelle
                              Moderator

je moet het zo zien een bromklok heeft gewoon zwaardere vertanding, dus zeg maar net zoals met versnellingen bij een fiets… dus bij bromklok heeft je blokje gewoon iets meer moeite nodig om op gang te komen maar gaat uiteindelijk al gauw 15 km/h harder.

GK
                                Bijdrager

ja inderdaad het scheelt best veel, ik had in plaats van mijn snorklok met 70 mm poelie een bromklok met 90 mm poelie erop gedaan, hij trekt nu ietsjes langzamer dan mijn snorklok met 70mm poelie maar hij gaat minmaal 5 km harder 😉

verder had ik nog een vraag, de mijne draait nu redeijk geod stationair, heeft misschien nog een kleine neiging om naar voren te gaan maar kan de stationair niet verder naar achter draaien, ja het kan wel maar het heeft iig geen effect

15 berichten aan het bekijken - 2,431 tot 2,445 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.