‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,416 tot 2,430 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hc_mike
    Bijdrager

http://mopshop.de/shop/index.php?cat0=441&cat1=496&cat2=1712&cat3=UmFobWVudGVpbGU=&osCsid=a29c9956978266005b679b850e1069b0

als je naar onder gaat kom je bij de voorvorken.

je hebt dus de telescoop versie en de gewone versie van ebr…..hoef je bij die gewone versie ook niet die busse te vervangen?

ciaoracer
      Bijdrager

Hallo, Ik heb nu dus een 70 cc dr evo er op zitten maar bij het optrekken trekt hij niet zo fel op vind ik. Ik had eerst de witte mallosi trekveren er in zitten, maar als ik met deze rij slipt de koppeling mij te fel door en pakt hij dus nog niet fantsoenlijk op en als ik dan dus de gas los laat pakt hij wel en gaat dan pas harder rijden.
        Dus ik heb nu terug mij originele er in steken maar hij trket niet geneog vanaf stilstand. Als ik dan eenmaal op 30 per uur zit dan trekt die hem in eenkeer door naar de 60 ofjah zal harder zijn maar teller geeft niet meer aan.
        Weet er dus iemand antwoord op mijn vragen?

barry
        Donateur

probeer eens met een wat grotere poulie.

ciaoracer
          Bijdrager

Ik krig hem dus totaal niet moeilijk aan alleen hij slipt mij dan teveel en ik heb dus ook geen andere trekveren voor te testen.

ciaoracer
            Bijdrager

een nog grotere poelie als 80 zou dit helpen dan.

Jacky
              Bijdrager

lijkt me beetj te nog grotere poulie ofniet?

pleasure
                Bijdrager

Waarschijnlijk is je inlaat wat te groot geworden..

ciaoracer
                  Bijdrager

hoe dat wat is er nu dan gebeurt of wat zijn de gevolgen zal het zo zeggen.

Timmetje
                    Bijdrager

Nou, het gevolg zal zijn dat je te weinig compressie hebt (gok ik), en het leukste is dat er helemaal niets aan te doen is volgends mij. je kunt het er niet weer aanplakken.

ArvidW
                      Donateur

ciaoracer :
                        Hallo, Ik heb nu dus een 70 cc dr evo er op zitten maar bij het optrekken trekt hij niet zo fel op vind ik. Ik had eerst de witte mallosi trekveren er in zitten, maar als ik met deze rij slipt de koppeling mij te fel door en pakt hij dus nog niet fantsoenlijk op en als ik dan dus de gas los laat pakt hij wel en gaat dan pas harder rijden.
                        Dus ik heb nu terug mij originele er in steken maar hij trket niet geneog vanaf stilstand. Als ik dan eenmaal op 30 per uur zit dan trekt die hem in eenkeer door naar de 60 ofjah zal harder zijn maar teller geeft niet meer aan.

Post eens een pix van je inlaat?

DR70 trekt vanaf stilstand hard met een citty power, met een Techno circuit doet hij dat pas vanaf de 35-40 km uur. Dit was met een 95 pully.

Nu rijdt jij met een leo krul, en zou hij echt goed moeten trekken vanaf stilstand tot 10km uur voor zijn top.

Polini Blauw in je koppeling werkt iig zeker, deze heb ik er ook in zitten

Over te grote inlaat, ik heb dus max gevijlde inlaat en hij doet het gewoon echt 100% goed met standaard kruk. Hoe hij laag in de toeren trekt weet ik niet aangezien ik nog nooit met standaard trekveren ermee heb gereden. Mijn 50cc standaard ging niet harder dan 5km uur met mijn Max inlaat omdat er te veel carterdruk verloren ging. (probleem verholpen door strakkere trekveren te monteren)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

KennyVespa
                        Bijdrager

ArvidW :

ciaoracer :

Post eens een pix van je inlaat?

DR70 trekt vanaf stilstand hard met een citty power, met een Techno circuit doet hij dat pas vanaf de 35-40 km uur. Dit was met een 95 pully.

Nu rijdt jij met een leo krul, en zou hij echt goed moeten trekken vanaf stilstand tot 10km uur voor zijn top.

Polini Blauw in je koppeling werkt iig zeker, deze heb ik er ook in zitten

Over te grote inlaat, ik heb dus max gevijlde inlaat en hij doet het gewoon echt 100% goed met standaard kruk. Hoe hij laag in de toeren trekt weet ik niet aangezien ik nog nooit met standaard trekveren ermee heb gereden. Mijn 50cc standaard ging niet harder dan 5km uur met mijn Max inlaat omdat er te veel carterdruk verloren ging. (probleem verholpen door strakkere trekveren te monteren)

veelste strak man ik heb groene erin en trekt als een gek blauwe is egt bestemd voor 80cc

ciaoracer
                          Bijdrager

Dus originele zijn weer te slap en die groene zouden dus goed zijn?
                            trouwens die witte van malossi voor hoeveel cc is dit bestemd.
                            Jah hij zou normaal gezien met leo krul goed moeten trekken maar dit doet hij pas van de 30 per uur dan trekt die dus wel als een gek.

ciaoracer
                            Bijdrager

zou de groene dan wel goed zijn voor mijn cilinder? Ik dacht dat deze juist goed waren voor 50 cc, maar ook voor 70 dan?

hannesjeuh
                              Bijdrager

vraagje: de voetsteuntjes voor citta op jmpb. passen die ook op een ciao? zoja welke zijn het dan die passen? die van buzetti of die van x-treme?

Nick_orginelli
                                Bijdrager

klein vraagje:

wat betaal je ong. voor een 2dehands (org.) koplamp van een vespa ciao??

danku

15 berichten aan het bekijken - 2,416 tot 2,430 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.