Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 november 2006 om 09:13 #137723
Kwafo :
hallo halloik had ff de band gemeten van mijn 17`inch en 16` en daar bleek dat de omtrek hetzelfde is , de velg is wel korter maar de band is dikker ofzo :O dus dan zou het toch niet uit moeten maken voorde km tellerof niet
Meet van beide banden gewoon even de omtrek, dan weet je het zeker.
Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.7 november 2006 om 09:17 #137724ok
7 november 2006 om 23:11 #137732Ik heb een vraagje, Ik heb een 60cc dr cilinder op een getunede carter zitten, ik heb hem nu op me brommer zitten en hij loopt goed!! Alleen dit blok maakt wel een beetje een raar geluid. Het is niet heel erg, maar het klinkt alsof het een beetje stroefjes draait. Ik heb wel m’n blok gereviseerd (nieuwe lagers dus) en er nieuwe zuigerveren op zitten, zou het hierdoor kunnen komen? Dus dat dat gewoon komt omdat het nog moet worden ingereden? En klopt het dat de lucht die uit de uitlaat komt een beetje anders ruikt dan bij een normaal blok die al helemaal is ingereden?
7 november 2006 om 23:17 #137733Draaide de krukas soepel toen het blok in elkaar zat? Is je cilinder goed gemonteerd?(zuiger goed om). Dat van die lucht weet ik niet:)
7 november 2006 om 23:20 #137734heb je de zuigerveren goed om erop en idd zit je zuiger goed?
dat die anders ruikt had ik niet met mijn speedengine meng je zelf of tank je bij een pompstation?7 november 2006 om 23:23 #137735joey636 :
heb je de zuigerveren goed om erop en idd zit je zuiger goed?
dat die anders ruikt had ik niet met mijn speedengine meng je zelf of tank je bij een pompstation?Ik tank bij een pompstation.
8 november 2006 om 12:01 #137736ik had via pm van herr flick gehoord hoe om de zuiger moet, en die zat goed om! Het geluid blijft, heeft iemand dit ook eerder gehad? En waar kwam dat door? Of kan het geen kwaad en komt het gewoon doordat hij nog moet worden ingereden?
8 november 2006 om 12:12 #137737mijn speedengine tikkeld ook een beetje maar dat is niet zo’n probleem denk ik.
maar dat het uitlaat gas anders ruikt is voor mij nieuw dat heb ik namelijk niet8 november 2006 om 12:15 #137738ja die lucht valt opzich ook wel mee, het is nu al een stuk minder dan toen ik hem voor de eerste keer starte! Volgensmij is het geen verontrustende lucht in ieder geval!
Maar jij hebt dus ook een beetje een geluid in je speedengine zitten alsof hij beetje stroef loopt?8 november 2006 om 12:27 #137739ja maar ik heb er verder geen last van het is een beetje piep geluidtje maar dat zijn de lagers die me een paar dagen geleden gestorven zijn:P
vandaag heb ik nieuwe erop en dan ga ik weer eens proberen maar volgens mij moeten ze tog een beetje ingereden worden.
bij scooters moet het wel volgens scootxtreme.
how to van scootxtreme8 november 2006 om 12:34 #137740joey636 :
ja maar ik heb er verder geen last van het is een beetje piep geluidtje maar dat zijn de lagers die me een paar dagen geleden gestorven zijn:P
vandaag heb ik nieuwe erop en dan ga ik weer eens proberen maar volgens mij moeten ze tog een beetje ingereden worden.
bij scooters moet het wel volgens scootxtreme.
how to van scootxtremeoke, nouja ik denk dan ook dat het m’n lagers zijn. Bedankt in ieder geval voor de hulp en ik ga het gewoon ff uitproberen! Als hij wel sterft dan weet ik ook weer dat dat geluid dus niet goed is;)
[200ste Post]
8 november 2006 om 15:37 #137741Wie o wie heeft er een goede foto van een BROM krukas? Eentje die mooi van boven gefotografeert is. Ik heb dit nodig ivm mijn inlaattimingen op mijn Snorblok met Snorkrukas.
Zoiets zoek ik: (alleen dan een Brom krukas, dit is een Ciao mix Snor)
En natuurlijk het liefst waar niet gepaint in is 😛
‘
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno8 november 2006 om 16:05 #137742heb ik wel op msn, you know how to find me. vanavond geef ik je er wel eentje
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel8 november 2006 om 16:46 #137743Ik had noggeen antwrd op me topic dus vraag het hier maar ffkes kn het zijn dat er door een scheur inde cilinder het blok nie aan wil gaan? Niet dat ik dit wil proberen ofzo maar me blok doet het niet nu vraag ik me af of het aan de cil. lag of aan iets anders.
8 november 2006 om 16:53 #137744scheur in de cilinder????
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.