‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,311 tot 2,325 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

GK
    Bijdrager

ja dat bedoel ik dus maar ik hoor elke keer dat brommix veel slechter is en ik dacht het is niet zoveel werk om zelf ff iest te mixen maar welke olie raden jullie dan aan (prijs maakt denk ik niet zoveel uti want je kan er best lang mee doen)

pleasure
      Bijdrager

Castrol TTS… kost ongeveer 11 euro per fles…

Jacky
        Bijdrager

Kwafo :
          ja dat bedoel ik dus maar ik hoor elke keer dat brommix veel slechter is en ik dacht het is niet zoveel werk om zelf ff iest te mixen maar welke olie raden jullie dan aan (prijs maakt denk ik niet zoveel uti want je kan er best lang mee doen)

Ligt er natuurlijk aan als jij altijd super dure olie in je tanje gooide en nu op tankstation haald kan het slechter zijn… maar altijd beter dan een kapot oliepompje en geen smering he! Je kan ook bij de benzien van ’t tankstation wat olie extra gooien deed k ook met inrijden. En nu nog soms gaat gewoon goed.

edje
          Bijdrager

11 euro is wel duur hea ??
            k mot altijd 7.50 betale voor 1 liter

ciaoracer
            Bijdrager

ciaoracer :
              Ik heb even een vraagje. Waar kun je dit voorspatbordje kopen van op de foto?
              En hoe maken ze dat toe daar achter het treeplankje? Dat blauwe bedoel ik dan.
              vespa

Weet er nog iemand anders antwoord op mijn vraag van waar ik dit spatbord kan kopen?

Ik denk wel dat ik mij dat vanachter ook ga dichtmaken vind ik wel vet.

PoliniCiao
              Bijdrager

Is dat niet gewoon zon universeel spatbord wat ze ook altijd op die puchjes gooien?

mo1uh
                Bijdrager

Probleempje met brommer van me vriendin.

met regen, wil die vaak uitvallen bij stationair lopen.. waar kan dit aan liggen? bougie(dop) ofzo?

ciaoracer
                  Bijdrager

Dat weet ik niet of dit een universeel spatbord is. Weet je mss ook waar ik dit kan kopen?

ciaoracer
                    Bijdrager

Zoe dit zo een spatbord zijn?
                      [url]http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=PM4111[/url]

PoliniCiao
                      Bijdrager

Je hoeft toch niet perse dat zelfde spatbord te hebben als op die foto?
                        Die van jmpb lijkt me best leuk om passend te maken. Zon plastic ding weegt niet veel en is makkelijk iets af te halen voor bevestiging. En hij is ook niet echt duur he..

ciaoracer
                        Bijdrager

Jah ik bedoel ook niet precies dezelfde kleut maar gewoon het model. Ik dacht dus daaraan jah met zo een voorvork die jij ook hebt. Waar heb je die gekocht?

ciaoracer
                          Bijdrager

Poliniciao: waar had jij je voorvork vandaan gehaald, want ik heb er wel gezien, maar waren allemaal ver in het buitenland.

GK
                            Bijdrager

Ok ik had nog een klein best belangirjk vraagje, ik krijg mijn remkabels onmogelijk strak, hoe kan ik dit het beste aanspannen want ik heb nu dus geen remmen (heb wiel vervangen voor en achter)

ik wil hem voor dit klein probleem niet naar de fietsenmaker brengen kost het weer geld 😛 heb al nieuwe kabels gekocht mocht dat nodig zijn

hannesjeuh
                              Bijdrager

versta wel je probleempje niet zo:'( moetje gewoon aan je kabel trekken en vastdraaien met vijsje:?

GK
                                Bijdrager

ja maar die kabel is kei strak dus dat werkt niet 🙁

15 berichten aan het bekijken - 2,311 tot 2,325 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.