‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,326 tot 2,340 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hannesjeuh
    Bijdrager

:'(ben niet mee hoor. kanjet probleem ix beter uitleggen snap niet goed wat je bedoeld:?

GK
      Bijdrager

Ok, imijn remmen staan nu dus niet strak genoeg, ik haal dat draadje dus door dat ding bij de rem heen wat je iestjes los kan draaien met boutje, dat heb ik dus gedaan en dan kun j e hem als het goed is er wat uit trekken maar dat lukt me niet ik kan hem niet strakker aanspannen

mo1uh
        Bijdrager

mo1uh :
          Probleempje met brommer van me vriendin.

met regen, wil die vaak uitvallen bij stationair lopen.. waar kan dit aan liggen? bougie(dop) ofzo?

Zit dus standaard bougietje in.. bhg 5 ofzo, zou 6 helpen… bougiedop is het zoiezo niet!

mo1uh
          Bijdrager

Kwafo :
            Ok, imijn remmen staan nu dus niet strak genoeg, ik haal dat draadje dus door dat ding bij de rem heen wat je iestjes los kan draaien met boutje, dat heb ik dus gedaan en dan kun j e hem als het goed is er wat uit trekken maar dat lukt me niet ik kan hem niet strakker aanspannen

Heb je nieuwe buitenkabel ook? dan zou je die moeten inkorten.. want nu zijn ze veel langer als anders??

GK
            Bijdrager

ja maar dat klopt allemaal hè maar krijg de kabel niet strak getrokken omdat die zo stroef vast zit dus ik dacht is daar een trucje voor ofzo omdat voor elkaar te krijgen ofzo die remkaels strak te trekken

Black Custom Ciao Mix
              Bijdrager

moet je em eerst vooraan bij je handvat helemaal indraaien en dan achter bij je wiel em losdraaien en dan aan de kabel trekken met een tang en dan aanknallen nu kun je em bovenaan afstellen lukt dit allen niet zal je remblok wel versleten zijn:!

hannesjeuh
                Bijdrager

ok weetek waj bedoeld8)
                  in plaats van je kabel bij je handvat aan te spannen. span hem eens aan bij je wiel dan. is veel gemakkelijker. gewoon vijsje los draaien bij je wiel wat aan kabel trekken of kabel goe steken en vijsje trug dicht:thumb

GK
                  Bijdrager

ok ik ben waarzhijnlijk gewoon zo onhandig dat het mij niet fatsoenlij lukt 😛 maar ik zal het wel gewoon nog een keer proberen

hannesjeuh
                    Bijdrager

ma ik moest in het begin ook nog veel leren hoor;)
                      heb ik allemaal hier geleerd8)

GK
                      Bijdrager

iig nog een klein vraagje 😛

ik heb er andere wielen ingezet, 16″ 4 spakers in plaats van 17″ spakenwiel. nu heb ik gewoon zon analoge km teller op mijn brommer je weet wel met zon pinnetje in het wiel en die telt de omwentelingen waarschijnlijk,

maar nu vind ik het een beetje raar dat ie aangeeft dat ie over de 50 rijd en dat kan toch niet kloppen het enige verschil met vorige setup is dat ik nu jeen 90 mm poelie heb en een bromklok

is er iest wat je kan aanpassen ofzo in die kabel om hem juist te krijgen?

voor de rest heb ik wel het gevoel dat ie hoogtoerig VEEL meer trekt echt geweldig btw 😀

hannesjeuh
                        Bijdrager

denk niet dat je dat kan aanpassen. weet niet zeker.
                          in ieder geval succes met je ciao:thumb

GK
                          Bijdrager

thnx ja vind het gewoon wazig ik kan toch niet opeens zoveel harder rijden :O of wel…

en waar zou het iig aankunne liggen

hannesjeuh
                            Bijdrager

sproeier moet je probere af te stellen. bij mij maakt het wat verschil:thumb

michel o/

dat je teller nu meer km/h aangeeft zal wel komen omdat je nu een hele andere banden maat hebt he…

nu draaid de band sneller rond als een 17″ wiel…. dus ff de maat anders instellen 🙂

ciaoracer
                                Bijdrager

Een gewone spaakvelg is dat 17 inch? En zo een 4 spaaksvelg 16 inch?
                                  Hoe kan ik trouwens mijn km teller precies afstellen moet ik dat bij mijn wiel bij draaien of losser draaien en hoe krijg ik dat volledig systeem er af?

15 berichten aan het bekijken - 2,326 tot 2,340 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.