‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,146 tot 2,160 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pleasure
    Bijdrager

vicious :
      Hey ik heb mn cilinder eens wat bewerkt maar nu zit dr allemaal (scherpe) rotzooi in natuurlijk. Hoe kan ik mn cilindertje t beste schoonmaken van binnen zonder iets te beschadigen?

Goed doorspelen met benzine en dan met een zachte doek er door. Voor het monteren de wand een beetje inoliΓ«n πŸ˜‰

joey636
      Bijdrager

mer een doekje en wat olie der door vegen als je een compresser hebt natuurlijk eerst even uit spuiten

edje
        Bijdrager

ArvidW :
          Vijl je je je inlaat uit dan krijg je echt veel meer trekkracht ( wel 13.13 gebruiken) en topspeed gaat ook iets omhoog.

Trekkracht verwonder je jezelf de eerste dagen echt over πŸ˜‰ daarna wen je eraan:P

Als je nu een snorblok hebt is het verschil monsterlijk:lol, heb je nu een bromblok is het verschil alsnog goed te merken:)

Deze vraag is trouwens nog maar 20000 x gesteld :P, dus je had ook kunnen zoeken;)

sorry πŸ˜‰
          mja wou ut ff snel weten drom had k het ook hier geset πŸ™‚

citta geel
          Bijdrager

70 cc dr
            13/13 @64 malossi powerfilter
            standaart carter 10 mm
            citypower
            malossie voorvario
            100 mm achter

ik wil graag autowiely trekken zou dat lukken met deze setup of moet er dan nog meer gebeuren

hansieb
            Moderator

Jah wel een beetje alleen liever een geveild inlaatje en een andere uitlaat , die citypower gaat er zowat onder weg knallen omdat die de toeren van de 70 dr nie aan kan.

ciaoracer
              Bijdrager

Hallo zijn er toevallig geen exploded views van een ciao mix blok, want ik heb mij er vandaag eentje aangeschaft maar ik zie dat die er een beetje anders uit ziet dan mijn gewone ciao.
                Alvast bedankt.

Greetz Mick

hannesjeuh
                Bijdrager

normaal is ciao mix blok bijna helemaal hetzelfde als gewoon ciao blok denkik. kan natuurlijk wat anders zijn maar veel denk ik niet

hannesjeuh
                  Bijdrager

vraagje: als ik rij vlieg min moertje die vastzit aan de krukas met koppeling eraf. Hoe kan ik dit verhelpen? als ik hem zeer hard vastdraai draait mijn koppeling niet zo schitterend meer:(

ArvidW
                    Donateur

Kun je zo’n “ribbelring” achter doen, knelring is geloof ik de echte naam.

Of, je draait er zo’n moer op met nylock erin, dat is dus zo’n moertje met blauw “rubberen” ringetje erin.

Of, je smeert er van die moer-locker op, en lijmt hem als het ware vast

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

VespaCiaoPaul
                      Bijdrager

lock-tight ja;)

maar ff vraagje, als ik in de regen rij scheit mn brommer er ineens mee uit en stottert ie, kan da door die malossi filter komen?

Black Custom Ciao Mix
                        Bijdrager

komt denk ik door dat er vocht tussen je bougiekapje komt

J3sp3R
                          Bijdrager

Hey,
                            waar kan ik die zwarte lijst vinden? Ik vind hem nergens meer terug…
                            Er was toch een lijst waar (ver)kopers op stondne die hun afspraken niet na kwamen?

joey636
                            Bijdrager

toets het maar in bij de search engine

J3sp3R
                              Bijdrager

Jaspur :
                                Hey,
                                waar kan ik die zwarte lijst vinden? Ik vind hem nergens meer terug…
                                Er was toch een lijst waar (ver)kopers op stondne die hun afspraken niet na kwamen?

joey636 :
                                toets het maar in bij de search engine

daar kan ik die zwarte lijst nergens vinden.. :L

ciaoracer
                                Bijdrager

Ik vind dat hij ietsje anders is aan de rechterkant zit zo iets raars weet iemand wat dit is als je vanboven af kijkt bij de ciao mix.

15 berichten aan het bekijken - 2,146 tot 2,160 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.