Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 oktober 2006 om 19:01 #137188
Heej
Soms heb ik het probleem dat er een klein lek plekje zit waar de grote carter en kleine carter op elkaar zitten! Er komt dan een beetje olie/benzine uit lekken! Zou het blok hierdoor ook valse lucht aan kunnen zuigen en slecht lopen?
Is dit te verhelpen door vloeibare pakking te gebruiken zodat de carters echt dicht zijn?
19 oktober 2006 om 19:19 #137189ja hij kan valse lucht trekken maar ik denk ook dat de olie dit grotendeels tegen werkt.
hij kan er slechter door lopen vloeibare pakking kan wel maar of het ook goed werkt en lang blijft zitten weet ik niet ik zou de pakking vervangen19 oktober 2006 om 19:27 #137190het probleem is dat er net een nieuw pakking tussen zit! Dus ik vroeg mij af wat de ervaring van mensen is met vloeibare pakking tussen de carterhelften? Want ik ben ook zat van die olie die steeds in de garage lekt:P.
19 oktober 2006 om 19:32 #137191ik heb men brommer weer in elkaar gezet, contact punten afgesteld… voeler maat 045 MM … de tussen zette en losgelaten zodat hy zichzelf vasklemt en vas geschroeft… ( is dit de goede manier )?
ik heb 2 bobines geprobeert, 2 bougie, 2 cabrateurs, met/zonder uitlaat… er zit een nieuwe condensator in?
maar als ik hem aanduw doet hij niets, alleen soms ploffen… maar verder egt niets, de carters zijn uitgeveilt… waar kan dit aan liggen?
setup is…
70 dr
uitgeveilt carter
krukas std
13/13+ mallosi schuim filter…
en polini country…
sproeier 66 ong d8 ik!19 oktober 2006 om 19:38 #137192als je je contactpunten stelt, en je hebt het schroefje aangedraait kun je dan nog steeds het voelertje er tussen drukken of net een beetje ? of zitten ze helemaal dicht.
ik denk dat dat je probleem is namelijk
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel19 oktober 2006 om 19:42 #137193ik denk dat herr flick gelijk heeft want dat ploffen komt door een foute ontsteking of je decompreseur zou ook kunne blijven hangen maar dat is maar een vermoeding ik weet niet wat voor soort plof hij maakt
19 oktober 2006 om 22:12 #137195Quote
——————————————————————————–
Herr FlicK :
als je je contactpunten stelt, en je hebt het schroefje aangedraait kun je dan nog steeds het voelertje er tussen drukken of net een beetje ? of zitten ze helemaal dicht.ik denk dat dat je probleem is namelijk
——————————————————————————–
ik kon hem er wel tusse doen… maar wel stroef… moet ik dan voelermaat 050 pakken en dan stroef er tussen doen?
advies??
20 oktober 2006 om 15:37 #137207ff vraag, bij jmpb staat onder “universeel” soorten banden, nu is mn vraag of deze banden ook op een ciao passen 17 Inch band wit zijvlak zal er mischien wel vet uitzien als je een soort oldskool ciao maakt ofzo:D
20 oktober 2006 om 15:48 #137208volgens mij niet, zijn te breed (weet niet zeker he)
idd wel vette bandjes ja
20 oktober 2006 om 16:25 #1372092.75 past er tussen, weet ik zeker;)..kay had dat ook, superbrede banden, passen voor goed, maar achter nog 0.5 cm tussen de band en het frame, dus past wel;)
20 oktober 2006 om 17:33 #137211vraagje: brom citta’s zie je toch maar zelden….en bijna allemaal zijn ze snor……
heb me kentekenbewijs binnengekregen en het blijkt een brom te zijn=)20 oktober 2006 om 18:14 #137215kgeloof dat ze in nederland alleen snor-citta’s hebben.
Daarom hebben ze in belgie toch ook belgenkoppeling, zodat je het als brom-citta kan verkope.
(weet het allemaal niet zeker !!!)21 oktober 2006 om 13:18 #137245Heb ook al antwoord op me vraag gekregen, is wel belangrijk voor mensen die hun brommer al hebben geschouwd maar nog geen kenteken aan hebben gevraagd:
Ruim 60.000 bromfietsrijders die een schouwing hebben laten uitvoeren, hebben nog geen kenteken aangevraagd. Dat blijkt uit een scan van de registers van de RDW. Het lijkt erop dat deze bromfietseigenaren wel hun bromfiets hebben laten schouwen, maar nog geen kenteken hebben aangevraagd op het postkantoor. Dat is wel nodig! Een kenteken aanvragen via het postkantoor is namelijk niet meer mogelijk na 31 oktober. Alle bromfietsen die op
1 november nog niet voorzien zijn van een kenteken moeten gekeurd worden. Ook de voertuigen die al eerder geschouwd zijn. Wil je niet dat de eerdere schouwing voor niets was, ga dan voor 1 november naar het postkantoor voor een aanvraag.21 oktober 2006 om 13:27 #137247dat klopt inderdaat jaah!!
21 oktober 2006 om 18:00 #137267ff een vraagje wat gebeurt er als je er een powerfilter inzet van malossi is er verschil tussen de standaard luchtfilter en de malossi powerfilter?
greetz Jamie
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.