Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 oktober 2006 om 00:27 #137100
idd maar heb je de goede sproeier en luchtfilter wat voor kleur heeft je bougie.
staat je snaar strak genoeg?
trekt ie het wel met die 65mm pouli17 oktober 2006 om 09:24 #137101
.-{2F4OV}-.Sproeier 66:?
Is da niet errug groot voor 50cc? kijk idd es na de kleur van je bougie.
Raar dat ie loopt… Vaak zit er sproeier 48 in…
17 oktober 2006 om 09:27 #137102probeer eens een grotere poulie…
ik denk dat je blokje die kleine poelie niet aankan en dat je koppeling dus blijft slippen17 oktober 2006 om 09:36 #137103hansieb :
Kijk eens wat voor vertanding in het achterwiel zit, je zou makkelijk de 55 wel moeten halen lijkt me.Snorvertanding poelie draait iets van 13 x rond / Bromvertanding poelie draait 7-8 keer rond.
Ik heb snorvertanding.
joey636 :
idd maar heb je de goede sproeier en luchtfilter wat voor kleur heeft je bougie.
staat je snaar strak genoeg?
trekt ie het wel met die 65mm pouliSnaar staat erg strak. Trekken doet hij juist erg goed, zit binnen 50 meter al aan de 40.
Zal hem dadelijk eens even warmrijden, en vol opengooien en dan de bougie bekijken..-{2F4OV}-. :
Sproeier 66:?Is da niet errug groot voor 50cc? kijk idd es na de kleur van je bougie.
Raar dat ie loopt… Vaak zit er sproeier 48 in…
Die 66 zat standaard in die 13/13 carburateur. Reedt iid voor geen meter met origineel luchtfilter, toen de originele open gemaakt, was al iets beter maar nog niet helemaal goed. Daarna geheel open gemaakt met alleen dat gaasje, toen reed en klonk het wel allemaal goed.
G-no :
probeer eens een grotere poulie…
ik denk dat je blokje die kleine poelie niet aankan en dat je koppeling dus blijft slippenZitten al polini veren in de koppeling (erg strak). Kon gasgeven met mijn origineel snorblok en kwam niet vooruit. Nu sneller blok en trekt hij erg goed, alleen die top he….
Ben juist van een 85 poeli naar een 65poeli gegaan omdat hij anders te veel toeren maakte en maar 30 a 35km/u reed…Als ik hem 3 minuten stationair laat lopen, vallen er wel kleine druppeltjes olie tussen de cilinderkop en cilinder uit. Maar compressie heeft hij op zich genoeg.
Misschien toch maar een keer cilinder en kop een beetje vlakken??
Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.17 oktober 2006 om 09:54 #137104als je hem 3 minuten stationair laat lopen verzuipt hij als het ware, het is dan niet raar dat hij ergens de druppels olie kwijt moet.
zo lang statinoair lopen is ook niet goed voor je bougie omdat hij dan dus verzuipt, ik zou tog eens naar je bougie kijken welke kleur die heeft. en koop dan een malossi of polini filtertje en ga sproeier afstellen. 54-56 sproeier.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel17 oktober 2006 om 10:37 #137105Biker-mouse :
hansieb :
Kijk eens wat voor vertanding in het achterwiel zit, je zou makkelijk de 55 wel moeten halen lijkt me.Snorvertanding poelie draait iets van 13 x rond / Bromvertanding poelie draait 7-8 keer rond.
Ik heb snorvertanding.
Gooi der maar eens brom in rijd stukken beter en ook 10 – 15km harder 🙂 snor wil al snel overtoeren draaien.
17 oktober 2006 om 10:47 #13710670 cc dr
13/13 @64 malossi powerfilter
standaart carter 10 mm
citypower
malossie voorvario
100 mm achterhoe hard zou ik hiet ongeveer me gaan
17 oktober 2006 om 10:52 #137107op citta ? 60 -65
17 oktober 2006 om 10:55 #137108ik denk dat hij 60 rijd en dat het dan op is
17 oktober 2006 om 15:04 #137109Hey
bij mijn proma cc he.. is dat schroefje waarmee je hem bij de kop vast zet.. eruit getrilt.. heb nog wel die moer op mun tabeinde..
maar nu is mijn vraag welke maat heeft dat schroefje? je draaid hem aan met sleutel 11.. welke maat is dat dan ? en waar kan ik zon schroefje kopen?
17 oktober 2006 om 15:09 #137110Het is m7, net als je tapeind.
Zeldzaam, alleen bij (grotere/betere) bromboeren te krijgen.
17 oktober 2006 om 15:26 #137111Herr FlicK :
als je hem 3 minuten stationair laat lopen verzuipt hij als het ware, het is dan niet raar dat hij ergens de druppels olie kwijt moet.zo lang statinoair lopen is ook niet goed voor je bougie omdat hij dan dus verzuipt, ik zou tog eens naar je bougie kijken welke kleur die heeft. en koop dan een malossi of polini filtertje en ga sproeier afstellen. 54-56 sproeier.
Net even bougie helemaal schoongemaakt en er in gedaan, stuk van 5 km gereden waarvan de laatste 1,5 km volgas. Daarna meteen de bougie bekeken en deze is mooi bruin.
Wordt hij door een Malossi of polini filter een stuk stiller? En als ik die erop zet, dan moet ik met mijn sproeier ook kleiner neem ik aan!? Hij krijgt dan namelijk minder lucht en heeft dan ook minder benzine nodig.
Het optrekken en de top zal neem ik aan hetzelfde blijven??hansieb :
Biker-mouse :
hansieb :
Ik heb snorvertanding.
Gooi der maar eens brom in rijd stukken beter en ook 10 – 15km harder 🙂 snor wil al snel overtoeren draaien.
Maar ik vang de snorvertanding toch op met de 65mm poeli? Of is dat niet genoeg en is een bromklok gewoon beter?
Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.17 oktober 2006 om 15:46 #137112
R.oel !hoe kan ik ervoor zorgen dat mn framenummer beter leesbaar wordt ?? ik kreeg een brief van de RDW dat er wat mis was, krijg dus nu gene kenteken :boos :boos moet 2 fotos sturen van mn goedkeuringsnummer + framenummer maar dat is niet ECHT goed meer te lezen..
17 oktober 2006 om 15:51 #137113haha 2 foto’s sturen?? photoshop die foto’s dan 😛 anders nja opnieuw erin laten slaan als het echt niet leesbaar is. Zal heus wel ergens een underground praktijkje zijn die dat voor je doet.
17 oktober 2006 om 16:01 #137114
R.oel !k vind t maar weer kut, binne nu en een paar weke moete ze die foto’s hebbe anders kan ik t vergete 😕 mn ma was al bezig van verkoop dat ding maar
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.