‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,951 tot 1,965 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle1989
    Bijdrager

kdenk ook dat de sproeier verstopt is, of eerder te klein..welke maat heb je nou erin?

GK
      Bijdrager

nee dat kan niet dat ie te klein is want hij heeft het altijd goed gedaan en we heben geen veranderingen aangebracht, dan lijkt me dat valse luch idee veel beter omdat ik al dacht dat ik een spleet zag ergens bij de carb dus ga vanaaf ff alles aandraaien etc en hopelijk is het probleem dan verholpen

GK
        Bijdrager

ik zal toch de sproeier dan eens nalopen, de maat is iig goed, miss dat ie verstopt is zal hem eruit halen en schoon maken en kijken of ie dan goed loopt, en anders in tussen tijd ff met choke rijden, dan rijd ie wel goed

GK
          Bijdrager

maar buiten dat om zijn er nog andere dingen waar het aan kan liggen, als ik dat morgen namelijk gedaan heb en hij doet nog steeds vaag dan heb ik iig nog wat tips staan 😀

Quest
            Bijdrager

kunnen jullie wat redene noemn waardoor op mijn setup sproeier 62 goed is
              en sproeier 64 een zo goed als zwarte bougie geeft ?

normaal gesproken zul je namelijk zeggen dat op mijn setup toch wel een 66 sproeier nodig is..

caburateur is goed, en luchtfilter schoon..

(kan het mss liggen aan de getunde krukas? dat de stukken die ik eraf heb gehaald, precies volgens tekening, niet schuin genoeg heb gemaakt zoals de rest van de krukas inlaat periode??)

Rickvd
              Bijdrager

Weet iemand misschien hoe je een km-teller moet plaatsen:P kan wel zelf installeren, maar waar op de velf moet dat magneet? Heb geen idee?
                Alvast bedankt

Gr

Niels
                Bijdrager

Tja dat ligt er aan waar je de sensor plaatst die magneet waarneemt! Ik zou de magneet op de buitenste rand van de velg plaatsten (het dichtste bij de band) en er dan voor zorgen dat de sensor er een paar mm van af zit. Het moet net zoals bij een fiets,,,,als we het iedergeval over een digi teller hebben:con

Rickvd
                  Bijdrager

Ja gewoon een fietseteller(digtaal)
                    Bedankt.

GK
                    Bijdrager

ik wel wle km teller, gewoon bij de naaf daar heb ik hem zitten

en werkt perfect 😉 miss ook nog ff een digitale fiets teller bijzetten kijken wat ie dan zegt 😀

Rickvd
                      Bijdrager

Jij hebt cker gewoon de originele km aangeslote, maar die doet het bij mij niet:P
                        Wat betekent: ik wel wle km teller?

G-no
                        Donateur

ik heb de brug van mijn superbravo overgezet naar mijn si, maar als ik nu de special belt op mopshop wil bestellen, moet ik die dan bestellen onder superbravo?

barry
                          Donateur

G-no :
                            ik heb de brug van mijn superbravo overgezet naar mijn si, maar als ik nu de special belt op mopshop wil bestellen, moet ik die dan bestellen onder superbravo?

Natuurlijk moet je die voor de super-bravo bestellen.De riem hangt af van de achterbrug & niet van het frame.

Onkruidzaaier
                            Bijdrager

Als je een fietskilometerteller op je brommer wilt, moet je in ieder geval zorgen dat het magneetje dicht genoeg bij je sensor zit. Het maakt natuurlijk geen zak uit waar op je velg je het magneetje plakt. (Het midden van het wiel draait toch even snel als de buitenkant van je wiel ;))
                              Heel simpel, en werkt als een trein.

J3sp3R
                              Bijdrager

Hey, klopt het dat de krukas een beetje schuin staat als je de zuiger in de cilinder wil doen? :S:S:S

Quest
                                Bijdrager

dat zou kunnen.. ligt aan de stand waarin de krukas staat.. als hij op het bdp (bovenste dode punt) of het odp staat dan zou die recht moeten zijn

15 berichten aan het bekijken - 1,951 tot 1,965 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.