Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 oktober 2006 om 15:25 #136815
Welke school zit je trouwens?:P
2 oktober 2006 om 15:26 #136816Kwafo :
bedankt, zon tips werken echt goed 😀 nu nog mijn contactpunten afstellen die kloppen voor geen meter vermoed ik rijd neit stationair (blijft gewoon doorrijden) en start neit lekkeralsjeblieft;) en met het niet stationair lopen maar doorrijden, dan staat je gaskabel te strak;)
2 oktober 2006 om 15:27 #136817Nee, dat maakt niks uit, je moet alleen kijken dat je benzineslang niet aan je krukas komt want die draaid snel :lol. De keering sluit dat ding af voor de buitenlucht 🙂
Ik zit in Roermond op t Gilde, ik heb eerst in Echt op de populierenlaan gezeten. Ik kom wel geregeld met mn snelle ciao wel eens in Echt.2 oktober 2006 om 15:35 #136819Hoe in godsnaam heb je da nippeltje eruit gekrege:|:S Kijrg er geen beweging in
gr Rick
2 oktober 2006 om 15:52 #136824Jelle1989 :
G-no :
nee het is vreemd genoeg een cp blokje:Skickstart contactpunten
dat is niet origineel zo, want kickstart is volgens mij alleen in electronisch want ik heb er nog nooit van gehoord dat het cp was…
ik weet het , ik vond het ook al raar. maar zo zat hij in elkaar toen ik hem kocht:s
2 oktober 2006 om 17:29 #136831even nog een probleempje. Heb alles nu gefixt van mijn brommer (denk ik 😛 ) maa rloopt niet helemaal soepel het heeft de volgende problemen
als ik hem aanren dan wil hij nie tmeteen starten, ik moet harder rennen dan normaal en als ik eenmaal aan het rijden ben komt ie niet op gang hij blijft hangen op zijn 30 terwilj normaal iets over de 40 normaal is. een vriend zij dat het aan de contactpunten kon liggen maar wat denken jullie?
2 oktober 2006 om 18:35 #136836Ik denk dat het in ieder geval iets met je ontsteking is… waar je al zo bang voor was int begin 🙁 toch maar gewoon vliegwieltrekker halen volgende keer 🙂
2 oktober 2006 om 18:43 #136837heb je de contactpunten goed afgesteld? en op welke manier?
2 oktober 2006 om 18:50 #136839Ik spreek eventjes voor kwafo 🙂
We hadden het blok uit elkaar willen halen en ons doel was om de inlaat uit te veilen, alleen bij de ontsteking liepen we vast. Toen hebben we geprobeert om met een schoevendraaier door je bobinedraad (der langs) en toen op er op een hamer mee geslagen om te proberen mijn vliegwiel los te krijgen. Dit was niet gelukt en daarna hebben we ons blok weer in elkaar gezet.
2 oktober 2006 om 18:55 #136840heb je niet per ongeluk een spoel geraakt ofzo?:?
of sloegen jullie op iets zachts; dat is namelijk de magneetrand van het vliegwiel2 oktober 2006 om 18:57 #136841En wat is nu hert probleem?:P Hoe je bij je inlaat komt? Om het vliegwiel eraf te halen kan je beter een vleigwiel trekker kopen ofzo
Hier is er eentje(is wel voor citta maar past denk ik wel(kan je beter ff navragen))
Succes
2 oktober 2006 om 19:00 #136843naderhand eens goed kijken zater er wel een paar krasjes op de spoel zelf, hoopte dat dat geen ramp zou kunne zijn, maar voor de rest niets zacht geraakt wat in de ontsteking zelf zat.
Het probleem is nu dat de brommer niet goed koopt zoals kwafo hierboven beschijft :), en we hadden de how-to etc. bij de hand dus.en we gaan nu idd voor de volgende keer zekers een vliegwieltrekker halen.
2 oktober 2006 om 19:12 #136848tja het zal dan iets met de ontsteking zijn maar welke ‘checklist’ kan ik het beste nalopen om te kijken wat het is (btw weelit iemand hoe ik het beste in mijn eentje de vsnaar kan spannen (door middel van het verschuiven van het moterblok ? maar hoe kun je dat dan het beste in je eentje doen zorgend dat de snaar strak blijft
2 oktober 2006 om 19:26 #136849heb gekeken, die spoelen zijn niet ontzetten duur dus het beste wat we kunnen doen is de spoelen nakijken ofz niet? en dan bestellen bij jmpb of bij de fiestenmaker langsaan vragen of ze die hebben
2 oktober 2006 om 19:28 #136850gewoon ff goed vast houden met je hande dan lukt het wel hoor, is niet zo heel moeilijk, anders moet achter de carb ff een schroeve draaier steken en daarmee het blok naar voren duwen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.