‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,906 tot 1,920 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hannesjeuh
    Bijdrager

Ik zie wel de foto’s niet eigenlijk:?
      Maar eum het haakje moet je eigenlijk gewoon met het gat om de onderste vijs van je kop doen enja moertje erop draaien en voila:D

GK
      Bijdrager

kan iemand dan een foto maken van zijn cilinder kop met die spullen want heb geen idee hoe dat draadje met die lus nu precies moet

Timmetje
        Bijdrager

Is het al gelukt om je brommer nu weer goed te laten lopen?

GK
          Bijdrager

nee nog niet, ik sta te wachten of iemand nog wat kan helpen

Timmetje
            Bijdrager

Ah oke, maar het is nu nog alleen de stopknop die gefixt moet worden?

GK
              Bijdrager

ja denk het de andere nog niet kunnen testen maar de volgorde vqan de koppeling is iig goed

G-no
                Donateur

ik heb een tip voor je kwafo: als je iets demonteerd, denk dan zelf goed na hoe het er uit ziet voor het demonteren, of leg de onderdelen in de volgorde van demontatie, of maak er even een foto van;)

GK
                  Bijdrager

ja dat ben ik inderdaad van plan de volgende keer, maarja ndeze keer heb ik dat dus niet gedaan en zit ik met een probleempje weet iemand van jullie het antwoord hoe dat kleine staafje met lusjes moet zitten men zei door de onderste bout maar daar krijg ik hem nevernooit doorheen

Rickvd
                    Bijdrager

Hey mense vraagje!
                      Ik heb dus een ciao mix met zon mooi oliepompje. Nou word aan de ene kant van het oliepompje de olie naar binne gebracht en aan de andere kant komt het weer door een slangetje naar buite en word door een nippeltje de carter ingebracht. Nou is me dat nippeltje afgebroken waar je het slangetje over schuift. kan ik deze los kopen? En als ik het oliepompje wil aflsuite gewoon zorge dat er nergens meer lucht door het pompje naar binne kan?

Alvast bedankt

PoliniCiao
                      Bijdrager

Kwafo
                        Dat metalen staafje met aan een uiteinde die grote lus en aan de andere kant een haakje kan je bewegen doo dat middelste ding (decompressie) de grote moet onder de moer onder als je er recht voor staat. Je meot er een beetje mee klooien om hem goed te krijgen past zeker! Vervolgens steek je het dikke uiteinde van de kabel tussen die uitsteeksels wat aan de ring zitten op je moer rechsboven en doe je de buitenkabel over het haakje van t metalen ding, die meot je dan wel ingedrukt houden dan lukt t wel. Je buitenkabel drukt dan in principe de knop in. Suc6 😉

PoliniCiao
                        Bijdrager

Rickvd :
                          Hey mense vraagje!
                          Ik heb dus een ciao mix met zon mooi oliepompje. Nou word aan de ene kant van het oliepompje de olie naar binne gebracht en aan de andere kant komt het weer door een slangetje naar buite en word door een nippeltje de carter ingebracht. Nou is me dat nippeltje afgebroken waar je het slangetje over schuift. kan ik deze los kopen? En als ik het oliepompje wil aflsuite gewoon zorge dat er nergens meer lucht door het pompje naar binne kan?

Alvast bedankt

Je kan gewoon rijden met de hele pomp eraf. je moet dan wel je olietank afsluiten en de nippel uit je blok halen. Ik heb hier bij mn mix een bout die maar half schroefdraad had afgezaagd en een deukje in geslagen. Bij t deukje een beetje lijm en erin getikt met een hamer. Je moet kijken dat hij echt goed sluit op je blok anders heb je last van valse lucht.

Rickvd
                          Bijdrager

Maar is die nippel ook gewoon te koop?:P dat is misschien gewoon makkelijker

GK
                            Bijdrager

bedankt, zon tips werken echt goed 😀 nu nog mijn contactpunten afstellen die kloppen voor geen meter vermoed ik rijd neit stationair (blijft gewoon doorrijden) en start neit lekker

PoliniCiao
                              Bijdrager

Die zal toch zeker wel te krijgen zijn. Moet je even vragen bij daytona of de arend ;).
                                Maar ik vertrouw die pompjes niet zo, je hebt het niet door als hij ermee kapt en dan wordt je blokje niet meer gesmeerd. Doe ik het liever zelf erbij weet ik ook dat hij genoeg krijgt 🙂

Rickvd
                                Bijdrager

Maar als je het oliepompje eraf haalt heb je toch nog zo’n asje over waar je hte oliepomje induwd ofzo. Heb je daar geen plaatje over heen gemaakt ofzo?

Bednakt voor je snelle reacties

Gr rick

15 berichten aan het bekijken - 1,906 tot 1,920 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.