Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 oktober 2006 om 09:12 #136796
Ik zie wel de foto’s niet eigenlijk:?
Maar eum het haakje moet je eigenlijk gewoon met het gat om de onderste vijs van je kop doen enja moertje erop draaien en voila:D2 oktober 2006 om 09:27 #136798kan iemand dan een foto maken van zijn cilinder kop met die spullen want heb geen idee hoe dat draadje met die lus nu precies moet
2 oktober 2006 om 10:28 #136802Is het al gelukt om je brommer nu weer goed te laten lopen?
2 oktober 2006 om 10:28 #136803nee nog niet, ik sta te wachten of iemand nog wat kan helpen
2 oktober 2006 om 10:40 #136804Ah oke, maar het is nu nog alleen de stopknop die gefixt moet worden?
2 oktober 2006 om 10:58 #136805ja denk het de andere nog niet kunnen testen maar de volgorde vqan de koppeling is iig goed
2 oktober 2006 om 14:59 #136806ik heb een tip voor je kwafo: als je iets demonteerd, denk dan zelf goed na hoe het er uit ziet voor het demonteren, of leg de onderdelen in de volgorde van demontatie, of maak er even een foto van;)
2 oktober 2006 om 15:05 #136807ja dat ben ik inderdaad van plan de volgende keer, maarja ndeze keer heb ik dat dus niet gedaan en zit ik met een probleempje weet iemand van jullie het antwoord hoe dat kleine staafje met lusjes moet zitten men zei door de onderste bout maar daar krijg ik hem nevernooit doorheen
2 oktober 2006 om 15:12 #136808Hey mense vraagje!
Ik heb dus een ciao mix met zon mooi oliepompje. Nou word aan de ene kant van het oliepompje de olie naar binne gebracht en aan de andere kant komt het weer door een slangetje naar buite en word door een nippeltje de carter ingebracht. Nou is me dat nippeltje afgebroken waar je het slangetje over schuift. kan ik deze los kopen? En als ik het oliepompje wil aflsuite gewoon zorge dat er nergens meer lucht door het pompje naar binne kan?Alvast bedankt
2 oktober 2006 om 15:13 #136809Kwafo
Dat metalen staafje met aan een uiteinde die grote lus en aan de andere kant een haakje kan je bewegen doo dat middelste ding (decompressie) de grote moet onder de moer onder als je er recht voor staat. Je meot er een beetje mee klooien om hem goed te krijgen past zeker! Vervolgens steek je het dikke uiteinde van de kabel tussen die uitsteeksels wat aan de ring zitten op je moer rechsboven en doe je de buitenkabel over het haakje van t metalen ding, die meot je dan wel ingedrukt houden dan lukt t wel. Je buitenkabel drukt dan in principe de knop in. Suc6 😉2 oktober 2006 om 15:16 #136810Rickvd :
Hey mense vraagje!
Ik heb dus een ciao mix met zon mooi oliepompje. Nou word aan de ene kant van het oliepompje de olie naar binne gebracht en aan de andere kant komt het weer door een slangetje naar buite en word door een nippeltje de carter ingebracht. Nou is me dat nippeltje afgebroken waar je het slangetje over schuift. kan ik deze los kopen? En als ik het oliepompje wil aflsuite gewoon zorge dat er nergens meer lucht door het pompje naar binne kan?Alvast bedankt
Je kan gewoon rijden met de hele pomp eraf. je moet dan wel je olietank afsluiten en de nippel uit je blok halen. Ik heb hier bij mn mix een bout die maar half schroefdraad had afgezaagd en een deukje in geslagen. Bij t deukje een beetje lijm en erin getikt met een hamer. Je moet kijken dat hij echt goed sluit op je blok anders heb je last van valse lucht.
2 oktober 2006 om 15:19 #136811Maar is die nippel ook gewoon te koop?:P dat is misschien gewoon makkelijker
2 oktober 2006 om 15:21 #136812bedankt, zon tips werken echt goed 😀 nu nog mijn contactpunten afstellen die kloppen voor geen meter vermoed ik rijd neit stationair (blijft gewoon doorrijden) en start neit lekker
2 oktober 2006 om 15:21 #136813Die zal toch zeker wel te krijgen zijn. Moet je even vragen bij daytona of de arend ;).
Maar ik vertrouw die pompjes niet zo, je hebt het niet door als hij ermee kapt en dan wordt je blokje niet meer gesmeerd. Doe ik het liever zelf erbij weet ik ook dat hij genoeg krijgt 🙂2 oktober 2006 om 15:24 #136814Maar als je het oliepompje eraf haalt heb je toch nog zo’n asje over waar je hte oliepomje induwd ofzo. Heb je daar geen plaatje over heen gemaakt ofzo?
Bednakt voor je snelle reacties
Gr rick
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.