‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,891 tot 1,905 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

GK
    Bijdrager

hoe lang duurt het ongeveer want we tikken nu al best hard en best lang maar er zit geen beweging in

FonS
      Bijdrager

hmm… je moet toch wel redelijk voorzichtig te werk gaan

als het op deze manier niet lukt, zul je toch een trekker moeten halen (wachten tot de winkel weer open is dus…)

ik heb het nooit zo gedaan, altijd met vliegwieltrekker, maar het zou toch niet al te moeilijk moeten gaan. heb je je blok in de bankschroef staan?

GK
        Bijdrager

dan maar vliegwieltrekker kopen helaas

G-no
          Donateur

ik heb helaas het zelfde probleem, bij al mijn blokjes lukt get op die manier, maar ik krijg het vliegwiel van mijn kickblokje er met geen mogenlijk af. het ergste is dat ik hier in maastricht nergens een vliegwieltrekker kan vinden:(

FonS
            Bijdrager

och :O hier hebben ze die gewoon bij de scootershop (brunssum) en in heerlen enzo ook

kost trouwens maar 5 euro, dus ik heb toen meteen eentje gekocht, en hij is al heel vaak van pas gekomen 😉

Jelle1989
              Bijdrager

G-no :
                ik heb helaas het zelfde probleem, bij al mijn blokjes lukt get op die manier, maar ik krijg het vliegwiel van mijn kickblokje er met geen mogenlijk af. het ergste is dat ik hier in maastricht nergens een vliegwieltrekker kan vinden:(

is electronisch he..volgens mij zitten die strakker, want bij cp kreeg ik hem er ook altijd makkelijk eraf, met electronisch moest ik altijd vliegwieltrekker gebruiken, anders kreeg ik hem er niet af..

G-no
                Donateur

nee het is vreemd genoeg een cp blokje:S

GK
                  Bijdrager

hoi hoi we zijn hem weer in elkaar aan het zetten maar als we de koppeling helemaal vast draaien dan is ie heel stroef en bij de inste geringste stap wil ie aanslaan en is ook kei zwaar

als we de bout losser doen, dan start ie wel mooi maar dan komt ie niet op snelheid het duurt heel lang en hij haalt de 30 nog maar net (rijd normaal 40 ofzo)

(ook vroeg ik me af hoe de onderbreking van de bougie preciesin elkaar zit bij de cilinder en bougie want die krijgen we niet meer goed nu moeten we hem stoppen door het bougiehoedje of hoe je dat zwarte ding ook noemt eraf te halen

Jelle1989
                    Bijdrager

G-no :
                      nee het is vreemd genoeg een cp blokje:S

kickstart contactpunten:thumb dat is niet origineel zo, want kickstart is volgens mij alleen in electronisch want ik heb er nog nooit van gehoord dat het cp was…

GK
                      Bijdrager

kan niemand mij helpen met de ontsteking iig ik heb het probleem met de kopeling denk ik gevonden maar vrag me af hoe het de ‘stop knop’om het zo maar te noemen werkt

ArvidW
                        Donateur

Zoek maar eens op “killswitch” Staat veel over op deze site

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

GK
                          Bijdrager

maar ik bedoel geen killswitsch hè, ik bedoel dieer standaard opzit om je brommer af te zetten, dat draadje dat van je stuur naar de boegie/koelribben loopt en daar vast zit op een ingewikkelde manier, we hebben die eraf gehaald en weten nu niet meer preies hoe die erop moet

GK
                            Bijdrager

kijk in dit gedeelte zit het probleem

ik heb geen idee in welke volgorde die precies moet waardoorik mijn motor niet af kan zetten wat erg vervfelen is, nu moet ik elke ker de bougie los trekken

hannesjeuh
                              Bijdrager

nja moet je eigenlijk gewoon installeren zoals op de tekening staat hoor. Heb ik ook gedaan op me nieuwe hd kop. gewoon vijs vanachter in je kop steken; 1)ringetje2)veer3)ringetje4)de rest:p

GK
                                Bijdrager

hier even een foto vfan de huidige situatie denk dat ik redelijk op web ben begin te begrijpen hoe het werkt maar alleen dat haakje snap ik niet helemaal

15 berichten aan het bekijken - 1,891 tot 1,905 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.