‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,861 tot 1,875 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

ciaoracer :
      Hallo ik wil dus eem baar op mijn ciao gaan lassen, maar denk niet dat dit gaat lukken want heb een ciao PX zou ik die baar op dat spatbordje wat er gewoon opzit daarop kunnen lassen of heb ik dan de kans dat daar een deuk in gaat komen? Of is er nog een andere manier?

Iemand?

GK
      Bijdrager

idd at was het, slijpen, ik zal ons pap vragen of dat lukt zit op een beetje lastig plekje zo onderop en kan mijn bromer niet op zijn kop zetten want dan loop t bezine eruit denk ik, maar ik zal het proberen

mo1uh
        Bijdrager

Ff snel vraagje, als er al goedkeuringsnummer een K ervoor staat is het 100 % zeker een brom versie??

GK
          Bijdrager

ehm ik had er iets over gelezen maar kan het niet meer opnoemen. S, l en nog iets was toch snorbrommer? btw ik had gelezen dat na 31 oktober ofzo het veel moeilijker word om je bromfiets te scouwen ze meoten dan gekeurd worden ofzo dus ik zou maar ops chieten 😀

GK
            Bijdrager

EINDELIJK! na 4 uur hard werken is mijn standaard eraf 😛 het waren inderdaad de omgebogen randjes en die veren kreeg ik niet zo makkelijk los alles zat een beetje roestig in elkaar 😛 hadden thuis ook geen sluiptol ofzo dus met zon klein veiltje de randjes eraf zitten veilen ejn toen die pin met grof geweld eruit geslagen , gelukkig is er niks met mijn uitlaat gebeurd, vond het allemaal akelig dicht in de buurt van mijn uitlaat 😛

nu ff wachten op mijn loon en dan kan ik andere trekveertjes er inzetten, eigenlijk moet de inlaat uitg4eveil worden maar nee dat kan ik niet ben ik achter gekomen

FonS
              Bijdrager

Kwafo :
                eigenlijk moet de inlaat uitgevijld worden maar nee dat kan ik niet ben ik achter gekomen

kun je natuurlijk door iemand anders laten doen, maar ik geloof niet dat er iemand van de site dicht bij je in de buurt woont..?
                maarja, als je je blokje eruit kunt halen, een gasbrander oid hebt, en wat steeksleutels, schroevendraaiers en een ronde of 4kante vijl hebt, kun je het gemakkelijk zelf 😉

Baz
                Bijdrager

Als ik jou was GEEN andere trekveertjes erin zetten werkt zwaar nadelig met een 50cc stnd. ,zuigerveren verslijten veel sneller en nja trekt niet egt lekker.

GK
                  Bijdrager

ok zal ik dan niet doen, gweoon een grote poulie erop, maar ja FonS dat is dus het probleem ik denk niet dat ik mijn blok eruit krijg zo onhandig ben ik 😛

ciaoracer
                    Bijdrager

ciaoracer :

ciaoracer :
                      Hallo ik wil dus eem baar op mijn ciao gaan lassen, maar denk niet dat dit gaat lukken want heb een ciao PX zou ik die baar op dat spatbordje wat er gewoon opzit daarop kunnen lassen of heb ik dan de kans dat daar een deuk in gaat komen? Of is er nog een andere manier?

Iemand?

Sorry dat ik het Zeg, maar kan niemand mij helpen :(.

ciaoracer
                      Bijdrager

kickje. Sorry voor het zo vaak te vragen maar heb jammer genoeg nog geen antwoord gehad.

GK
                        Bijdrager

nja ik weet helaas geen antworod dus kan je neit helpen

ArvidW
                          Donateur

Kwafo :
                            nja ik weet helaas geen antworod dus kan je neit helpen

Haha :lol heeft I veel aan jou post dan zeg:P

ciaoracer :

Wat is een Baar? Verstevigingsbalk?

Mocht dat zo zijn: Check mijn perso, Ik heb zelf ook PX (+ Mix) op mijn brommer, ik heb 2 balken gelast vanaf mijn balhoofd naar de zijkant van het frame waar px veer aan vast zit. Kei stevig, ik vind het zelf mooi, maar blijkbaar weinig op het forum zijn dat met mij eens 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

ciaoracer
                            Bijdrager

Hoe kom je aan de 2 baren vind het zelf wel interessant voor op die van mij. Je woon trouwens niet zo ver van mij vandaan.

GK
                              Bijdrager

Mijn brommer doet het vind ik best lang aanlopen voordat ie aanslaat ja heel lang, smorgens duurt het iig lang wat kan ik iig het beste doen om hem sneller aan te laten slaan

G-no
                                Donateur

de startveren uit het startbeslag halen, de scharnieren van je startschoentjes inoliën,
                                  kickstart kopen:D

15 berichten aan het bekijken - 1,861 tot 1,875 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.