‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,816 tot 1,830 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Quest
    Bijdrager

kun je wat goede ontvettings middele noemen ?

GK
      Bijdrager

mo1uh :
        Gebruik je dan wel je choke?

die gebruik je toch alleen als het heel koud is, als ik die gebruik en ik hou het gas in schiet ie toch automatisch terug

GK
        Bijdrager

en nog een vraagje, mijn standaard (zon standaard met 2 poten) kan nu niet meer open klappen door nieuwe uitlaat dus wil ik zon een poot erop te zetten. maar ik krijg de orginele standaard er niet echt af en ik vraag me af of zon eenpoot er makkelijk op past

joey636
          Bijdrager

die gaat er makkelijk onder je bedoeld tog een zijstandaart of niet?
            de bok(twee poot)kan je er zo onderuit halen door die pin er uit te slaan

Edjuh
            Bijdrager

Vraagje:

Hoe haal je je stuurslot(ciao) er uit?

GK
              Bijdrager

ja goede vraag, ik ben het sleuteltje kwijtgeraakt en gebruik hem nu gewoon niet maar dan nog zal er eigenlijk wel een nieuwein willen doen, is toch niet zo duur en btw bedankt voor de info over het standaard

Jelle1989
                Bijdrager

volgens mij zoals ik het al eens hier heb gelezen, zou je de sleutel nog moeten hebben, en dan zou je hem met de sluitel eruit moeten kunnen halen, door te draaien of iets dergelijks…

Edjuh
                  Bijdrager

Hmmm, de sleutel had de vorige eigenaar al niet:P

Moet ik hem anders er uit boren?

Jacky
                    Bijdrager

Jelle1989 :
                      volgens mij zoals ik het al eens hier heb gelezen, zou je de sleutel nog moeten hebben, en dan zou je hem met de sluitel eruit moeten kunnen halen, door te draaien of iets dergelijks…

K heb geen idee hoe verder ma ze gaan er wel zekerweten uit zonder sleutel… Boren denk ik ja;)

G-no
                      Donateur

ik heb een vierspaaks stervoorwiel van een superbravo in mijn si voorvork gezet, het probleem is dat de rempot meedraait, en het balkje op de voorvork niet in het gleufje op het sterwiel past.

past een rempot van een spaakwiel op die van een sterwiel

zo nee:

wtf moet ik dan doen:P

GK
                        Bijdrager

ik wil niet een beetje schijterig doen maar ik wil mijn inlaat uitveilen en ik vroeg me af wat de goeie grote zou zijn en of ik dat in hemelsnaam wel kan als 17jarige zonder veel middelen 😛 ik heb het weekend de tijd dus dan kan ik hem wel uitelkaar halen maar had de how to revisie doorgelezen en dat gedoe met gasbrander etc is dat ook allemaal nodig :O

barry
                          Donateur

dit vind je allemaal bij de how-to’s , anders effe searchen.

Quest
                            Bijdrager

lol doet nu je citta het niet meer? dat kan niet.. want citta doet het zelfs zonder uitlaat.. zeker dat je niks hebt veranderd?

J3sp3R
                              Bijdrager

ej,
                                ik zette net mn cilinder erop, uitlaat niet goed vast, ging starten, even volgas, knalde de uitlaat eronder weg, zette m er weer goed op > nu doet ie t niet meer. wtf kan dit zijn?! raar!
                                vage shit

barry
                                Donateur

Was het echt een knal?????De uitlaat zit toch niet verstopt????Probeer te starten zonder uitlaat!

15 berichten aan het bekijken - 1,816 tot 1,830 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.