‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,561 tot 1,575 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pier
    Bijdrager

R.oel ! :
      Nou de fietsemaker heeft mijn brommer vandaag geschouwd, maar hij vond het frame nummer niet goed leesbaar… hij heeft t toch goedgekeurd, zal me zeker aardig vinden ofzo :P, maarja nou is mijn vrag of IK hier problemen mee kan krijgen ?? of niet natuurlijk

Misschien dat iemand dit weet ??

Nouw zow ver als ik het heb begrepen zit het zouw je laat dat ding schouwen, en dan wordt vast gesteld of hij dus gestolen is of niet en of de nummers goed zijn!(stap 1) en dan wordt dat ding opgestuurd met de post enzow dus krijg je een kentekenbewijs!(stap 2) en met het kentekenbewijs dat je dan krijgt ga je een plaat maken!(stap3) :!

EN HET LIJKT MIJ NIET DAT ZE OPEENS BIJ DE 2DE STAP ZEGGE VAN JAAH HIJ KAN NIET OP KENTEKEN GEZET WORDEN! anders vindk ik het vieze naaiers die van het schouwen… :boos

R.oel !

haah nee dat is logisch, dat klopt ook allemaal wat jij zegt…

maar als ik volgende jaar bijvoorbeeld door de politie aangehouden wordt en hun gaan zeuren over m’n framenummer… is t dan mijn schuld of van de fietsemaker 😛 ?

pier
        Bijdrager

dan laat je je schouwformulier zien 😀
          Kijk meneer de agant hij is geschouwd enwel, dus die kunne 8teraf niks meer gaan zeiken..
          Had de RDW het gedoe met het kenteken maar beter moeten regelen :!

R.oel !

:thumb slim slim

hansieb
            Moderator

Ben benieuwd wat er word gezegt over de STICKER waar ik mijn nl goedkeuringsnummer op heb staan, de mijne staat niet in het balhoofd.

pier
              Bijdrager

hansieb :
                Ben benieuwd wat er word gezegt over de STICKER waar ik mijn nl goedkeuringsnummer op heb staan, de mijne staat niet in het balhoofd.

Nouw hansje volgens mij heb je dan een probleempie.. maar licht er net aan welke schouwer je hebt natuurlijk de een keurt dit goed de ander keurt dit af.

hansieb
                Moderator

Naja wij hebben hier siegers die keurt alles wel goed 🙂 , ik had piaggo een mail gestuurt en volgens hun was het goed maarja ik moest echt naar een schouwer.

Trouwens meer mensen die het GOEDKEURINGSNUMMER op een sticker bij het zadel hebben staan? En deze ookal geschouwd hebben.

pier
                  Bijdrager

haha jaah onze keurt ook allz goed 🙂 zelfs als de letters bijna niet meer te lezen zijn, maar ik zit der niet mee
                    ben wel benieuwd of hij me super bravo door laat :con

cittadriver
                    Donateur

hansieb :
                      Naja wij hebben hier siegers die keurt alles wel goed 🙂 , ik had piaggo een mail gestuurt en volgens hun was het goed maarja ik moest echt naar een schouwer.

Trouwens meer mensen die het GOEDKEURINGSNUMMER op een sticker bij het zadel hebben staan? En deze ookal geschouwd hebben.

met die sticker heb je echt geen problemen hoor komt er gewoon doorheen. die stickers zijn ze gaan gebruiken vanaf 1996 bij alle vespa’s, citta’s e.d. (volgens mijn bromboer dan). maar hij moet natuurlijk wel leesbaar zijn 😀

pier
                      Bijdrager

hmmmmz maar bij mij op de stikker staat een letter k.. en op het frame bij het balhoofd een s..
                        hoe verklaar je dat dan 😕

Jelle
                        Moderator

das vaag, want als je een sticker hebt dan hoor je geen nummer meer te hebben bij het balhoofd, wellicht heeft de vorige eigenaar dat er wel in geslagen???

.-{2F4OV}-.

Waar staat D.E.P.S. eigenlijk voor;)??

Van zo’n malo deps cilinder:D

pleasure
                            Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                              Waar staat D.E.P.S. eigenlijk voor;)??

Van zo’n malo deps cilinder:D

dual exhaust port system, dus vlinderpoort!

Ge64
                              Bijdrager

Wat kost een bus WD40?

cittadriver
                                Donateur

Ge64 :
                                  Wat kost een bus WD40?

4 euro ofzo niet veel in ieder geval

15 berichten aan het bekijken - 1,561 tot 1,575 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.