‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,546 tot 1,560 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

J3sp3R
    Bijdrager

Achterkoppeling is het moertje ook wel af. Bankschroef dacht ik idd ook aan, maar ik kan het wiel incl vario er niet afkrijgen. Komt doordat v-snaar te strak zit.. V-snaar wil er ook niet af, omdat de voorvario er niet af wil: vliegwiel draait mee (ook als ik er schroevendraaier tussen doe..). Ik doe vast wel iets verkeerd dan :L

hansieb
      Moderator

Spietje gebroken das mooi kut 🙂 dat word ook weer PURE power en op 1 of andere manier vastzetten.

Succes dermee gebroken spietjes zijn KUT!

Jelle
        Moderator

probeer een grote schroevendraaier tussen je koelribben te steken en tussen je gat van je frame en dan ff de de voorvario er af schroeven moet lukken,
          doe het anders ff met zn 2-en kan de een de schroevendraaier vasthouden en jij de moer van de krukas er af schroeven.
          succes

J3sp3R
          Bijdrager

hansieb :
            Spietje gebroken das mooi kut 🙂 dat word ook weer PURE power en op 1 of andere manier vastzetten.

Succes dermee gebroken spietjes zijn KUT!

Hè wat? :O

Tim
            Bijdrager

hej…

ik heb een polini evolution carter
              polini 80cc cilinder
              welke krukas kan ik daar het beste voor gebruiken??

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

een muchachelli of malossi vollewangen krukas, kost wel minimaal 100 euro.. je kunt ook een std doen maar dan heb je minder carterdruk.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

Tim
                Bijdrager

en een pinasco is dat niks??

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

is ook goed, als hij maar redelijk vol is qua wangen. en dat is pinasco ook ja.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

Die kun je tog nergens meer krijge;) Of hoe kom je bij een volle wange pinasco tim?

Tim
                      Bijdrager

nou n vriend van me heeft er nog een ligge… maarja hij wil hem waarschijnlijk niet verkope.
                        dus das pech hebbe

iaccaloco
                        Bijdrager

Herr FlicK :
                          een muchachelli of malossi vollewangen krukas, kost wel minimaal 100 euro.. je kunt ook een std doen maar dan heb je minder carterdruk.

Whhahahahaha………

MAZZUCCHELLI!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wÊl dick!

J3sp3R
                          Bijdrager

Dagdag,
                            als mn citta stottert op de top, en knalletjes uit de uitlaat.. is dan sproeier te klein? .. 😕 tis wel ergens te vinden, maar zie het niet zo snel.. 😛
                            En mn uitlaat is er onder weggeknald (LeoKrul) doordat ophanging aan de carter al wat verroest was en er nu onderweg is geknald.. iemand een tip om m op te hangen? 😛

Edjuh
                            Bijdrager

Eerder sproeier te groot, kijk maar naar je bougie dan weet je het waarschijnlijk wel.

Over het freewheel, ik heb daar speciaal een bahco met dunne bek voor gekocht(wel duur), met een waterpomptang beschadig je de moer alleen maar naar mijn mening. Is trouwens geen loze investering!!

J3sp3R
                              Bijdrager

Edjuh :
                                Eerder sproeier te groot, kijk maar naar je bougie dan weet je het waarschijnlijk wel.

Over het freewheel, ik heb daar speciaal een bahco met dunne bek voor gekocht(wel duur), met een waterpomptang beschadig je de moer alleen maar naar mijn mening. Is trouwens geen loze investering!!

Oja, dom, daar ff kijken natuurlijk, de bougie 😉 :L
                                Freewheel is los gekomen 🙂 Tq voor de tip nog (:

R.oel !

Nou de fietsemaker heeft mijn brommer vandaag geschouwd, maar hij vond het frame nummer niet goed leesbaar… hij heeft t toch goedgekeurd, zal me zeker aardig vinden ofzo :P, maarja nou is mijn vrag of IK hier problemen mee kan krijgen ?? of niet natuurlijk

Misschien dat iemand dit weet ??

15 berichten aan het bekijken - 1,546 tot 1,560 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.