Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 september 2006 om 19:07 #136094
Hee, wat is een mooi stil uitlaatje voor een 50CC met vario? Heb nu een CityPower, maar die vink lelijk. Al is ’t geluid wel zacht. LeoKrul is me te hard. Wie weet een mooi uitlaatje?
8 september 2006 om 19:11 #136095
.-{2F4OV}-.Misschien een proma met een andere demper ofsow:?
8 september 2006 om 21:23 #136099Ik heb weer een probleempje, me krukasmoer gaat er niet meer op…. Andere heb ik ook al geprobeerd, iemand nog een idee?
8 september 2006 om 21:29 #136101schroefdraad beschadigd? ff met de tap erover, en nog eens proberen erop te krijgen 😉
8 september 2006 om 21:31 #136102Jaah dat is het dus, ik ging even kijken bij Karwei at een tap kost 35 euro! 😮
Vond ik een beetje veel voor 1malig gebruik, nog andere oplossing?8 september 2006 om 21:35 #136103tappensetje bietsen bij iemand..? :p ff lenen.. lijkt me iig het beste, met een beetje grof geweld lukt alles, maar of dat gezond is voor de draad op je as..?
8 september 2006 om 21:59 #136104jelle :
das vaag, want als je een sticker hebt dan hoor je geen nummer meer te hebben bij het balhoofd, wellicht heeft de vorige eigenaar dat er wel in geslagen???Neej is der cker niet in geslagen..
Ik laat hem wel schouwen kijken wat die zegt 🙂8 september 2006 om 22:08 #136105.-{2F4OV}-. :
Misschien een proma met een andere demper ofsow:?Tja, maar waar koop je dempers, en zijn die allemaal universeel..? Ik zie alleen dempers van 50 eurie.. :S
Edit: Zyn dit goed dempende dempers voor proma circuit..? http://www.opvoeren.nl/shop/onderdelen_ures.asp?Srt=Dempers
Iemand die meer sites weet waar dempers te koop zyn..?
En een Leo HM, dempt die veel, of net zo’n herrie (of meer) als bij een krul? Dat is wat ik hoorde.. ;(
9 september 2006 om 10:57 #136114Ik heb een vraagje:
Ik ga een ciao laten poedercoaten voor mijn zusje, maar is het dan nodig om die veren + houders uit de voorvork te halen of kan ik die mee laten coaten? Want ze zijn nog in goede staat en het is altijd een rotklus om ze er in te krijgen…
9 september 2006 om 12:23 #136121Jaspur :
.-{2F4OV}-. :
Misschien een proma met een andere demper ofsow:?Tja, maar waar koop je dempers, en zijn die allemaal universeel..? Ik zie alleen dempers van 50 eurie.. :S
Edit: Zyn dit goed dempende dempers voor proma circuit..? http://www.opvoeren.nl/shop/onderdelen_ures.asp?Srt=Dempers
Iemand die meer sites weet waar dempers te koop zyn..?
En een Leo HM, dempt die veel, of net zo’n herrie (of meer) als bij een krul? Dat is wat ik hoorde.. ;(
Als je hoopt dat een andere demper een proma stil(ler) zal maken, vergeet het, met het geluid van de proma moet je leren leven.
Turbokut staat niet echt bekend om zn kwaliteit, en volgens mij ook niet om zn dempende eigenschappen.
Ik had het idee dat een Leo HM stiller is dan proma cc in ieder geval, maar ik heb hem alleen stationair horen lopen.
10 september 2006 om 12:16 #136170Komen de spoelpoorten van een 70 dr evo overeen met die van een speede engine? Of moeje je speed engine dan nog aanpassen?
10 september 2006 om 12:29 #136172Bamiblik :
Jaah dat is het dus, ik ging even kijken bij Karwei at een tap kost 35 euro! 😮
Vond ik een beetje veel voor 1malig gebruik, nog andere oplossing?Ik weet niet of je bij jou in de buurt ook een lidl hebt, ze hebben nu complete tapset voor een 10tje tekoop!
[url]http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060907.p.20-Delige_draadtap_en_snijset[/url]
10 september 2006 om 13:03 #136173Wow shit man
En een digitale schuifmaat jeah die moet ik nog hebben 🙂 eens ff bezoekje langs de lidl brengen!
10 september 2006 om 15:16 #136176Jaspur :
.-{2F4OV}-. :
Ik heb een HM en ook een krul, de handmade loopt perfect met vario stukke beter dan de krul, en t geluid is mooi, niet irritant of ratelend gewoon rustig dieper. Roffelender.
Zon scooterdemper jengelt ook alleen maar!
10 september 2006 om 20:03 #136184KKCITTA.
Dat ding wou niet aan, bleek de koppakking ‘op’ te zijn. Deed ’t. 20km gereden. Uitgedaan. Starten, lukt niet. Benzinekraan goed aangedraaid. Deed ’t. Half uurtje wou ik stukje gaan rijden. Kick me suf, maar gaat niet aan. Ik kijken bij cilinderkop; ik zie weer het gevonk > koppakking naar de kk. Wtf is hier ’t probleem? Het was een goede pakking die er op ging, maar was zo weer naar de kk. Vdomme. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.