‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

oh, stuur me maar de verkeerde kant op 😛

sombrero
      Bijdrager

haha nee zal niet gebeuren 🙂 maarja dat is ook 5 minuten rijden voor jou 🙂
        maar nu heb ik een vraagje 🙂
        heeft toevallig nog iemand een polini waterreservoir liggen en een klein nippeltje voor in de polini radiateur
        zou ik die kleine nippel msschn kunnen krijgen bij shamrock modelbouw in de heeg ?

TimoO_
        Donateur

probeer je een reservoir te maken voor je eurocilindro koeling ofwat? ik heb daarvoor gewoon het nippeltje van een mix-pompje gebruikt.

of je dat krijgt bij Shamrock zou ik echt niet weten, ik ken de zaak redelijk maar of ze zo’n onderdeeltjes los verkopen weet ik niet.

sombrero
          Bijdrager

nee ik bedoel echt dat kleine nippeltje wat op de radiator zit van polini

maarja kan deze ook in een evolution engine of heeft deze een andere slag ??
            http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3294

barry
            Donateur

Even bij nen chauffagist langsgaan.Deze hebben ze normaal wel liggen met engelse draad.

FonS
              Bijdrager

je zoekt deze nippel neem ik aan (ff ter verduidelijking) :

die bovenop de rad. zit en met het dunnetje slangetje naar het reservoir loopt
                deze is dus een stuk kleiner dan de andere 3 nippels

en die simo kruk is 46mm slag ipv 43mm , en de wangen zijn groter dan normaal, dus het past dubbel niet :p

oh en mocht je je afvragen waar Barry het over heeft :lol een loodgieter zeg maar (chauffage (weet niet precies hoe ik het moet schrijven) is centr. verwarming)

sjors001
                Bijdrager

hoeveel harder ga je als je een bromnaaf/klok op je snor zet?? thnx:D

sombrero
                  Bijdrager

FonS :
                    je zoekt deze nippel neem ik aan (ff ter verduidelijking) :

die bovenop de rad. zit en met het dunnetje slangetje naar het reservoir loopt
                    deze is dus een stuk kleiner dan de andere 3 nippels

en die simo kruk is 46mm slag ipv 43mm , en de wangen zijn groter dan normaal, dus het past dubbel niet :p

oh en mocht je je afvragen waar Barry het over heeft :lol een loodgieter zeg maar (chauffage (weet niet precies hoe ik het moet schrijven) is centr. verwarming)

ok bedankt
                    maar dat wat barry bedoelde weet ik 🙂 ik ben half belgisch van men moeders kant 😀
                    maar ik ga eens bij shamrok vragen in de heeg. is een modelbouw winkel 😀

krukas gaat dus een mazzuchelli worden

disaster
                    Bijdrager

past een std ciao kop op een dr43 of moet er een 43 kop op

1-feb
                      Bijdrager

Past er op maar het beste is een 43mm hd kop meer compressie betere verbranding enzovoort.

Edjuh
                        Bijdrager

sombrero :
                          nee ik bedoel echt dat kleine nippeltje wat op de radiator zit van polini

maarja kan deze ook in een evolution engine of heeft deze een andere slag ??
                          http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3294

Kan je beter aan jmpb vragen, maar ik meen dat dit een 43mm slag is(raar dat dat er niet bijstaat). Je zit zoals fons zei wel aan de grotere wangen vast, dus moet je carter gekotterd worden.

Smoothrat050
                          Bijdrager

Is een mix-blokje een cp of electronisch blok?

sieger
                            Bijdrager

kan cp of elektronisch zijn;)
                              je kunt het wel zien aan het vliegwiel
                              als er een gat met een rubber in zit dan is het cp
                              als het vliegwiel helemaal dicht is is het elektronisch

CiaoSTB
                              Bijdrager

Hoe monteer je een krukaskeerring ook alweer? veertje naar de lager gericht toch?

.-{2F4OV}-.

Mix blokje is tog altijd elektronisch.

Je kunt t nog n keer controleren zoals sieger zegt.

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.