‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,216 tot 1,230 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

R-Ciao
    Bijdrager

jah die lange schroef die heb ik er helemaal uitgehaald, en nog steeds wil die niet los… of bedoel je dat ik die schroef er weer in moet zetten en dan bijna vast en daar opslaan met een hamer ofzo?

Jeroen
      Bijdrager

ja je draait hem er weer een paar slagen in, en dan sla je de bout naar onder, dan gaat de spie/klem onderaan het stuur eruit.

R-Ciao
        Bijdrager

eej da is wel slim had ik nie eens aan bedankt hartstikke bedankt, ik zal het morge eens proberen t is nu nogal donker 😛

CittaTuner.
          Bijdrager

Mijn snor carter van mijn ciao is begrenst er zit zoon ring in. Maar als ik die ring
            eruit haal heb ik dan een brom carter. Of moet er dan ook nog iets anders aan gebeuren?

Michel
            Bijdrager

gido-vespa

welke cilinder is sneller ??? pinasco 80 of athena 80??

Martijnvanheerde
                Donateur

Athena volgens mij.

Boelie
                  Bijdrager

ik zou voor de pinasco gaan stukke beter dan de athena
                    athena heb ik al verschillende problemen gezien hier opt forum

ik heb nog een vraag heb voor een ciao met vario die normaal 100mm schijven heeft,
                    en nu 90mm schijven een andere snaar nodig?

Juulie
                    Bijdrager

Even een vraagje, heeft iemand nog een leuke voorvork voor een Ciao liggen, zoiets als een Tomos A35 voorvork, of een puch voorvork (als die passen) ?

2e vraag:
                      Ik en sinds kort weer bezig met mijn blok, nou vonkt hij niet meer, maar er komt wel spanning uit het blok is het dan zeker dat de bobine dan gewoon op is, of is het iets als de condensator ?

Alvast bedankt :thumb

gido-vespa

ik heb wel een bravo voorvork voor je zie de topic ‘snelle onderdelen’ staat nu nog wel bij ‘home’ !

sombrero
                        Bijdrager

Boelie :
                          ik zou voor de pinasco gaan stukke beter dan de athena
                          athena heb ik al verschillende problemen gezien hier opt forum

ik heb nog een vraag heb voor een ciao met vario die normaal 100mm schijven heeft,
                          en nu 90mm schijven een andere snaar nodig?

jaah hier voor moet je een kleinere maat snaar kopen. krijg je bij automaterialen zaak

Stann
                          Bijdrager

Ik heb net nieuwe pakkingen uitgesneden, maar bij de koppakking heb je t rondje in t midden voor de cilinder zeg maar. Deze steekt iets over de rand(naar binnen toe). Is het beter deze iets verder uit te snijden, aangezien de zuiger erlangs slaat? Of is het niet zo erg?

niek1992
                            Bijdrager

Effe een vraagje, zijn der 2 verschillende Bromklokken/vertandingen? want ik heb sinds vanmiddag ook bromvertanding alleen me vriend rijd niet ietsjes harder. Hij rijd met Mixcarters 50 brom 12/12. ik rij met ori carters 50DR en 12/12. hij rijdt maar 2 km harder. ik heb die vertanding waaar allemaal van die tekentjes en dingetjes op staan. die van me vriend is bijna helemaal egaal. iemand hiero??

Bo3T
                              Bijdrager

hoe heet het spul om je carter op te vullen? zit een klein gaatje in namelijk.

exypo hars ofzoiets?

iemand foto ervan ook?

grtz

andyman
                                Bijdrager

hey

kan je de verzekering van iemand anders naar jouw naam over laten zetten/schrijven

Gr Andy

Andy
                                15 berichten aan het bekijken - 1,216 tot 1,230 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.