Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 oktober 2008 om 18:33 #44510
tymen :
een vraagkan iemand mij meschien uitleggen hoe ik een zij standaard op mijn vespa ciao zet ?
en hoe ik de middenbok er afhaal?want ik wil het niet verkloten 😛 (snap?)
moet ik trouwens ook gaan slijpen ?mvg tymen
ps: meschien een tip want een paar vrienden van mij wilden het ook weten meschien moet er een HOW TO’s van gemaakt worden
maar moet niet hoor ik heb aleen maar een idee
ik wil niet brutaal zijn ofzo 😛bedankt alvast!!!
Flex pakken ! ciao omhoog en de middenbok doorslijpen.
Zijstandaard komt naast je stepje te zitten.
1 oktober 2008 om 19:55 #445141 oktober 2008 om 20:00 #44515brom krukas als ik het goed zie
1 oktober 2008 om 20:18 #44516En waaraan kun je dat specifiec zien dan? Ksnap dat het te maken heeft met de inlaatslag, maar gaat dit gwn een btje op het oog zeg maar? Of is er een speciaal kenmerk?
Nog een ander vraagje, krukas bewerken met de setup van mij gaat dat een hoop verschil uitmaken? heb nl nog steeds last van een knikker geluid in m’n cilinder, miss dat door krukas bewerking dit ook weg gaat? Of is dit een dom idee?
1 oktober 2008 om 20:24 #44517Is een snorkukas, zeker weten.
Kijk bij how to’s eens rond tussen krukas timingen (of frezen).
Daar zie je hoe je het kan berekenen en wat de verschillen zijn.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 oktober 2008 om 05:25 #44518Okeej hartstikke bedankt Flick, dan weet ik nu eindelijk waarom mijn speedengine de hele tijd zo kut liep. Is er miss nog een andere ervaren sleutelaar hier die Flick zijn mening nog even kan bevestigen. Jojo later!
2 oktober 2008 om 10:35 #44521Zou een originele cilinder die een beetje getuned is(grotere uitlaatpoort en spoelpoorten) het lekker doen op een speed engine? Weet dat het wel een beetje overkill is, maar wil em tog weer aan de loop hebben, heb op dit moment geen snelle cilinders meer liggen.
ben van plan om er een sp onder te gooien, groene trekveertjes, poeli 70.Zal dit een beetje lekker rijden?, wil geen toerenjanker, gewoon rustigg aan 🙂
2 oktober 2008 om 10:54 #44522denk dat t wel zal lopen, maar niet met een SP..
2 oktober 2008 om 10:55 #44523Wausie :
Okeej hartstikke bedankt Flick, dan weet ik nu eindelijk waarom mijn speedengine de hele tijd zo kut liep. Is er miss nog een andere ervaren sleutelaar hier die Flick zijn mening nog even kan bevestigen. Jojo later!’t is een Snor
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno2 oktober 2008 om 14:22 #44526Naad :
ik ben al bezig met uitveilen,
maar er staat idd nergens een piaggio logo.
een vriend heeft nog wel een piaggio carter liggen anders,
maar het is dus niet aan te passen aan een piaggio ontsteking?😕
2 oktober 2008 om 17:17 #44528hoe kan ik mijn voorvork van me citta los halen want ik heb nogal speling in me voor vork
als ik gewoon stilsta en ik druk mijn voor rem in ik ik duw me brommer beetje naar voren zit er ruimte tussen :Siemand ideeen of iets dankjewel.
mvg lennart
2 oktober 2008 om 17:35 #44529Naad :
Naad :
ik ben al bezig met uitveilen,
maar er staat idd nergens een piaggio logo.
een vriend heeft nog wel een piaggio carter liggen anders,
maar het is dus niet aan te passen aan een piaggio ontsteking?😕
Pica ?
2 oktober 2008 om 18:03 #44531hoe om moet ik het poelietje monteren van de waterpomp??
2 oktober 2008 om 18:03 #44532ArvidW :
Wausie :
Okeej hartstikke bedankt Flick, dan weet ik nu eindelijk waarom mijn speedengine de hele tijd zo kut liep. Is er miss nog een andere ervaren sleutelaar hier die Flick zijn mening nog even kan bevestigen. Jojo later!’t is een Snor
Okeej fijn is dat, dan heeft Boet waar ik deze speedengine van gekocht heb er dus een snor in gezet. Vandaar dat ik al die tijd een knikker geluid hoorde vanuit m’n cilinder op hoge toeren. Noujah morgen gelijk maar even een brom halen dan. iig bedankt!
2 oktober 2008 om 19:55 #44536ben nu een blokje in elkaar aan het zetten en ik zit met een probleem.
heb de lagers vervangen van de krukas en daarna de carterhelften weer op elkaar gezet. maar als ik de helften nu aan ga draaien loopt mn krukas heel erg stroef, heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.