‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vlrop
    Bijdrager

oke , bedankt voor de snelle reactie , zal binnekort een perso aanmaken:thumb

ciaohorst
      Bijdrager

Effe een vraagje,

Wat voor bougie heb ik nodig voor in mijn ciao?
        Er zat eerst een Champion N2C in met een lange schacht
        en ik kwam er gisteren achter dat deze voor een auto is, tenminste dat zei een kennis van mij..
        Maar mijn brommer heeft hier wel al die tijd op gelopen tot laatst, toen deed hij helemaal niets meer,
        nu zit er een kreidler-bougie in, een NGK met korte schacht en hij loopt als een trein…
        Iemand enig id wat er nu in moet?? en hoe hij heeft kunnen lopen op een autobougie???

MVG. Erik

Crullie
        Donateur

@ Ciaohorst : Als het als een trein loopt (goed dus neem ik aan) dan zou ik er geen andere bougie indrukken goed is goed toch.

Verder heb je mazzel gehad met die lange schacht bougie dat dat nog redelijk liep en dat de zuiger de bougie net niet geraakt heeft, maar is dus wel te warm geworden omdat de bougie veel te ver in de verbrandings kamer steekt en dus is de bougie doorgeslagen en dus kapot.

TICKLING BARN

kobe
          Bijdrager

is de uitlaatflens van een ciao mix ook 23.5 of 22 mm ?

Smooth_Patrick

Hallo,

ik ben geintresseerd in een Pinasco vliegwiel voor Electronische onsteking.
              Ik wil hem op een Polini carter 80cc zetten maar ik had begrepen dat dit
              alleen kan met 2 spoelsonsteking? Nu heb ik nog een vraag er is toch alleen
              maar 3 en 4 spoelsonsteking? En waar kan ik anders een 2 spoelsonsteking halen?
              Eventueel een site of iets. Alvast bedankt voor de hulp & met vriendelijk groet Patrick

ciaohorst
              Bijdrager

@ kobe: jah de uitlaatflens van een ciao mix is 22 mm..

Herr Flick
                Topic starter

Werkt bij mij op alle ontstekingen.

Tonni: Bij mij ook hoor, geen verschil tussen 2,3,4 spoels ontsteking…

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

Smooth_Patrick

Bedankt voor je snelle reactie

leon ciao
                    Bijdrager

ja en 2 spoels bestaat ook [heb ik op mijn si], deze vind je op jmpb.nl/shop 😉

uitlaatpoort bij sta. mix cilinder kan 22mm zijn, maar ook 23,5mm.

FonS
                      Bijdrager

kobe :
                        is de uitlaatflens van een ciao mix ook 23.5 of 22 mm ?

zoals Leon al zegt, het kan allebei, ik heb verschillende mixjes gezien met 22mm, maar ook met 23,5mm uitlaatpoort…

juul-vespa
                        Bijdrager

heeft iemand nog een Techno circuit uitlaat og weet je waar ik die kan krijgen
                          :thumb

FonS
                          Bijdrager

bij JMPB nieuw te koop, link naar de webshop staat rechtsboven in beeld 😉
                            en veel scootershops hebben ze ook. als je maar op de prijs let, want ze durven er soms wat voor te vragen :con
                            (bij jmpb is ie 35 euro)

juul-vespa
                            Bijdrager

bedankt want ik heb er nu een citty power onder en vind ik niet mooi en geel mooi geluid
                              :!

Jacky
                              Bijdrager

De techno valt bij veel mensen ook niet in de smaak qua prestaties dus misschien bedenk je je nog eens over een leo krul ofzoiets.

Pielie
                                Bijdrager

Mijn standaard piaggio start de laatste tijd niet zo gemakkelijk meer,waar ik vroeger maar 1 keer moest aanrennen en hij direct startte moet ik nu zeker 3 keer rennen. Aan wat zou dit kunnen liggen? Op top begint hij ook te sputteren

15 berichten aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.