‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sven vdB
    Bijdrager

Wie weet waar ik slick bandjes voor citta kan kopen? De bandjes op jmpb vind ik nog net te veel noppen hebben.. Wil ze zo glad mogelijk:duivel WAs een tijdje geleden bij Arvid en die heeft slick bandjes alleen vertelde mij dat deze niet meer te koop waren:(

Weet iemand waar je ze nog kan kopen?

ArvidW
      Donateur

Kendia slicks van JMPB niet vlak zat ?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Mike
        Bijdrager

waar kan ik nieuwe zwarte vario kappen kopen..

mijn vario kap was geexplodeerd met m’n vario…. -_- en ze zijn voor onbepaalde tijd uitverkocht:o

Mike

Tomahawk
          Bijdrager

Als ik mijn brommer koud start, dan trekt deze goed op, maakt toeren, en trekt normaal weg.
            als mijn brommer warm gereden is, trekt deze echter níét meer goed op, maakt weinig toeren, en uit stilstand kom ik bijna niet weg. pas als ik dan wat harder rijd, trekt mijn brommer weer normaal.

Herkent iemand dit probleem? is hier een oplossing voor?

misschien handig om te weten: ik heb een standaard bromblok, een Proma CC uitlaat, en in mijn koppeling zitten iets strakkere trekveertjes dan normaal.

Mike
            Bijdrager

dat hebben alle ciaotjes, en komt simpelweg doordat het blokje nog koud is en dus ook koude lucht aanzuigt

beetje turbo achtig idee;)

hier is geen oplossing voor of je moet gewoon een grotere poulie nemen of opvoeren of een vario nemen, of miss simpelweg je blok eens goed revisreren

Mike

speedbuxy
              Bijdrager

Is dit een punten ontstekings carter of eclectro?

Bo3T
                Bijdrager

contactpunten..je ziet de houder voor condensator en contactpunten.

gido-vespa

jep dat klopt !;)

Interceptor
                    Donateur

hey mensen, als je een cilinder hebt waar wat roest aan de binnenkant zit (te lang in een vochtige schuur gelegen). hoe kun je dat het beste schoonmaken? zonder te beschadigen? ik zeg er niet bij dat het om een polini 41mm lc gaat:o. zo’ding laat je toch niet in de schuur verrotten!

groeten nick

Tom ciao

@ Speedbuxy:
                        Volgens mij toch electrisch hoor, want bij een cp zitter er geen 2 gaten in, maar maar 1, toch? (onderaan op de foto)

@ IPSI: Ik dacht met wat cola, en daarna met benzine schoonmaken, denk ik he! 😕

tolleburker
                        Bijdrager

nee het is cp want de ophanging van je spoelen zijn anders dan bij elec van dan heb je maar 3 gaatje

Tonni
                          Moderator

Mike :
                            waar kan ik nieuwe zwarte vario kappen kopen..

mijn vario kap was geexplodeerd met m’n vario…. -_- en ze zijn voor onbepaalde tijd uitverkocht:o

Volgens mij heeft Q-parts ze wel. Moet je even bellen of mailen.
                            **EDIT** ook niet meer dus, alleen nog grijs van het nieuwe type…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Daan777
                            Moderator

Ik ben op zoek naar voorvorkrubbers WIT.
                              Weet iemand waar ik het kan bestellen?
                              Ik weet dat het bij easyparts te krijgen is maar daar wil ik het niet meer halen.
                              Andere plekken?

Martijnvanheerde
                              Donateur

IPSI 2021 FACO :
                                hey mensen, als je een cilinder hebt waar wat roest aan de binnenkant zit (te lang in een vochtige schuur gelegen). hoe kun je dat het beste schoonmaken? zonder te beschadigen? ik zeg er niet bij dat het om een polini 41mm lc gaat:o. zo’ding laat je toch niet in de schuur verrotten!

groeten nick

Met olie gaat het er zo af.

gido-vespa

hoe haal je lager van een krukas??

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.