‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ChrisNL
    Bijdrager

staalwol gaat behoorlijk goed. vergeet niet daarna zorgvuldig je zuiger te reinigen (bv remmenreiniger) dat scotch spul (rode grove structuur)wil ook wel lkkr gaan voor aanslag. succes 😉

Bluevespa
      Bijdrager

Bluevespa :
        ff een vraagje, waar kan ik valse lucht opzoeken, want ik weet zeker dat ik dat heb, omdat hij de ene keer vet hard stationair loopt en dan zachter gaat ,en dus niet mooi stationair loopt. maar hoe kan ik erachter komen waar het vandaan komt:S?

Tonni
        Moderator

Bluevespa :

Bluevespa :
          ff een vraagje, waar kan ik valse lucht opzoeken, want ik weet zeker dat ik dat heb, omdat hij de ene keer vet hard stationair loopt en dan zachter gaat ,en dus niet mooi stationair loopt. maar hoe kan ik erachter komen waar het vandaan komt:S?

Brommer stationair laten lopen en een beetje remmenreiniger spuiten waar je denkt dat het lekt. Als hij langzamer gaat lopen of uitvalt heb je lekkage.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

CiaoSTB
          Bijdrager

ChrisNL :
            staalwol gaat behoorlijk goed. vergeet niet daarna zorgvuldig je zuiger te reinigen (bv remmenreiniger) dat scotch spul (rode grove structuur)wil ook wel lkkr gaan voor aanslag. succes 😉

oke bedankt, zal het ff proberen 🙂

ii ax ii
            Bijdrager

ii ax ii :
              Ik ben die zadelvering beu van m’n ciao en heb al op foto’s gezien dat veel ciao-rijders
              een vast zadel hebben ipv één met een vering onder

hoe doe ik dit?
              Of is dit een appart onderstel dat je moet kopen voor je ciao?

alvast bedankt

nogmaals??

diac
              Bijdrager

is gewoon een oude type frame.

je hebt een “ciao” (zonder vering), “ciao PX” (met zadelveer systeem) en een “ciao MIX” (zadelveer systeem en olietankje).

je zult dus een oud type frame moeten kopen, of er zelf wat op verzinnen, maar dit is niet zo heel geweldig.

Tom ciao

Misschien een héel erg domme vraag
                  Maar moet je de decompressiehendel gebruiken met starten? :con

Want ik ren hem altijd gewoon aan :lol

diac
                  Bijdrager

nee, alleen om uit te zetten.
                    mits je zoveel compressie hebt dat zonder niet mogelijk is;)

TvA Tuning
                    Bijdrager

TvA2Fl :
                      Hey,

Ik heb een vraagje :
                      ik was dus opzoek naar een 43 mm DR en een vriend van me had er dus nog een liggen,
                      kom ik daar net aan zitten er 2 krassen in + 1 mwa aardig deukje..
                      maar de zuiger gaat nog wel gewoon lekker heen en weer..
                      ik mag hem voor 15 euro hebben,
                      wat zouden jullie doen? 😉

Alvast Bedankt

mvg Twan:)

Jacky
                      Bijdrager

Tom ciao :
                        Misschien een héel erg domme vraag
                        Maar moet je de decompressiehendel gebruiken met starten? :con

Want ik ren hem altijd gewoon aan :lol

Ligt er ook aan hoe snel je ciao start, als hij dat niet zo goed doet kun je hem ook eerst inhouden, en zodra ja beetje op gang bent hendeltje loslaten. Is makkelijker rennen. Maarja als je ciao gewoon zo start is dat niet nodig he.

Btw diac bedoelt denkik tenzij ipv mits:P

SnoopJ
                        Bijdrager

kan iemand mij vertellen wat voorn merk cilindertje dit is??

KLIK

Michel
                          Bijdrager

Ziet eruit als een Autisia 43mm. Ik heb hem hier in mijn handen en lijkt er verdacht veel op.

TvA Tuning
                            Bijdrager

kan iemand mij aub advies geven ik wacht al 2 beurten:con scroll even iets naar boven naar m’n vraag;)

alvast bedankt

pim.p
                              Bijdrager

Heb een Polini speed engine, olympia race krukas orginele koppeling met polini veertjes en een 13/13 carb met een malossie power filter.
                                Nu is de 80cc polini besteld echter vraag ik me af wat voorn sproeier ik het beste kan gebruiken voor deze setup?
                                Iemand?

1-feb
                                Bijdrager

@ Tva2FI als hij niet voelbaar is dan is het prima:thumb En anders wil het nogsteeds alleen heb je meer kans op een vastloper.

@ pimp sproeier 72,74 moet je maar testen. En hier is ook een appart topic voor.

15 berichten aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.