‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 3,391 tot 3,405 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dylan
    Donateur

oh haha ik keek niet goed blijkbaar

niceVespa
      Bijdrager

nee maar als ik gwn op de straat rijd al en niet eens heel hard

GTZ NV

hdev
        Bijdrager

magie=)

green_white
          Bijdrager

niceVespa :
            hoe kan het komen dat mijn brommer (super-bravo) setup 65cc 13/13 ineens HEEL VEEL benzine verbruikt?
            egt niet meer normaal 1 volle tank doe ik een uurtje op ofzo:S en zie ook als ik hem de volgende dag pak geen
            benzine sporen

GTZ NV

heb je lucht nippeltje achter open staan? dan verdampt al je benzine!

FonS
            Bijdrager

Hij heeft een Bravo, geen Citta ๐Ÿ˜• (voor de duidelijkheid: Citta is de enige met zo’n ontluchtingsnippel achter op het frame)

zutphen0575
              Bijdrager

ik heb een Vespa SI Mix, en zag op 50cc.nl een citypower uitlaat voor de SI staan, maar bij uitlaten voor SI Mix staat niks.
                kan deze uitlaat ook gewoon onder mijn si mix? of past dat niet (zonder aanpassingen)

Dylan
                Donateur

past gewoon, mischien ophanging maken ๐Ÿ™‚

TimoO_
                  Donateur

Wat voor een maat v-snaar moet ik hebben voor een 65mm poelie op een ciao?

FonS
                    Bijdrager

925 heb ik met 70mm en 65mm gebruikt ๐Ÿ˜‰

erik424
                      Bijdrager

moet je een koppaking ertuse legge met een 70dr evo cilinder ?

TimoO_
                        Donateur

Bedankt Fons :thumb

@ Erik424, je kan er een koppakking tussen doen, hoeft niet. Ik zou er wel eentje tussen doen.

dennisarnhem
                          Bijdrager

Iemand een goeie tip hoe ik het beste de voorvering kan vervangen,ga morgen de voorvering reviseren.
                            Heb het toen een keer met me andere ciao door de brommerboer laten doen maar wil het nu eens zelf proberen,maar natuurlijk omdat het onder spanning staat,meschien dat iemand hier een handige manier voor heeft.
                            Heb een completen revisie set met de busjes en de veringen.

alvast bedankt……..

KdeH
                            Bijdrager

met veel kracht en wrikken is mij ook gelukt maar met veel geduld red je het wel zelf en je moet sterk zijn

keltow
                              Bijdrager

ik heb mijn brommer helemaal geschuurd.
                                1.) moet ik dan eerst primer (1 keer) en dan 3 lagen verf (voor elke laag 30min wachten) doen?
                                ik wil hem mooi blinkend hebben,

2.) welke verf moet ik hebben? gewoon die spuitbussen van de bouwmarkt?
                                het is de eerste keer dat ik dit ga doen en wil het de eerste keer goed hebben :p
                                mvg

43mm cilinder = 4.3ร—((0.25ร—ฯ€)ร—4.3^(2)) = 62,45cc

st3yn
                                Bijdrager

Je moet na het schuren eerst alles goed ontvetten met bijv. wasbenzine. Daarna spuit je 1 laag (kunstof)primer. Vervolgens begin je met de 2 รก 3 lak lagen. Ik heb zelf altijd een voorkeur voor autolak ๐Ÿ™‚ Als je het mooi blinkend en glad wilt hebben dan moet je tussen de laklagen door alles schuren met korrel 1000 waterproof schuurpapier. Dat werkt echt perfect!

Succes :thumb

Je krijgt dan ongeveer dit resultaat:

15 berichten aan het bekijken - 3,391 tot 3,405 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.