‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 3,376 tot 3,390 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hdev
    Bijdrager

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=387
      is dan wel voor een citta maar deze lijkt er het meest op die ik heb kunnen vinden

Dylan
      Donateur

niemand die het probleem van mijn zei standaard kan uitleggen en hoe ik mijn stepje erop krijg?

AC RACING
        Moderator

op de foto zou je genoeg body moeten hebben om je stepje te bevestigen , maar t is een idee om het opvulbusje aan de andere kant van het stepje een stukje in te korten

simonferrari
          Bijdrager

jaa weet ik,
            maar die vind ik lelijk, er staat gilera op en verkeerde stof en naden.

zou het mogelijk kunnen zijn om je zadelhoes bij de schoenenmaker te brengen en dit te opnieuw te laten maken van zo’n soort kleur leer?

Dylan
            Donateur

huh dat snap ik ff niet met dat opvul busje.. (ben in de leer 🙂 )

simonferrari
              Bijdrager

hij bedoelt, die bus van je standaart die je over die stang heenschuift. als je die aan eenkant inkort komt je standaart verder tegen je frame aan te zitten en kan je je stepje weeer montere

sombrero
                Bijdrager

simonferrari :
                  jaa weet ik,
                  maar die vind ik lelijk, er staat gilera op en verkeerde stof en naden.

zou het mogelijk kunnen zijn om je zadelhoes bij de schoenenmaker te brengen en dit te opnieuw te laten maken van zo’n soort kleur leer?

ja is mogelijk. ik heb het willen laten doen met zwart leer en blauw stiksel toen der tijd. hij kon het doen. kosten waren rond de 60 euro had die gezegd. maar toen ik het wilde laten doen bleek de eigenaar overleden te zijn. helaas heb k het niet meer kunnen laten doen.
                  zou wel mooi zijn. ook als je de letters ferrari erin zou laten branden

AC RACING
                  Moderator

aan de andere kant van je brommer sit ook een stepje jah;):pest, die wordt op afstand gehouden door een busje die over je trapas heen zit, die moet je inkorten, waardoor de trapas aan de andere kant ruimte krijgt voor het stepje.(dit is hezelfde busje trouwens die je hebt verwijdert voor het bevestigen van je zijstandaard)

niek1992
                    Bijdrager

hee=)

ff vraagje. ik heb mijn 50DR nu, en binnekort mijn 70DR. ik wil dus mn carter aan gaan passen ( ik haat standaard rijden :()
                      maar de vraag is dus nu; als ik hem nu aanpas aan 50DR, kan dat later dan ook gebruikt worden voor mij 70DR?

oftewel, komen die poorten een beetje overheen ?

Dylan
                      Donateur

als je een 50dr heb gewoon een klein beetje uitveilen met 70dr ken je beter stuk groter veilen

sieger
                        Bijdrager

klein vraagje:P

kun je een gecoate brommer met hogedrukspuit schoonmaken?
                          heb geen zin in om dat allemaal met spons te doen:P

st3yn
                          Bijdrager

Dat zou ik denk ik alleen met de velgen doen. De kappen + frame poets je in no-time schoon met een doek.

500
                            Donateur

BromFreak666 :
                              als je een 50dr heb gewoon een klein beetje uitveilen met 70dr ken je beter stuk groter veilen

Het gaat hier om spoelpoorten he niet om de inlaat.

niceVespa
                              Bijdrager

hoe kan het komen dat mijn brommer (super-bravo) setup 65cc 13/13 ineens HEEL VEEL benzine verbruikt?
                                egt niet meer normaal 1 volle tank doe ik een uurtje op ofzo:S en zie ook als ik hem de volgende dag pak geen
                                benzine sporen

GTZ NV

Martijnvanheerde
                                Donateur

Als je in het bos rijdt gaat het heel hard hoor;)

15 berichten aan het bekijken - 3,376 tot 3,390 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.