‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 3,316 tot 3,330 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vsz

met dikker wat bedoel je daarmee.?
      Gr

sombrero
      Bijdrager

dan is de buitenband wat dikker. de 2,25 is een smallere band dan de 2.5

hdev
        Bijdrager

wat is de groote van pen door zuigern van standaard bromkruk? 12 zeker?

Daan777
          Moderator

Bij sommige p10, bij sommige p12.

Hoeveel mm slag heeft de krukas voor de oude simonini cilinder?

Boelie
            Bijdrager

Boelie :
              hoi
              weet iemand misschien waar je nieuwe spaken kunt bestellen voor mijn 17inch spaakwielen
              ik weetr niet als ze nog bestaan en of dat er hier veel mensen zin op het forum met spaakwiel die ze hebben vernieuwd

weet iemand dit misschien?

dennisarnhem
              Bijdrager

stationair schroef reageerd niet….

Hallo,heb een vespa ciao met een orgineel blokje alles nieuw er in gezet nieuwe pakkingen andere cp,s,nieuwe zuiger
                Ik wilde hem stationair afstellen dat ging niet via de stelschroef die reageerd helemaal niet ik kan hem wel bij de schroef voor de gaskabel afstellen.
                Sinds een paar dagen slaat hij af als ik hard rem,voor de rest rijd hij goed,op de choke loop hij goed stationair met een beetje gas maar vind het toch vreemd dat hij dan niet heel hoog stationair loopt met de schroef helemaal ingedraaid
                Setup
                12/7
                35 sproeier
                50cc
                sito plus uitlaat dikke pijp

waar zou dit aan kunnen liggen aan de cabrateur,valse lucht neem ik aan van niet omdat er nieuwe pakkingen opzitten,cp staan goed.

Alvast bedankt……

#NAAM?

ik heb een probleem met me vespa ciao als ik de achterrem inknijp dan valt hij uit maar het remlicht doet het wel

is dan me sensor kapot of??

Docs
                  Donateur

je hebt daar dan waarschijnlijk ergens kortsluiting ja

niek1992
                    Bijdrager

vreemd… net een “vastloper” gehad. mn pistonclipje was losgeschoten, en begon lekker te graven in mn cilinderwand.

het vreemde is dus, ik kon gewoon door rijden? dus het was geen echte vastloper? cilinder+zuiger hebben beide flinke schade.

Jaapert
                      Bijdrager

Ik heb net even gekeken in het topic of luchtfilters en heb begrepen dat een Malossi filter meer lucht doorlaat dan een Polini filter.

Ik heb er nu een Polini filter opzitten maar vind dat hij daar niet mooi op loopt. Wil daarom ook overgaan op een Malossi filter maar vroeg me nu af of het dan ook noodzaak is om een grotere spoeier te monteren, i.v.m. met meer lucht doorlaat.

ArvidW
                        Donateur

Waarschijnlijk wel, gewoon weer ff opnieuw afstellen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

marcotjeee
                          Bijdrager

eey
                            wat is eigelijk het verschil in een orgineel zuigertje van polini 43mm of een imitatie zuiger 43 past het met de slotjes.

gr marco

Tom ciao

misschien leipe vraag, maar heeft er iemand tips voor het spuiten van een carter? (buitenkant natuurlijk he)
                              moet dit met hittebestendige lak? moet er grondlaag onder? etc.

sombrero
                              Bijdrager

tuurlijk moet dat met hittebestendige lak. heb je geen grondlak voor nodig.
                                tip: ontvet je hele carters en zandstraal ze
                                scheelt een hoop schuurwerk.
                                je kunt ze ook oppoetsen met staalwol. vervolgens spuit je de cartertjes. en leg je ze even in een oud oventje en bak je ze op 160 graden. zo hardt de lak uit

Daan777
                                Moderator

voor hittebestendige lak heb je geen grondlaag nodig
                                  Als je het mooi wilt doen gebruik je geen HB lak want die oogt heel dof.
                                  Volgens mij worden de carters niet zo superwarm, en kun je ze gewoon met ‘normale’ lak doen.

15 berichten aan het bekijken - 3,316 tot 3,330 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.