‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 3,301 tot 3,315 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Moderator

Welke maat snaar moet ik hebben voor een poeli 80 op een ciao??

hdev
      Bijdrager

940

Dylan
        Donateur

is het goed als je nog geen 100 meter rijd en dan je stdd uitlaat SUPER heet is

500
          Donateur

kan ook snaar 950 zijn, heb ik ook, je kunt je blok gewoon verstellen.

Een vraagje van mij: waar zit het gat waar de olie uit kan lopen bij een cardan, en is dat hetzelfde gat waar je er nieuwe in kan doen? Kan een cardan ook in een emmer terpetine, terwijl die in elkaar zit?

Lars

goedguus
            Bijdrager

hej ik heb een raar probleem..
              blok revisie gedaan en daarna alles gemonteerd ma hij greep niet aan en ging heel zwaar
              toen de cp’s iets naar binnengedrukt en ging het weer soepel..
              maar nu zodra ik de cillinder erop zet op het moment dat hij ong bij het einde van de uitlaat poort is dan gaat hij heel stroef?
              iemand enig idee wat dit kan zijn?

TimoO_
              Donateur

Ik gok datje lager scheef erin zit. Daardoor zit je krukas scheef in het carter en loopt hij tegen de inlaat aan.

goedguus
                Bijdrager

maar ik heb het bekeken toen ik het blok open had en toen draaide die mooi rond en sloot perfect de inlaat af..

hdev
                  Bijdrager

lvcp :
                    kan ook snaar 950 zijn, heb ik ook, je kunt je blok gewoon verstellen.

Een vraagje van mij: waar zit het gat waar de olie uit kan lopen bij een cardan, en is dat hetzelfde gat waar je er nieuwe in kan doen? Kan een cardan ook in een emmer terpetine, terwijl die in elkaar zit?

Lars

95 poelie: 950 vsnaar
                    80 poelie: 940 vsnaar
                    70 poelie: 925 vsnaar dit zijn de maten. maar wat jij zegt kan ook wel kloppen ja. en ja het is hetzelfde gat. en ik zou hem uitelkaar halen maar zou misschien ook wel kunnen inelkaar kunnen maar dan kan er misschien terpetine in achter blijven omdat het niet goed kan drogen. dus ik zou hem gewoon uitelkaar halen

mxmonster
                    Bijdrager

zou een ninja usine het goed doen op deze setup kwa trekkracht ??

46 mm polini
                      speedengine
                      std kruk
                      13/13
                      varioset met malossi voorvario (4,7gr) std vertanding

Daan777
                      Moderator

ninja doet het leuk op vario (met vario trek je zowiezo bijna altijd hard)
                        maar het schijnt niet de beste pijp te zijn

Dries
                        Bijdrager

Daan777 :
                          ninja doet het leuk op vario (met vario trek je zowiezo bijna altijd hard)
                          maar het schijnt niet de beste pijp te zijn

Wat is dat dan wel volgens jou voor vario?

Daan777
                          Moderator

Meest gekozen andere pijpen voor vario zoals:
                            Simo racing, proma CC, Top One enz.

Vraagje: Hoe groot is het drijfstangoog van een p10, en van een p12 kruk?
                            Stel dat ik een p10 kruk heb (simonini krukas van jmpb) en een simonini cilinder met een p12 zuiger, hoe kan ik dit dan het beste oplossen? (oplossing hoeft niet makkelijk te zijn)

sombrero
                            Bijdrager

mxmonster :
                              zou een ninja usine het goed doen op deze setup kwa trekkracht ??

46 mm polini
                              speedengine
                              std kruk
                              13/13
                              varioset met malossi voorvario (4,7gr) std vertanding

doet het zeker leuk. met deze uitlaat heb ik altijd best hoge eindsnelheden gehaald. ik heb altijd ninja met vario gereden. toeren blazen houd die wel van. maar de uitlaat presteert het beste op cilinders met wat meer cc’s
                              op de 42 alu reed die lekker i.c.m. de ninja. maar op de 46,5 malossi rijd die echt lekker. en wat een mooi geluidje heeft die uitlaat toch. het enigste nadeel aan deze uitlaat is voor sommige dan, dat de uitlaat erg veel geluid maakt. ook met demperwol erin.

vsz

Vraagje
                                Welke maat buitenband moet er om een 3 spaaks velg van ciao mix ik kan nergens de maat vinden.
                                Alvast bedankt
                                gr

sombrero
                                Bijdrager

16 inch 2.5 of 2.25 maar de 2.5jes zijn wat dikker

15 berichten aan het bekijken - 3,301 tot 3,315 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.