Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 maart 2009 om 11:43 #50378
goed aantikken werkt niet?
GTZ NV
1 maart 2009 om 12:24 #50379neej want de veertjes zitten strakker op de manier hierboven op het plaatje dan op de manier dat ze bij mij zitten.
dus ze zullen altijd in de verkeerde vorm schieten1 maart 2009 om 12:35 #50382als ik vol gas geef en me wiel los van de grond, krijg ik allemaal zwarte “spetters” uit me uitlaat op de grond.
waar ligt dit aan? te rijk afgesteld?1 maart 2009 om 12:43 #50384@simonferrari dan zul je miss iets verkeerd om hebben gedaan?
@dooley uitlaatlek? of je uitlaat niet goed vast op de Cilinder of hij lekt langs je cilinder/koppakking
GTZ NV
1 maart 2009 om 12:51 #50385hij lekt bij de uitlaatmond zeg ma, waar alle rook uit komt, weet ff niet hoe dat heet XD
aan de achterkant van de demper, het allerlaatste deel van de uitlaat1 maart 2009 om 12:55 #50386dan kan het volgens mij geen kwaad als hij niet TE veel lekt teminste;) af en toe een druppen maakt niks uit
GTZ NV
1 maart 2009 om 13:02 #50387Dooley :
als ik vol gas geef en me wiel los van de grond, krijg ik allemaal zwarte “spetters” uit me uitlaat op de grond.
waar ligt dit aan? te rijk afgesteld?ja dit komt door een te rijke smering ingelijks een te grote sproeier
of het tankstation of jij zelf heeft er teveel olie bij gedaan:PIk heb zelf ook nog een vraag:P
waarom niemand mijn vraag beantwoord in het topic wat voor sproeier heb ik nodig?:lol
alvast bedankt.1 maart 2009 om 15:38 #50407Vraag:
Waar kan ik witte schokbrekers van 26cm of 28cm kopen?Op q-parts hebben ze alleen nog deze:
Maar dat is met chromen spiraal en die wil ik dus niet.
Volgens mij hebben ze de witte wel gehad maar die staan er nu iig niet meer.
Op scootenminibikeshop hebben ze ook geen witte.
Op marktplaats heeft een tijdje iemand rondgelopen met allemaal verschillende kleuren schokbrekers, waar ik mijn witte 26cm ook vandaan heb. Maar deze veren voor geen reet! Echt POEPkwaliteit.Kan iemand mij helpen?
1 maart 2009 om 15:42 #50408ik heb een vraag over mijn brommer en de onsteking die hij geeft als ik hem wil starte.
steeds als ik mijn brommer wil starte (vespa ciao) krijg ik 2 plofjes en ddan niks meer aleen nou keek ik net naar mijn bougie en die punten staan helemaal tegen elkaar aan. dus ik denk da daar het probleem ligt. ik heb mijn bougie net helemaal schoongemaakt aleen nou moet ik wete welke afstand er moet zitten bij de bougiepunt waar hij vonkt. ik dacht dat de afstand 0.45mm moest zijn maar dat weet ik niet zeker kan iemand mij vertelle wat de afstand moet zijn.
ik heb een NGK B6HS bougie en mijn blok waarmee ik rijd is helemaal standaard. graag een snelle en goede reactie!
gr nelson en markos1 maart 2009 om 15:50 #50409hey
ja heelaas gewoon niet aan kutten en gewoon een andere kopen je kan er een schoefe draaier tussen zetten en hem open zetten maar hij zou dan nooit meer lekker lopen dus ik stel voor gewoon een nieuwe
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=1491
later
1 maart 2009 om 18:42 #50418weet iemand wat de squish is van een 50cc dr ?
ik wil graag me kop afvlakken !Gr lenny
1 maart 2009 om 18:50 #50419Squish kan variƫren, afhankelijk van je voetpakking, koppakking en bij vespa zelfs van de drijfstang. Als je jouw squish wilt weten, dan zul je die gewoon even moeten meten.. (bougie eruit, stukje soldeertin met harskern dubbel draaien, licht in een boog buigen,in het gat steken tegen de cilinderwand aan en de krukas even met de hand even ronddraaien. Daarna met een schuifmaat opmeten.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 maart 2009 om 19:03 #50421ja oke dat snap ik ook wel, i(k had vraag niet goed gesteld)
maar als die zeg maar best wel groot is ( hij is nu standaard met kop/voetpakking) en dus wil ik er wat af halen en dan is me vraag nu :Hoe groot moet me squish zijn om maximale prestatie te behalen ( ong mag ook )
1 maart 2009 om 19:12 #5042338.4 mm heb hem zelf ook
1 maart 2009 om 19:19 #50424hey,
ik heb ff wat hulp nodig, ik heb een elec. onstoken blok maar ik wou hem er nu van af halen om 70 cc erop te zetten.
Maar, er loopt een draad van je bobine naar jecarter maar hij loopt helemaal tot in me carter, maar hoe zou ik hem nu tog los kunnen krijgen??
alvast bedankt,
arno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.