Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 februari 2009 om 20:23 #50324
nee, bij een elektronisch blok hoeft er niets tussen (bij een CP blok inderdaad wel, de ontstekings-nok en het ringetje)
27 februari 2009 om 20:24 #50325ja oke:D thanks. weer een pak van mn hart hahah 😛
28 februari 2009 om 11:16 #50344Mijn citta doet het niet/valt uit zodra het regent. Waar kan dit aan liggen? Is dit op te lossen door gewoon een waterdichte bougiedop te kopen?
28 februari 2009 om 11:41 #50345Zou kunnen dat dat vocht bij komt maar het kan ook zijn dat er water in je luchtfilter komt. Je hebt het kapje gewoon erbovenop neem ik aan?
28 februari 2009 om 14:02 #50347ik had een tijdje strake grijze trekveertjes in me koppeling, naarmate de tijd verstreek grepen ze al eerder aan bij minder toeren, nu heb ik blauwe van polini.
tis net ofdat deze slechter zijn. ik hoef maar iets gas te geven en de koppleing grijpt al aan????hoe zou dit kome
(owja, ik had ook nieuwe segmenten, is het niet beter om de die een beetje af te veilen.) dat het daardoor al komt, dat sneller aangrijpen?
28 februari 2009 om 14:36 #50348ik rij momenteel weer met poulie omdat de brommer niet meer startte. heb de hele ontsteking vervangen en vonkt prima. maar als ik hem start maakt hij gewoon een normaal geluid ook als ik gas geef maakt hij een prima geluid (zoals voorheen) maar het probleem is dat hij niet vooruit gaat, hij misschien 10 km/h en valt zelfs soms uit.
hij trekt geen valse lucht want heb alle pakkingen vervangen en bougie kleur is koffiebruin. ik rij met 13/13@ 68 dus dat zit ook gewoon goed. wat kan t zijn?28 februari 2009 om 16:19 #50354ik ben bezig met blauwe polini veertjes te monteren maar na veel wrikken krijgen ik dit
(ff iemands anders plaatje)

maar dan monteer ik hem op de vespa en soms gebeurt het gelijk of als ik de brommer aanduw
maar dan schiet hij in een andere vorm. de bolle kant van de segmenten gaan boven de achterkant van het volgende segment zitten en daardoor grijpen de segmenten vrijwel gelijk aan.hoe kan ik dit oplosse
28 februari 2009 om 18:38 #50357sincitta :
ik rij momenteel weer met poulie omdat de brommer niet meer startte. heb de hele ontsteking vervangen en vonkt prima. maar als ik hem start maakt hij gewoon een normaal geluid ook als ik gas geef maakt hij een prima geluid (zoals voorheen) maar het probleem is dat hij niet vooruit gaat, hij misschien 10 km/h en valt zelfs soms uit.
hij trekt geen valse lucht want heb alle pakkingen vervangen en bougie kleur is koffiebruin. ik rij met 13/13@ 68 dus dat zit ook gewoon goed. wat kan t zijn?misschien de spoeier andere proberen? anders weet ik het ook niet
GTZ NV
28 februari 2009 om 21:07 #50367Damn, morgen is de thorn meeting en mijn f@#$%Ãng Si Loopt mooi maar bij een langer stuk begint ie in te houden….
Onsteking staat op 0,5mm en ik ben van sproeier 64 naar 66 gegaan en heb nu een top van 65.3 km/h. Ideeen?28 februari 2009 om 21:10 #50368mag wel een sproeier 68 hebben
28 februari 2009 om 21:11 #50369Even een dubbele voetpakking gebruiken. Ik neem aan dat je de standaard kop gebruikt?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...28 februari 2009 om 21:20 #50370ik ga er zo 68 in zetten en ik heb geen pakkingen gebruikt… en de Malossi kop btw
Bedoel je dat ik minder compressie moet creeeren? Mag dat ook een koppaking zijn? Waarom een dubbele voetpakking? Moet ik mijn spoelpoorttiming omhoog zetten voor betere koeling op hogere toerentallen?
28 februari 2009 om 22:10 #50371mensen vraagje
ik heb me hele binnewerk vervangen en goed afgesteld hij vonkt krijgt benzine maar start niet zuigernieuw en veren ook zit met het pijltje naar de uitlaatpoort dus dat goed bobine is ook nieuwe bougie merdere geprobeert andere cilinder kop geprobeert maar start nie
1 maart 2009 om 00:52 #50374Oke, kan nou met sproeier 68 zonder pakkingen vanuit helmond naar deurne volgas plat erop beren. Zij die komen gaan zien jullie morgen wel!
1 maart 2009 om 11:35 #50377ha,
ik ben bezig met blauwe polini veertje te monteren en gelijk ook nieuwe segmenten.
na veel wrikken krijg ik dit: (iemand anders zijn foto)

maar als ik hem zo op de brommer monteer dan schiet hij in een andere stand. dat namelijk het bolle kantje van de segmenten boven de achterkant van het volgende segment zit. dat betekent dat hij ook veel sneller aangrijpt en dat is totaal niet de bedoeling.
hoe kan ik dit oplossen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.