‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,911 tot 2,925 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

goedguus
    Bijdrager

grote sterke schroevendraaier tussen je vliegwiel drukken..

jandavidciao
      Bijdrager

ik weet nu eigenlijk nog steeds niet waar ik het mee kan opvullen en is dit duurzaam?

Arno92
        Bijdrager

nee, ik krijg het moertje (zo goed Bo3T?? :P) er wel af maar de koppeling zit om een pin heen(die van je kruk as)en die moet los. dus een schroeverdraaier tussen je vliegwiel heeft geen zin. als je er zeg maar voor staat, en dan poeli rechts en je koppeling voor je zou je hem zo naar jezelf toe eraf moeten kunnen trekken(kon ook bij m’n vorige ciao) maar hij zit gewoon muur vast!
          iemand suggesties>?
          alvast bedankt,
          arno

Bo3T
          Bijdrager

schroef:

moer:

komoppp:p

nee maar even te zaken.
            Het kan voor zijn gekomen dat je koppeling er eens vanzelf af is gedraaid. Vaak zit er dan een klein braampje aan de krukas, waardoor je de koppeling er niet af krijgt.
            Je zult dan moet bruut geweld hem eraf zien te halen, ik probeerde het toen met een dikke schroevendraaier, daarna met een hamer erachter frotten..

Is even een rotklusje. Als je hem eenmaal eraf hebt gekregen zul je het braampje weg moeten vijlen, schuren.

jeffrey17
            Bijdrager

mensen vraagje

ik heb me hele binnewerk vervangen en goed afgesteld hij vonkt krijgt benzine maar start niet zuigernieuw en veren ook zit met het pijltje naar de uitlaatpoort dus dat goed bobine is ook nieuwe bougie merdere geprobeert andere cilinder kop geprobeert maar start nie

hdev
              Bijdrager

ik had vandaag me koppeling eraf gehaald want wou ff die start veertjes weg halen. maar als ik em nu start maakt ie een heel raar geluid ook als ik die veertjes er weer in doen weet iemand wat het ken zijn?

green_white
                Bijdrager

kan het kwaad als je een 12.7 carburateur op een 13mm inlaat hebt?

ChrisNL
                  Bijdrager

nee, je mist alleen het vermogen van een 13/13 die een 12/7 niet bereikt

marcotjeee
                    Bijdrager

ik heb last van me uitlaat die telkens van me uitlaat-mond trilt. Heb het geprobeert met lock tijd ( blauwe en groene) en met zon rubber ringetje in me moertje en tril ring niks helpt alle bijde monden zijn 22mm ik word er hellemaal geakkk van!!!!

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

al geprobeerd verder erop te doen?

marcotjeee
                        Bijdrager

ja helpt ook niet heb hem het hoogste wat ik krijg

marcotjeee
                          Bijdrager

ja helpt ook niet heb hem het hoogste wat ik krijg

JayL
                            Bijdrager

@marcotjeee Laat er zo’n “oortje” aan je uitlaat lassen, deze daarna met een veer bevestigen aan je frame of cilinder :thumb

marcotjeee
                              Bijdrager

okee ik zal eens wat proberen bedankt he:thumb

niek1992
                                Bijdrager

zit er eigenlijk een shimring tussen je vliegwiel en keerring bij een electronisch blok?
                                  ik rij nu zonder, maar heb het gevoel dat het niet hoort 😀

15 berichten aan het bekijken - 2,911 tot 2,925 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.