‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,881 tot 2,895 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom ciao

meet zelf op? :p

ChrisNL
      Bijdrager

Tom ciao :
        meet zelf op? :p

heb nu niet zo’n blok ter beschikking en moet die maat hebben voor wat materialen, :thumb

Tom ciao

heb je er geen onder je citta?

ChrisNL
          Bijdrager

Tom ciao :
            heb je er geen onder je citta?

duh, natuurlijk wel maar zoals ik al zei, die staat niet binnen handbereik..

Martijnvanheerde
            Donateur

10,13 cm als ik het goed gemeten heb.

ChrisNL
              Bijdrager

Martijnvanheerde :
                10,13 cm als ik het goed gemeten heb.

tnx man, kan ik ff aan de slag :thumb

Renzoo
                Bijdrager

Ik heb een vraag:

Mijn Cardanpakking is gescheurd, en ik ben net naar fietsboer geweest, die heeft me ten eerste 80W90 olie gegeven, omdat er geen olie meer in zat, en pakking besteld, maar ik wacht al 2 maanden om weer te rijden. Iemand een idee of ik die pakking nog kan repareren?

MvG Renzo

1-feb
                  Bijdrager

Met wat vloeibare pakking er tussen moet het ook willen. Of je moet bijvoorbeeld een voetpakking van een cilinder pakken daar een stukje van af knippen en over laten lopen met de gescheurde cardan pakking.

Renzoo
                    Bijdrager

Tja, ik heb niet veel losse onderdelen en helemaal geen pakkingen, en me opa (zoals ik al vaker heb gezegd) zit in de brommers en die raadde me het af om vloeibare pakking te pakken. Nog andere ideeën? Anders ga ik morgen wel…

MvG Renzo

Tonni
                      Moderator

Als ie bij jullie niet te krijgen is kan je m altijd even bij b.v. JMPB of Q-parts bestellen. Past gewoon in een envelopje..

En als je opa in de brommers zit dan heeft ie vast wel pakkingpapier, kan je je zo even een nieuwe pakking knippen.

Overigens is Curil van Elring (vloeibare pakking) speciaal geschikt voor pakkingloze carterafdichtingen, dus dat kan ook prima bij jouw naafje.

Ook heeft b.v. locktite hele mooie vloeibare pakking oplossingen voor onnoembare toepassingen, waaronder speciale transmissie olie bestendige (5926)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Renzoo
                        Bijdrager

Dankjewel Tonni,

Me opa had geen pakkingpapier meer liggen, het was namelijk rustig. Ik had Gekeken bij Q-Parts was hij 90 ct, morgen ga ik wel naar de fietsenmaker om pakking op te halen. Ik ga straks misschien ff citta steps ophalen, ff op me ciao monteren. Zal ik gelijk vragen voor de locktite vloeibare pakking.

Vespa-rudolff
                          Bijdrager

Hallo..
                            Ik heb een vraagje…
                            Als ik op mijn ciao nu een andere caburateur zet een een luchtfilter…
                            Maakt mijn brommer dan heel veel lawaai (met een Citypower)
                            Groet

Daan777
                            Moderator

Mwa IETSIES meer, maar daar merk je erg weinig van.

Arno92
                              Bijdrager

ik heb net een nieuwe 70 cc dr evo maar wat is nou het verschil als ik de normale cilinderkop erop zet of die van mallossi ofzo?
                                alvast bedankt,
                                arno!

Tonni
                                Moderator

Op zich niet zo veel. Je hebt alleen met een standaard kopje op een 43 mm cilinder redelijk snel dat de koppakking doorslaat richting kleplichter kanaal omdat dat gat bij een originele kop vrij groot is en ver naar binnen zit.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 2,881 tot 2,895 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.