‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,701 tot 2,715 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pimmiecross
    Bijdrager

Ik vroeg me af of ik ook een normaal klein kickcarter op mijn groot speedengine carter kan monteren om hem kick te maken, en maakt dit veel verschil?

hansieb
      Moderator

hdev :
        ik heb nu een snor ciao. heeft het nut als ik er een bromklok in zet

Trekkracht gaat iets achteruit, maar je snelheid gaat er 10-15km/h mee vooruit!

Zeker weten de moeite waard dus.

mixert
        Bijdrager

Weet iemand toevallig wat voor waardes ik zou moeten krijgen als ik de cdi doormeet? En welke waardes voor de 3 spoels elec ontsteking?

Mixert

Tom ciao

Hoe zit dat nou eigelijk met een kenteken nΓ‘ast de brommer?
            mag dat nou wel, of niet
            of tot hoever mag het wel en aan welke kant?

FonS
            Bijdrager

nee, mag niet
              niet links, niet rechts, alleen maar in het midden van de brommer (op je achterspatbord dus)

als je nog een kans wilt hebben dat oom agent je matst, zet hem dan rechts, zodat je nog geflitst kunt worden πŸ˜‰
              maar officieel mag het niet

Tom ciao

en hoe zit dat dan met motoren, want sommige hebben dat dan weer wel πŸ˜•

sombrero
                Bijdrager

ik heb het pas aan de politie gevraagd. kenteken hoort in een lijn te zitten met het voertuig. bij motoren wordt dit appart op de papieren vermeld dacht ik.

Tonni
                  Moderator

Tom ciao :
                    en hoe zit dat dan met motoren, want sommige hebben dat dan weer wel πŸ˜•

Dat sommige motoren dat hebben wil toch nog niet zeggen dat het mag? Sommigen rijden ook met een Reedvalve blok met 80cc cilinder, maar dat mag toch ook niet?:?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

PiNeAppLePro
                    Bijdrager

Ik denk niet dat mijn velg krom is maar als ik rijd lijkt er wel een boggel in me achterband te zitten. Kan het ook dat de band niet goed om de velg zit.

Groeten Sander

Jelle
                      Moderator

ja dat kan, het kan ook zijn dat er een bobbel in je binnenband zit…

FonS
                        Bijdrager

@ Tom : bij motoren mag het ook niet, maar wordt inderdaad vaak gedaan bij harley’s e.d. πŸ˜‰

Boelie
                          Bijdrager

Hoi,
                            ik heb een malossi 46,5mm cilinder en voorheen een polini 46mm cilinder
                            Maar ik heb een 46mm cilinderkop van eurocilindro kan ik die gewoon monteren op die malossi?
                            of moet ik een 46,5mm cilinderkop kopen?

Tom ciao

Ik denk dat de 46mm cilinderkop ook gewoon moet gaan
                              want een std cilinderkop (38mm) pas ook op een 70cc (43mm)

Bo3T
                              Bijdrager

lijkt me ook wel kunnen. heb ik met een 43mm kop op 46mm gereden. deed het ook perfect.

pimmiecross
                                Bijdrager

Ik vroeg me af of ik ook een normaal klein kickcarter op mijn groot speedengine carter kan monteren om hem kick te maken, en maakt dit veel verschil?

15 berichten aan het bekijken - 2,701 tot 2,715 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.