‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,686 tot 2,700 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lennartcitta
    Bijdrager

weet iemand het nummer van jmpb ?? want het staat niet ver meld op de site en me pakje is nu al 1 week te laat, maar staat wel afgehandeld en ze reageren niet op mijn mail .

beuze
      Bijdrager

Iemand ervaring met scheurtjes in de achtervelg kan ook gewoon de lak zijn maar weet niet zeker? 5 spaaks velgen

iemand?

FonS
        Bijdrager

zal wel alleen in de lak zitten, het lijkt me stug dat zo’n dik materiaal zomaar scheurt… 😕

beuze
          Bijdrager

oke bedankt

Dooley
            Bijdrager

@ Fons: een vriend had laatst een gescheurde velg van zijn scooter, het kan allemaal tegenwoordig, die reed toen met 35 over zo’n stoepje op een parkeerplaats:p

green_white
              Bijdrager

ik kan de (nieuwe) bovenste veer van mijn (nieuwe) zuiger helemaal naar elkaar toe duwen, zelfs een beetje over elkaar heen.
                is die veer dan te groot of moet ik hem gewoon in mn cilinder doen? (past wel)

lennartcitta
                Bijdrager

iemand idee over nummer van jmpb ???

mixert
                  Bijdrager

zit er bij een electrische ontsteking toevallig ook een ontstekingsnokje ofzo?
                    Ik krijg mijn elec blok niet gestart, heb al n nieuwe cdi gekocht, dus daar kan het niet aan liggen… zijn er nog andere delen die bij een elec ontsteking horen behalve de cdi, vliegwiel en ontstekingsspoelen? een klein onderdeeltje wat nog los om de kruk moet ofzo?

Mixert

Daan777
                    Moderator

nope

Tom ciao

wat voor kwaad kan het als je een nieuwe zuiger niet inrijd?
                        en hoe moet je een nieuwe zuiger inrijden? ..
                        er zitten natuurlijk ook nieuwe veren op 😉

hansieb
                        Moderator

Tom ciao :
                          wat voor kwaad kan het als je een nieuwe zuiger niet inrijd?
                          en hoe moet je een nieuwe zuiger inrijden? ..
                          er zitten natuurlijk ook nieuwe veren op 😉

http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=12493

marcotjeee
                          Bijdrager

hoeveel kost ongeveer een vertanding voor vario 1:11,5 of trekt een 1:9 vertanding ook nog lkkr met een vario

FonS
                            Bijdrager

vertanding moet je tweedehands kopen dus daar kan ik moeilijk een prijs op plakken, ik zou trouwens een 1:10,5 zoeken als ik jou was 😉
                              1:9 malossi is geen slecht idee, vooral met een citta, en dat trekt ook nog goed ja (vooral met een citta :lol)

hdev
                              Bijdrager

ik heb nu een snor ciao. heeft het nut als ik er een bromklok in zet

marcotjeee
                                Bijdrager

bedankt fons maar hoeveel kosten ze ongeveer een grote schatting 20 30 40 50 60 70? en hoeveel kan je een 1:13 vertanding vario die net nieuwe pakking en nieuwe keer ringen en olie verkopen? ik wil een beetje een richt prijs hoeveel het ongeveer zal kosten

mvg marco

15 berichten aan het bekijken - 2,686 tot 2,700 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.