‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,581 tot 2,595 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jeffrey17
    Bijdrager

dankje

Toehh
      Bijdrager

niemand een idee?
        Ik heb nog een keer geprobeerd maar ik verpest mn hele demperwol.
        Ik krijg het er egt niet om..
        Ik rol het wol om de demper heen en probeer het in het buitenste deel te schuiven..
        Doe ik iets fout???

Chefkee
        Bijdrager

ik weet niet of je heel je demper wol er probeert in te duwen maar dat gaat ook niet lukken nee 2x erom is al voldoende en als je toch wat meer wil kun je mischien beter met 2 man doen samen een beetje frotten heb ik ook gedaan;)

FonS
          Bijdrager

inderdaad genoeg, maar niet te veel erom heen wikkelen, en dan op drie plaatsen een ijzerdraad erom heen binden 😉
            aan de twee uiteindes en in het midden. dan schuif je hem gemakkelijk weer erin :thumb

Arno92
            Bijdrager

als je kickstart hebt, kunnen je kappen er dan nog op??

Chefkee
              Bijdrager

ik heb nu eindelijk de 13/13 carb. + Malossi Sportfilter erop liggen en hij rijdt geweldig,
                maar hij geeft echt super veel toeren iemand mischien idee om te zorgen hoe ik dat kan minderen?

500
                Donateur

Jacky :
                  Een ander merk krukas bedoel je neem ik aan? Dit kan wel nut hebben maar niet op snorcarters. Je kunt beter een 60 of 70 cc cilinder halen en bromcarters. Denk dat je op deze setup niet veel effect hebt.

Groene Trekveertjes
                  Leovinci Krul
                  Malossi Powerfilter

En nou wil ik dus mijn inlaat uit gaan veilen + 13/13 maar zou het dan ook nut hebben om mijn krukas te tunen en dan doel ik op trekkracht?

Lars

mxmonster
                  Bijdrager

hoeveel zou een complete speedengine met 80 cc malossi cilinderkit en dellortho 13/13 ongeveer waard zijn ?

Tomm_
                    Bijdrager

Ik heb men blok gereviseerd na een jaar stilstaan maar nu krijg ik hem niet meer goed aan.
                      Als ik aan het trappen ben en laat de decompressie los dan prutelt de uitlaat een keer meer niet.
                      Na wat aan de stationairschroef van de carb te draaien pruttelt hij soms wat meer (3keer) en doet hij weer niks.
                      De uitlaat lekt ook bij de uitlaat klem komt allemaal zwart spul uit.

De eerste keer toen dat ik hem starte liep hij maar er zat toen geen uitlaat op.Ik kreeg hem ook elke keer aan maar nu dus niet meer.

Wat kan ik hier aan doen?
                      De carburateur nog eens grondig uitkuisen want die plakte echt helemaal net zoals de lagers maar die zijn ondertussen vervangen.
                      Of moet ik iet anders aanpassen?

Alvast bedankt

Daan777
                      Moderator

Ik zou even de carburateur schoonmaken ja. Heb je contactpunten? Dan moet je even kijken of die goed gesteld zijn.
                        En misschien lekt hij wel bij de voet of koppakking van je cilinder ipv bij je uitlaat.

Tomm_
                        Bijdrager

Daan777 :
                          Ik zou even de carburateur schoonmaken ja. Heb je contactpunten? Dan moet je even kijken of die goed gesteld zijn.
                          En misschien lekt hij wel bij de voet of koppakking van je cilinder ipv bij je uitlaat.

Ik heb een elec blok, Maar tussen cilinderkop en cilinder zit geen pakking maar dit was orgineel ook niet denk ik.
                          Zal er morgen nog eens naar kijken.

Chefkee
                          Bijdrager

ik heb nu eindelijk de 13/13 carb. + Malossi Sportfilter erop liggen en hij rijdt geweldig,
                            maar hij geeft echt super veel toeren iemand mischien idee om te zorgen hoe ik dat kan minderen?

goedguus
                            Bijdrager

andere poulie.. ff poulie 80 proberen

Daan777
                              Moderator

Vespa si (geen mix).
                                -helemaal compleet
                                -niet super in de lak
                                -4spakers
                                -niet lekker lopend (maar loopt wel, cp blok trouwens)
                                -std uitlaat
                                -geel kenteken

Hoeveel is dat ongeveer waard?
                                Ik mag hem voor 200 ophalen.. maar ik vind dat wat veel.

AC RACING
                                Moderator

tjah foto’s spreken boekdelen, maar t is het geld wel waard door de kenteken.. probeer altijd af te dingen, daar kom je meestal wel mee weg:thumb
                                  persoonlijk zou ik met €150,- akkoord gaan.

15 berichten aan het bekijken - 2,581 tot 2,595 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.